Skocz do zawartości

r222

  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O r222

  • Urodziny 16.03.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wroclov

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017
  1. Opony i Felgi - wszystko na temat

    Witam Mam pytanie do kolegow jezdzacych na felgach MAK WOLF one maja otwor centrujacy 57,1 czyli taki jak w Passacie wiec wejda bez pierscieni centrujacych a co z srubami trzeba je zmieniac ?czy orginalne beda pasowac jeszcze sprawa kapselkow beda pasowac orginalne z Londonow? Pozdrawiam
  2. RCD 510 Orginal idealne

    Sprzedane mozna zamknac
  3. Sprzedam Radio z mojego Golfa RCD510 Z RDS stan idealny zadnej ryski cena 600zl +KW Radio + org instrukcja +kod do radia https://www.fotosik.pl/zdjecie/280dceab2d9b9f96 https://www.fotosik.pl/zdjecie/70d3f61f86ca3fab dla zainteresowanych wiecej zdjec na mail
  4. Terminy realizacji zamówień B8

    ale jak zapowiadali samochody ktore beda wyprodukowane po 45tyg roku obejmie wzrost cen od 1-2% inflacja
  5. Terminy realizacji zamówień B8

    Czarnego nie chcialem ten kolor jest ok
  6. Terminy realizacji zamówień B8

    zamowienie 10. 08 odbieram we wtorek 2,0 tsi mangan metalic
  7. Witam Mam takie pytanie Jak VW traktuje ten modul /lampe czy jest to normalnie na gwarancji czy jest to czesc eksplatacyjna jak zarowka do wymiany (i bulimy za nia za każdym razem jak sie zepsuje)?
  8. Terminy realizacji zamówień B8

    pismo przyszlo ze inflacja bleble a na cos wiecej niz teraz to mozna liczyc na koniec roku lub przelom
  9. Terminy realizacji zamówień B8

    No to wracamy do tematu Wszystkie samochody ktore beda wyprodukowane po 45tyg roku obejmie wzrost cen od 1-2% wiadomosc pewna i sprawdzona ;(
  10. a u ktorego dealera we Wrocku ?jesli mozna sie dowiedziec auto do produkcji czy z placu?
  11. tak wlasnie sie wyrazil po wakacjach powiedzmy zamowienie we wrzesniu do produkcji odbior grudzien dojdzie jeszcze 5000zl rabatu
  12. Witam rabat na B8 obecnie wynosi 12 000zl potwierdzone w Lelek Opole do konca roku przy samochodzie do produkcji moze dojsc jeszcze 5000zl Wie moze ktos jak to jest teraz w Audi ?(rabat na audi A4) Pozdrawiam
  13. Mfd 2 rn s2 dvd v9

    znajdz na chomiku plik MFD2_RNS2_DVD_Lektor_PL.rar edytuj programem UltraISO mape V9 podmien zassane pliki w /DATA/VOICE zapisz wypal ImgBurn BĘDZIESZ MIAŁ J. POLSKI
  14. Mfd 2 rn s2 dvd v9

    no nie wiem jak masz w navi ver 7 i zamienisz plytke na wer 9 to do wylaczenia tez mi gadala po PL a potem juz tylko EN wiec podmienilem pliczki w tej nowej V9 z V7 i juz tylko zostalo ustawic metryczny i gada po polsku
  15. Mfd 2 rn s2 dvd v9

    podmien sobie pliki lektora PL w V9 z ver 7 PL i bedzie gadac tez po naszemu
×