Skocz do zawartości

pietrek1969

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pietrek1969

  • Urodziny 06.08.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. tak, jeżeli chcesz zlokalizować wyciek kontrast uv napewno nie zaszkodzi G12
  2. kabel od ABS-u jest wpięty w przegub, zaś nie mogę wogóle zlokalizować gdzie znajduje sie wtyczka od zużycia okładzin ;/ jakby ktoś wrzucił zdjęcie byłbym wdzięczny
  3. witam, potrzebuje schemat przewodów zużycia klocków, którędy idą one do klocków hamulcowych, ponieważ takowej instalacji nie mogę u siebie zlokalizować. Gdzie powinna znajdować się wtyczka do wpięcia przewodu od czujnika (tego w klocku) ??
  4. kolego najprawdopodobniej masz wyrobiony włącznik świateł, proponuje podjechać do jakiegoś dobrego elektryka ,,może coś z tym zrobi" w sensie naprawi stary włącznik jeżeli nie czeka cie kupno nowego włącznika. pozdrawiam
  5. jeżeli masz mokro najprawdopodobniej jest to olej z odmy !! W passacie jest to normalną rzeczą że większość passatów ma cały dolot zachlapany mgłą olejową
  6. Masz luz na wirniku ?? Jeżeli tak to turbo czeka regeneracja a jeżeli nie to znaczy że coś dostało się do układu dolotowego
  7. najprawdopodobniej masz pozamieniane wężyki od podciśnienia i dlatego passat ma laga po za tym na forum był gdzieś wrzucony schemat podciśnienia do ATJ znajdź i sam posprawdzaj jak u ciebie są pozakładane przewody przy zaworze N75 (zawór sterowania turbo) jak byś niewiedział zawór znajduję się naprzeciwko wiatraka od klimy
  8. pietrek1969

    Kontrolka CHECK

    sam jestem ciekawy czy w paskach 1996-2000 z silnikami Diesla jest kontrolka
  9. z tego co wiem to strumiennica nie zdaje egzaminu w silnikach Diesla. Wywaliłeś katalizator, co zrobiłeś z puchą w której siedział wkład katalizatora ? wspawaj rure w bańke po kacie, na forum w dziale Warsztat masz wszystko opisane, nie baw sie w żadne strumiennice
  10. moim zdaniem to tuleje tylnej belki !!cała buda chodziła że nie dało się jechać, masz tak rozbite że aż auto ściąga,ja zanim do tego doszedłem byłem w 3 warsztatach i dopiero polecony mechanik zajmujący się grupą VAG wpadł na pomysł że to tuleje tylnej belki, wymienione na nowe ori i nic nie stuka i nie puka, samochód jak nowy
  11. proponuje poczytać, myśle że nie zaszkodzi a pomóc może http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/63374-dlaczego-ESP-włącza-się-na-V-biegu-przy-100-km-h
  12. sterownik kompa do afn-a kosztuje 100zł - i w góre, na allegro.
  13. Na 1 stronie w 1 poście tego tematu mamy dwa zdjęcia przewodów : -Zestaw przewodów 000 979 018 – sztuk 3 [fot.1] -Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4 [fot.2] Nie mam zamiaru zakładania nawigacji, chcem tylko założyć licznik 1/2 fis i oczywiście manetke (do sterowania kompem i przy okazji tempomatem, bo mam zwykłą). W takim razie jakie przewody mi będą potrzebne ?? (ile kosztują przewody może ktoś się orientuje ?? oczywiście ASO). Czy będę musiał puszczać jakieś nowe przewody między sterownikiem silnika a licznikiem ?? (wcześniej nie miałem komputera)
  14. Jeżeli kupię licznik z angola BENZYNA 1/2 fis to czy po przekładce do diesla będę miał wszystkie ikonki tam gdzie miałem wcześniej w starym liczniku bez kompa i czy w liczniku z benzyny jest ikonka świec żarowych ?? (po przekładce )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności