![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
beryss
-
Liczba zawartości
95 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O beryss
- Urodziny 10.05.1979
Informacje osobiste
-
Imię
krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
środa śląska
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
beryss odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
https://www.skrzynie.com.pl/oleje-do-skrzyn-biegow/serwisowe/ -
beryss obserwuje zawartość → N239 nie zamyka klapy, esp nie działa, Wymiana oleju w skrzyni manulanej i Śrubka od sprzęgła kompresora
-
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
beryss odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witajcie, skrzynia -trans code z naklejki to LHW, w tej też trzeba przez czujnik wstecznego wlewac? Ile mam zalać, G055512A2 bedzie ok? -
Czyli kiedys znowu się odkręci? Jezeli nigdy mi się nie odkręciła, wystarczy sprawdzać i pilnować aby była dokręcona o wszystko będzie ok?
-
Witam ,czy jest mozliwosc odryglowania drzwi vagiem?
-
Słaby do 2000-2300 1.9 TDI AVF 130 po wymianie turbo
beryss odpowiedział mr.ekko → na temat → Analizy logów
Rosa, zmienilem wezyk podcisnienia od n75 do turbo poniewaz byl przyjarany lekko (sprawdzilem go po demontazu organoleptycznie i trzyma cisnienie), lecz pojazd od tamtej pory nie złapał trybu awaryjnego, nie czuje zadnych turbo dziur, jest plynnie. przed zabiegiem obserwowalem sztange turbiny- na wolnych obrotach od czasu do czasu sobie skakała tak nerwowo, kolega z forum podpowiedzial ze jest gdzies nieszczelnosc podcisnienia najprawdopodobniej przy vacum pompie. sprawdzilem i nic nie znalazlem, przypomnialem sobie ze jedyny wezyk jaki nie wymienilem to od n75do gruszki turbo(wygladal dobrze), zamontowalem nowy wezyk i niespodzianka WSZYSTKO JEST OK. stawiam na wadliwy wezyk, bo od zmiany wezyka butuje i nic sie nie dzieje, a dochodzilo do tego ze jadac spokojnie przy 2-2,5tys obr przeladowanie, juz mialem turbo robic. -
Słaby do 2000-2300 1.9 TDI AVF 130 po wymianie turbo
beryss odpowiedział mr.ekko → na temat → Analizy logów
wczesniejsze logi byly git i nagle niespodzianka? przeplywke widac w tym logu moze ona zle mierzy ? -
Słaby do 2000-2300 1.9 TDI AVF 130 po wymianie turbo
beryss odpowiedział mr.ekko → na temat → Analizy logów
skorygowalem na 0 ale faluje na minus 0.6 i tak zostawilem mam nadzieje ze ta zmiana nie ma wplywu na ponizsza sytuacje dzisiaj postanowilem troszke pobutowac zlapal 3 notlaufy az sie silniczek na desce zaswiecil i cos tam na wyswietlaczu pisalo, pokasowalem bledy i zrobilem logi ale udalo sie tylko 003 i 011, bo pozniej jak chcialem 008 i 010 to przestal wpadac w tryb awaryjny, wczesniej tego nie bylo. zerknijcie moze cokolwiek zobaczycie http://vaglog.rtnet.pl/tromesa_142400.html mam nowy n75 i przeplywomierz exchange boscha, moze trafilem na jakis lipny model, juz wczesniej pisalem o tym , pod koniec tego loga dluzej go przytrzymalem zero mocy. sztanga od turbo bardzo elastycznie pracuje lekko, w moim afn wczesniej bylo ciezej. zauwazylem ze jak sobie na wolnych pracuje to sztanga minimalnie sobie pracuje lekko w gore i dol (podskakuje), pozdrawiam -
u mnie w pojezdzie raczej nie ma ASR ?
-
ok, dzieki, juz myslalem ze ktos immo wylaczyl, sugerowalem sie passatem b4 (jak wyjalem baterie to gasl po chwili). dzieki
-
witam, dzis postanowilem sprawdzic czy immo dziala.wyjalem z kluczyka baterie i odpalilem silnik ,nie gasnie! pojechalem do sklepu. bledow nie ma w ecu. co to moze byc? da sie jakos sprawdzic vagiem gdzie tkwi problem?
-
czyli gaszak nie ma z tym nic wspolnego, dzieki
-
przyczyna nie dzialania klapy gaszacej byl zle wpiety multiblok (odciecie zaplonu), ktos wpial go w przekaznik 219 obok ecu w nozke 86(1). w.w. bledy nie pojawiaja sie. tomnik, napisz prosze czy przy zrywie (przednie kola boksuja) klapa gaszaca powinna dlawic silnik? kolega mi powiedzial ze powinno dlawic bo tak dziala ESP, u mnie przy zrywie miga ,swieci kontrolka ESP ale nie dusi silnika.
-
okazalo sie iz przyczyna nie dzialania klapy gaszacej byl zle wpiety multilok, usterke znalazlem obok sterownika ecu tam sie wpieli pod przekaznik 219 w nozke 86(1), dodatkowo mialem bledy na abs.
-
Niestety, nie działa ESP, nie dławi pojazdu. 2 takie same błedy na ABSie 18258 - powertrain data bus missing message from ecu
-
wlaczylem przycisk, swieci sie kontrolka, tak testowalem.czyli z twojej odpowiedzi wnioskuje iz wylaczylem ESP.OK jutro zrobie test bez wlaczania przycisku. Ma ktos schemat instalacji elektrycznej odpowiedzialny za poprawne dzialanie klapy gaszacej egr ?przekazniki bym sprawdzil.