Skocz do zawartości

beryss

  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O beryss

  • Urodziny 10.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    środa śląska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. https://www.skrzynie.com.pl/oleje-do-skrzyn-biegow/serwisowe/
  2. Witajcie, skrzynia -trans code z naklejki to LHW, w tej też trzeba przez czujnik wstecznego wlewac? Ile mam zalać, G055512A2 bedzie ok?
  3. Czyli kiedys znowu się odkręci? Jezeli nigdy mi się nie odkręciła, wystarczy sprawdzać i pilnować aby była dokręcona o wszystko będzie ok?
  4. Witam ,czy jest mozliwosc odryglowania drzwi vagiem?
  5. Rosa, zmienilem wezyk podcisnienia od n75 do turbo poniewaz byl przyjarany lekko (sprawdzilem go po demontazu organoleptycznie i trzyma cisnienie), lecz pojazd od tamtej pory nie złapał trybu awaryjnego, nie czuje zadnych turbo dziur, jest plynnie. przed zabiegiem obserwowalem sztange turbiny- na wolnych obrotach od czasu do czasu sobie skakała tak nerwowo, kolega z forum podpowiedzial ze jest gdzies nieszczelnosc podcisnienia najprawdopodobniej przy vacum pompie. sprawdzilem i nic nie znalazlem, przypomnialem sobie ze jedyny wezyk jaki nie wymienilem to od n75do gruszki turbo(wygladal dobrze), zamontowalem nowy wezyk i niespodzianka WSZYSTKO JEST OK. stawiam na wadliwy wezyk, bo od zmiany wezyka butuje i nic sie nie dzieje, a dochodzilo do tego ze jadac spokojnie przy 2-2,5tys obr przeladowanie, juz mialem turbo robic.
  6. wczesniejsze logi byly git i nagle niespodzianka? przeplywke widac w tym logu moze ona zle mierzy ?
  7. skorygowalem na 0 ale faluje na minus 0.6 i tak zostawilem mam nadzieje ze ta zmiana nie ma wplywu na ponizsza sytuacje dzisiaj postanowilem troszke pobutowac zlapal 3 notlaufy az sie silniczek na desce zaswiecil i cos tam na wyswietlaczu pisalo, pokasowalem bledy i zrobilem logi ale udalo sie tylko 003 i 011, bo pozniej jak chcialem 008 i 010 to przestal wpadac w tryb awaryjny, wczesniej tego nie bylo. zerknijcie moze cokolwiek zobaczycie http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_142400.html mam nowy n75 i przeplywomierz exchange boscha, moze trafilem na jakis lipny model, juz wczesniej pisalem o tym , pod koniec tego loga dluzej go przytrzymalem zero mocy. sztanga od turbo bardzo elastycznie pracuje lekko, w moim afn wczesniej bylo ciezej. zauwazylem ze jak sobie na wolnych pracuje to sztanga minimalnie sobie pracuje lekko w gore i dol (podskakuje), pozdrawiam
  8. u mnie w pojezdzie raczej nie ma ASR ?
  9. ok, dzieki, juz myslalem ze ktos immo wylaczyl, sugerowalem sie passatem b4 (jak wyjalem baterie to gasl po chwili). dzieki
  10. witam, dzis postanowilem sprawdzic czy immo dziala.wyjalem z kluczyka baterie i odpalilem silnik ,nie gasnie! pojechalem do sklepu. bledow nie ma w ecu. co to moze byc? da sie jakos sprawdzic vagiem gdzie tkwi problem?
  11. czyli gaszak nie ma z tym nic wspolnego, dzieki
  12. przyczyna nie dzialania klapy gaszacej byl zle wpiety multiblok (odciecie zaplonu), ktos wpial go w przekaznik 219 obok ecu w nozke 86(1). w.w. bledy nie pojawiaja sie. tomnik, napisz prosze czy przy zrywie (przednie kola boksuja) klapa gaszaca powinna dlawic silnik? kolega mi powiedzial ze powinno dlawic bo tak dziala ESP, u mnie przy zrywie miga ,swieci kontrolka ESP ale nie dusi silnika.
  13. okazalo sie iz przyczyna nie dzialania klapy gaszacej byl zle wpiety multilok, usterke znalazlem obok sterownika ecu tam sie wpieli pod przekaznik 219 w nozke 86(1), dodatkowo mialem bledy na abs.
  14. Niestety, nie działa ESP, nie dławi pojazdu. 2 takie same błedy na ABSie 18258 - powertrain data bus missing message from ecu
  15. wlaczylem przycisk, swieci sie kontrolka, tak testowalem.czyli z twojej odpowiedzi wnioskuje iz wylaczylem ESP.OK jutro zrobie test bez wlaczania przycisku. Ma ktos schemat instalacji elektrycznej odpowiedzialny za poprawne dzialanie klapy gaszacej egr ?przekazniki bym sprawdzil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności