Skocz do zawartości

sound wave

  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sound wave

  • Urodziny 06.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mi zależy na tym, żeby to było zrobione dobrze a to czyją "metkę" dostane interesuje mnie mniej. Cena +-1000zł mnie zadowala
  2. Czy ktoś ma może jakieś info kiedy będzie kolejna warszawska lista w Kreatorze Mocy albo MR Motors? Chętnie bym się zapisał na wrzesień Passat 3BG 1.8t
  3. Wygląda ładnie. Mogło się coś stać z u2741 to moduł odpowiedzialny za transmisję fm (komunikacja z samochodem). za antenę robi ta długa ścieżka idąca dookoła płytki. Niestety wygląda na to że raczej uszkodzeniu uległ scalak można jeszcze spróbować poprawić luty na nogach u2741 raczej nic to nie da. Niestety widzę też że z kupnem w Polsce tego scalaka też cienko więc zostaje raczej nowy pilot.
  4. torreto masz typowe objawy zimnych lutów jak możesz to wstaw fotkę elektroniki z tego pilota tylko w dobrej jakości to może coś wizualnie da się ocenić. Oczywiście istnieje też możliwość uszkodzenia któregoś z elementów wtedy faktycznie tylko wymiana pilota.
  5. jeśli jeden pilot łapie dobrze drugi źle to ewidentnie wina pilota. Proponuję sprawdzić baterie miernikiem (takie baterie często potrafią leżeć w sklepie duużo czasu). Sprawdzamy napięcie pod obciążeniem czyli wciskamy przycisk otwierania/zamykania i wtedy mierzymy nowa bateria 3v powinna mieć napięcie trochę powyżej 3V jakieś 3,1V do 3,3V Jeśli to nie to to mogą w pilocie być jakieś zimne luty albo zabrudzenia zmieniające rezystancję między elementami. Warto profilaktycznie umyć pilota spirytusem tylko nie takim z apteki tylko z monopolowego . Bierzemy szczoteczkę do zębów patyczki do uszu itp szorujemy czekamy aż wyschnie i składamy. Po takim myci łatwiej zobaczyć tzw zimne luty. Jeśli takowe zauważymy to je poprawiamy ale uwaga jeśli nie mamy odpowiedniej lutownicy (stacji lutowniczej) i umiejętności to lepiej zanieść do znajomego elektronika i za piwko nam je poprawi.
  6. Mam podobny dylemat - potrzebuję często sporo miejsca w bagażniku i koło zapasowe mocno ogranicza przestrzeń. Ostatnio widziałem że w wielu samochodach nie dają koła zapasowego tylko tego typu zestawy naprawcze http://allegro.pl/item1193775080_kompresor_do_kol_oraz_klej_ford_galaxy_s_max.html (tu znalazłem do forda ale widziałem podobne z logo vw audi seata mercedesa fiata itp....) Czy to lepsze rozwiązanie od pianki czy podobne? Na pewno droższe i stosowane przez producentów samochodów więc może lepsze?? Ktoś tego używał? Zdaję sobie sprawę, że dziury wielkości palca to to nie zalepi, jak rozwalę felgę też nie zadziała ale od tego mam asistance - w końcu właśnie po to je wykupiłem za to zapłaciłem jak odpukać coś się z samochodem dzieje to nie zostaje na lodzie.
  7. No to chyba sprawa jasna - nie pali się kontrolka to nie ma wzbudzania. Sprawdził bym kable i zegary.
  8. mi też pokazuje w zimę w korku idiotyczne temperatury mimo że jest w zderzaku - jak stoisz to nagrzewa się od chłodnicy. Podpowiem jak kupiłem samochód to była w nim rozwalona kratka a czujnik ktoś podwiązał do belki silnika...
  9. może być problem z lampką na desce jest ona włączona szeregowo w obwód wzbudzenia jak coś nie kontaktuje to alternator wzbudza się na skutek magnetyzmu szczątkowego (pewnie koło 2 000 - 3 000 obrotów). Sprawdził bym ten obwód.
  10. u tego człowieka 2 lata temu montowałem klimę do fabii http://www.allegro.pl/item1049829618_klimatyzacja_vw_volkswagen_passat_b5_z_montazem.html słyszałem o nim parę pozytywnych opinii które potwierdzam. Jedno co odradzam - samochód zastępczy wracałem tym Roverem do warszawy i to było przeżycie Chyba lepiej wziąć wolne i zostać gdzieś na miejscu. Klima działa już 2 lata i niema żadnych problemów wszystko zrobione profesjonalnie - wszystkie części oryginalne. Cena też przystępna - myślę, że za ten 1000zł mniej opłaca się podjechać i poświęcić nawet 2 dni. Aktualnie przymierzam się do zlecenia im montażu klimy w Peugeot 206 i jak robiłem "wywiad" to mają bardzo przystępną cenę.
  11. wiem że do 2E pasuje obudowa od 1.8 tylko nie pamiętam od którego (są identyczne ja wymieniłem tylko górę) jak by co mam dolną część na zbyciu w razie co daj info na pw.
  12. ja co prawda w kombi mam bilsteina na przodzie olejowe z tyłu gazowe -fakt tył jak przyklejony ale komfort ucierpiał. Natomiast z przodu jest naprawdę ok amorki po 85kkm i tydzień temu diagnosta mówił że jak nówki sztuki (z przodu różnica 1% lewa do prawej z tyłu idealnie tyle samo a od nowości przód stracił 4 i 5% a tył 4)
  13. Ostatecznie kupiłem sondę NGK - bosha nie mieli a zależało mi na czasie (cena 220zł). Od wymiany przejechałem jakieś 200km i zauważyłem że silnik znacznie lepiej pracuje - ładniejszy dźwięk, lepiej wchodzi na obroty i samochód jakiś zrywniejszy. Ciekawe jak będzie ze spalaniem Na spadek raczej nie liczę ale co by nie wzrosło
  14. mam nadzieje że w intercarsie nie robią wałków i sprzedają oryginały więc tak dla pewności oryginalna jest taka http://www.ekatalog.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=2905710&art=151574&gen=485&gru=12150000&towkod=301507&zdj=1&km=0&typ=1910&wsk=O&lang_id=PL i taką ma mój passat najprawdopodobniej od nowości (rok produkcji 92 ) a ta na którą chyba się zdecyduje to taka http://www.ekatalog.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=2922533&art=151868&gen=485&gru=12150000&towkod=99DC7D&zdj=1&km=0&typ=1910&wsk=O&lang_id=PL pytanie czy będą one działały równie dobrze bo jak tak to 130zł w kieszeni i nawet pół godziny roboty to dobry interes acha jeszcze tu http://www.allegro.pl/item462404243_sonda_lambda_bosch_vw_opel_audi_seat_bmw0258986502.html znalazłem ją za 156zł tylko czy aby nie podróba?? Ktoś może się orientuje czy za taką cenę można dostać oryginał ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności