Jump to content

voywizard

  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WAW

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2018

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakiego trybu świateł używacie do jazdy dziennej? Pozostawiając przełącznik w pozycji AUTO w ciągu dnia światła mi się nie włączają, no chyba, że po zmierzchu. Oświetlenie jest stałe w ciągu dnia dopiero po przełączeniu w pozycję świateł mijania. Czy tak powinno być?
  2. Wracając do tematu... czy bezpośrednio po poprawkach lakierniczych typu drobne zaprawki można od razu robić korekcję lakieru i nakładać powłokę?
  3. Niedawno się dowiedziałem, że na gwarancji wymiana uszczelek przy drzwiach tylko do 6 miesiąca użytkowania, więc jeśli coś Wam trzeszczy jak mi ostatnio to się śpieszcie 😅
  4. Dzięki za podpowiedź :) Jest to na pewno warte sprawdzenia, choć u mnie nie wygląda, aby problem dotyczył plastików, raczej uszczelek. Na pewno nie podejmę się samemu demontować uszczelek i elementów ramy :), ale faktycznie ASO powinno dokonać takich oględzin 😫 skoro pośrednio nie potrafią zdiagnozować.
  5. Marek, jak rozumiem tylko zmieniasz samochody tak na poważnie, to nawet, jeśli powodem byłyby uszczelki to i tak ich wymiana nie wchodzi w zakres gwarancji po upływie 6msc lub 10kkm
  6. Niestety ponownie z kolejnym problemem w moim rocznym Passacie Od kilku miesięcy słyszę trzeszczenie z okolicy górnej, poprzecznej części ramy okna(?) drzwi(?) od strony kierowcy, na wysokości ponad uchem kierowcy. Odgłos jest dość cichy - słyszalny wyraźnie w zasadzie tylko dla kierowcy, coś w stylu szelestu, tarcia lub trzeszczenia gumy/plastiku? , na pewno nie są to trzaski jak w przypadku twardych plastików. Pojawia się powtarzalnie i obecnie coraz częściej zwłaszcza przy hamowaniu, podczas jazdy po nierównej nawierzchni, przy przechyłach samochodu, ale nie jest to stały objaw. Sam oglądałem uszczelki gumowe i filcowe zarówno w ramie drzwi jak i okna - nic nie budzi niepokoju, przeczyściłem i bez efektu. Nie udaje się też niestety wywołać tego dźwięku uciskając poszczególne części obudowy drzwi, uszczelek lub okna. Mam wrażenie, że w czasie deszczu i wilgotnych warunków trzeszczenie się znacznie zmniejsza. Zmniejsza się też , lecz nie ustępuje przy całkowicie otwartym oknie. Ktoś powie, że to drobiazg, ale jest na tyle uciążliwy, że bardzo zaburza komfort jazdy... nie mówiąc już o tym, że nie tego spodziewa się człowiek po nowym samochodzie. Byłem z tym problemem w ASO - ponoć sprawdzili drzwi, uszczelki - choć słyszą te dźwięki to ponoć nie byli w stanie zidentyfikować skąd pochodzą regulowali drzwi, nałożyli silkon na uszczelki, były jazdy próbne i nic nie pomogło. Po 2 dniach oddali mi auto, które nadal, w tym samym miejscu trzeszczy i chyba nawet coraz bardziej Pytałem o wymianę uszczelek - tych wokół ramy okiennej - nie dają gwarancji, że taka wymiana rozwiąże problem. Jakieś pomysły? Może ktoś z Was miał taki problem?
  7. Hej, czasem mam problem, aby po postoju przelaczyc skrzynię biegów z pozycji P. Normalnie po wciśnięciu hamulca i wlaczeniu zaplonu czasem przelaczenie z P nie jest plynne jak zwykle, lecz z dużym oporem. Tak jakby trzeba bylo wyrwac przełożenie pozycji P ? (takie jest wrażenie). Czy moze miec na to wplyw np. nierówność podloza, bo zauważyłem powtarzalnosc jak parkuje np. na zwirowym parkingu? Czy to forma jakiejs dodatkowej blokady? Jak sobie radzic z pokonaniem takiego oporu? Nie chcialbym sie silowac z przelozeniem, bo nie wydaje mi sie zeby to bylo zdrowe dla dsg? Z gory dzięki za porady...
  8. Witajcie. Od kilku tygodni okresowo po ruszeniu z miejsca słyszę jakby cykliczne skrzypienie/cwierkanie dobiegajace z prawej strony, z okolicy przedniego lub tylnego koła. Podobny dzwiek jest wtedy tez przy delikatnym wciśnięciu hamulca. Raczej przy jezdzie na wprost. W zasadzie dzwieki ustepuja po kilku minutach jazdy. Samochod jest srednio intensywnie eksploatowany, ma dopiero 10tys przebiegu. Klocki i tarcze sprawdzone, sa ok. Czy macie pomysly co to moze byc i czy sie tym przejmowac?
  9. Korzystam z VW Connect, ale ostatnia aktualizacja spowodowała problemy z wiązaniem z DataPlug i brak zapisu przejazdów. Jeśli ktoś ma podobny problem, to dostałem informację Z VW, że problem jest po stronie oprogramowania i ma pojawić się łatka w połowie września. Póki co na wcześniejszej wersji działa bez zarzutu
  10. Dzięki za opinie. Po prostu cierpliwość się kończy, gdy widzę, że drobnych otarć bocznych (od drzwi innych samochodów) przybywa w zaskakująco szybkim tempie Dodam, że unikam zatłoczonych parkingów i wybieram miejsca pozostawiając duży odstęp z każdej strony Miałem wcześniej auta innych marek, ale tak słabej odporności lakieru nie przerabiałem.
  11. Dla przykładu właczam tryb ECO w czasie jazdy - lampka mode jest podświetlona, na wyświetlaczu na radiu jest napis ECO i w zegarach biegi są wyświetlane w formie E... Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu - lampka mode jest nadal podświetlona, na wyświetlaczu na radiu jest nadal napis ECO, lecz na zegarach biegi są wyświetlane jako D.. i silnik pracuje jak w trybie normalnym (nie zmniea biegu jak w ECO poniżej 2k obrotów). Zasięgnąłem trochę więcej wiedzy i ponoć ma to związek z wymogami homologacyjnymi ?
  12. Też potwierdzam, moje doświadczenia z lakierem świadczą, że jest bardzo słaby. Bez rys, odprysków ciężko utrzymać w mieście. Dlatego zastanawiam się nad powłoką kwarcową lub ceramiczną Czy możecie polecić jakieś studia detailingowe w Warszawie oprócz wymienionego powyżej?
  13. Wydawało mi się, że jasno sformułowane. Np. w trakcie jazdy zmieniam tryb na ECO i faktycznie auto w tym trybie zaczyna pracować, czyli jest ok. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu samochód pracuje w trybie normalnym choć na wyświetlaczu jest tryb ECO i zapalona jest kontrolka MODE. Nie ma przyczepy.
  14. Auto nie zapamiętuje trybu jazdy po wyłączeniu zapłonu. Próbowałem to w trybiw ECO. Po ponownym uruchomieniu samochodu aktywna jest kontrolka MODE i wyświetla tryb ECO, natomiast silnik i samochód działa wraca do trybu normalnego Czy ktoś przerabiał taki problem?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy