Skocz do zawartości

kaczkatorzym

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaczkatorzym

  • Urodziny 17.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. nie grzeje u mnie prawy i lewy fotel. Bezpiecznik OK. Potencjometry mechanik sprawdził i niby ok, prąd z nich wychodzi lecz na kostkach pod siedzeniem go juz nie ma.. czy po drodze są jeszcze jakieś przekaźniki...???
  2. Witam. nie grzeje u mnie prawy i lewy fotel. Bezpiecznik OK. Potencjometry mechanik sprawdził i niby ok, prąd z nich wychodzi lecz na kostkach pod siedzeniem go juz nie ma.. czy po drodze są jeszcze jakieś przekaźniki...???
  3. Witam. u mnie jak jest zimny klekocze jak cholerka. po nabraniu temperaturki normalnie nie ma sie do czego przyczepić.. do tego jak klekocze to chodzi jakby na trzy gary i do tego dym z tłumika nieprzyjemny taki jakby żrący-gryziący... mechanik duma i duma..
  4. zgadzam się z tobą. chodzi mi o przyczynę powyższego aby nie naprawiać za pół roku znowu. wirnik był uszkodzony fizycznie. widać było że coś wpadło do niego, był zjechany.a diagnozę postawili w firmie gdzie regenerują turbo i czyszczą. W każdym razie mam nową założoną, sprawdzili wtryski,świece niby ok. założyli nowe uszczelniacze pompowtrysków. tylko że nadal na zimno póki się nie rozgrzeje trekocze strasznie, troszkę zadymi a dym jest mocno niewiem jak to okreslić- gryzący..i chodzi /do momentu rozgrzania/ jakby na trzy gary.. cos pomrukiwali o głowicy..sam nie wiem ---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:16 ---------- ---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:18 ---------- gość od regeneracji turbinki odnośnie powyższego sugerował abym katalizator wywalił przy okazji..
  5. Witam kolegów. Kupiłem niedawno Passata któremu niedlugo po zakupie zaczęło brakować mocy i tryb awaryjny non stop pow.2500 obr. Ponadto po uruchomieniu na zimno dziwnie trekotał. Komp wskazał iż turbina przeładowuje. Z wymontowaną turbinką udałem się do zakładu gdzie czyszczą turbinki. Na miejscu stwierdzono i mam denata! całkowicie padła.Ponadto były ślady ,że była ona już naprawiana- co nie przyniosło widocznie skutku. Ponadto wewnątrz ten wirnik miał mechaniczne uszkodzenia, był zjechany.Była też wewnątrz cała mocno okopcona jakby czarnym popiołem obłożona. Mam nową. Tylko teraz nasuwa się problem co to spowodowało ?:638: :638::638:aby kasa nie poszła na marne. Z tego co mechanik duma świeca żarowa mogła się ukruszyć, wspomina tez iż może /nie chcę przekręcić/któryś wtrysk przelewa..a jak nie to głowica.. Czy to znaczy że popadłem w zajebistą kabałę z Passatem...??? !!! , czy mogą być jeszcze jakieś powody tego....
  6. Witam kolegów. Kupiłem niedawno Passata któremu niedlugo po zakupie zaczęło brakować mocy i tryb awaryjny non stop pow.2500 obr. Ponadto po uruchomieniu na zimno dziwnie trekotał i troszkę kopcił. Komp wskazał iż turbina przeładowuje. Z wymontowaną turbinką udałem się do zakładu gdzie czyszczą turbinki. Na miejscu stwierdzono i mam denata! całkowicie padła.Ponadto były ślady ,że była ona już naprawiana- co nie przynioslo widocznie skutku. Ponadto wewnątrz ten wirnik miał mechaniczne uszkodzenia, był zjechany.Była też wewnątrz cała mocno okopcona jakby czarnym popiołem obłożona. Mam nową. Tylko teraz nasuwa się problem co to spowodowało ?:638: aby kasa nie poszła na marne. Z tego co mechanik duma świeca żarowa mogła się ukruszyć, wspomina tez iż może /nie chcę przekręcić/któryś wtrysk przelewa..a jak nie to głowica.. Czy to znaczy że popadłem w zajebistą kabałę z Passatem...??? !!! , czy mogą być jeszcze jakieś powody tego....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności