Skocz do zawartości

szymonwol

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szymonwol

  • Urodziny 08.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Dzięki za przepis na te wredne śruby. Próbowałem już samego WD40 ale kilka dni psikania przed próbami nic nie dało. Chyba czas uśmiechnąć się do mechanika żeby pneumatem jakimś to odkręcił :dupablada
  2. Dzięki kolego:) Niech Ci się dobrze jeździ. Jak czyściłeś EGR to zajrzałeś też do kolektora? Ja nie mogłem swojego za chiny ludowe odkręcić, a patrząc na to co było w EGR to chyba jest tam co czyścić...chyba, że się przepali. Później wrzucę dla potomnych jakąś instrukcję z foto.
  3. http://allegro.pl/item1090689983_zaslepka_zaworu_egr_tdi_vw_audi_skoda_seat.html Kupujesz powyzsza zaślepkę, odkręcasz dwie śruby w miejscu nr 1 na poprzednich fotkach i wkładasz blaszkę nad uszczelkę. Ja zdejmowałem cały EGR i czyściłem wszystko bo było straaaaasznie zawalone. Po samym czyszczeniu i zaślepieniu spalanie spadło mi o 2,5l. Polecam zrobić to samo, w tym celu kluczem imbus odkręcasz 4 śruby zaworu EGR. Do jednej ze śrub będziesz mieć dostęp dopiero po wykręceniu śrub od rury do której włożysz blaszkę. Rurę te możesz wygiąć trochę by mieć dojście do śruby zaworu EGR Jeśli potzea wrzucę jakieś fotki
  4. Dajcie koniecznie znać jak to wyszło
  5. Szukam jakiegoś rozwiązania żebyś mógł zaślepić EGR i nie patrzeć na błędy
  6. Racja...zaraz wpakuję tam śrubkę jakąś Blaszkę zamontuję jak tylko dojdzie pocztą. Dam znać jakie efekty i czy nie mam błędów. ---------- Post added at 15:55 ---------- Previous post was at 15:53 ---------- A nie możesz zostawić przewodów podłączonych tylko: - wykręcić klapkę świeżego powietrza z zawory - zaślepić rurę ze spa;linami blaszką Czy w takim przypadku nie stracisz tylko trochę podciśnienia do sterowania zaworem? Zawór nie puści spalin bo EGR zaślepiony.
  7. Hmm... ;p Sterowanie z tej samej ale wydawało mi się że to ten zawór (np sterujący klaką spalin z EGR) wytwazra ciśnienie w przewodzie na podstawie sygnału sterującego...a nie jest tak że główna pompa je wytwarza i rozprowadza wszedzie.. Jak to więc jest?
  8. Przecież te zawory powiązane z EGR nie są w żaden sposób powiązane z hamulcami czy turbiną...
  9. Uważam, że zaworek uchyla się pod naporem ciśnienia spalin kumulujących się w dolocie spalin do zaworu. Według mnie błąd może wyskakiwać ponieważ zaślepiłeś tylko 1 wężyk, a przecież EGR sterowany jest zaworem podciśnienia do klapki świeżego powietrza i klapki spalin. Jak prześledzisz trasy przewodów ciśnieniowych to zobaczysz że całość jest ze sobą skorelowana i zahacza o przepływkę i czujnik w rurze powietrza. Ja mam na razie wypięte wężyki (od świeżego powietrza i spalin) z EGR i rzucone luzem bez zaślepiania (po co zawór męczyć niech dmucha sobie bez przemęczania). Przejechałem 800km w ten sposób i nie ma żadnych problemów, a auto jeździ cudownie - dostał nowe życie. Spodziewam się, że przy zaślepieniu metalową zastawką będzie jeszcze lepiej.
  10. Dzięki kolego ))) Już chciałem do znajomych lecieć żeby mi coś takiego zrobili a tu proszę.... Jeszcze raz dzięki zaraz zamawiam
  11. Przeprowadziłem operację samodzielnie Wyczyściłem EGR, doloty i rurry...Odłączyłem też wężyki podciśnienia sterujące zaworem. Spalanie spadło o 3l na 100km!!! Auto jest dynamiczne i super jeździ. Teraz w kwasówce zrobię zaślepkę w kształcie uszczelki, o której pisał Patrick. Wydaje mi sie, że ciśnienie spalin może samodzielnie lekko podnieść wieczko zaworu i troche tego wleci. Dodatkowo będę wybebeszał cały zawór - słyszałem, że te zastawki wewnątrz powodują zbędne zawirowania powietrza. W moim silniku nie mam chłodnicy spalin (albo jest w bloku silnika ), po chwili pracy rura jest gorąca bardzo i zdecydowałem, że puszka po coli to za mało
  12. Sprawdź koniecznie ten przewód zasilający blok silnika. Nie wiem gdzie dokładnie jest u ciebie. U mnie jest zaraz za silnikiem od strony maski, na samym środku. Miałem takie same objawy tylko szybciej płyn mi uciekał a nie było wiadomo gdzie bo pod samochód nic nie leciało.
  13. Może podeślę parę fotek: 1- tutaj nie zaślepiamy EGR tak? 2 - śruby do odrkęcenia zaworu 2' - śruba do której nie ma dostępu 3 - tutaj zaślepiać? Czym? Jak się dobrać do tej śruby? Gdzie i czym zaślepiać EGR? Chce tez wyczyścić kolektor bo ostatnio samochód dużo pali. Czy EGR trzeba ściągać żeby to zrobić? Może warto wszystko za jednym razem machnąć.
  14. U mnie uciekał płyn hektolitrami Okazało się, że poprzedni właściciel zapaprał cały układ uszczelniaczem, żeby sprzedać autko. Przewód zasilający blok silnika miałem rozwalony. Jakiś mądry mechanik poprostu go naciągnął na siłę i cybantem ścisnął. Nowy przewód z cybantem i kroścami kosztował 170zł oryginał. Po tym usterka zażegnana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności