Skocz do zawartości

Hala

  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI 125KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dlatego właśnie tak szybko padają sprężarki. Nic dziwnego jak chodzi non stop. Kiedyś jak były sprzęgła, fakt trzeba było co jakiś czas włączyć, nawet w zimie, ale sprężarki jeździły od nowości do śmierci technicznej auta, a teraz 120-130 tys km i wymiana. Jak ktoś ma dużo szczęścia i ma u siebie coś innego niż francuza to może trochę więcej.
  2. Nie kupuj 17". Weź 18"! Nie ma znaczącej różnicy na komforcie (oczywiście to moje subiektywne wrażenie - lato 18", zima 16"), a auto wygląda dużo zacniej i lepiej trzyma się na autostradzie i zakrętach. Przejście z 16" na 17" nie wiele daje (215/60/16 na 215/55/17). Dopiero 18 zbliża do profilu, który kiedyś był standardem przy 17" czyli 225/45/17 lub 205/50/17. Pamiętaj tylko o wyborze opony z dobrym rantem ochronnym. Ten w Conti Sportcontact 5 nie jest byt dobry i już jedną felę trochę przyhaczyłem.
  3. Za to pewnie będziesz miał już po lificie
  4. Hala

    dwumas w 1.6TDI???

    Ja w Polo u znajomego mechanika z tego co pamiętam płaciłem koło 2300zł za Sachsa z wymianą
  5. Hala

    dwumas w 1.6TDI???

    Moja żona w 1.6 TDI 90KM w Polo V miała, więc nie sądzę, żeby tu nie było
  6. Ja mam Trendline. Dokupiłem podparcie lędźwiowe przy zamawianiu. Nie było to tanie, bo 1500zł (składany fotel pasażera w komplecie, ale komu to potrzebne w sedanie?). Było jednak warto. Regulacja manualna, ale przy moich problemach z kręgosłupem daje radę.Da się dobrze dopasować fotel i jest w miarę komfortowy. Do Ergo daleko, no ale.. Podejrzewam, że ciężko będzie Ci znaleźć taki fotel, ale jak Ci się uda to sobie go wymień. Będziesz zadowolony. Swoją drogą to niedopomyślenia, żeby taki element nie był w standardzie. Zawsze to miałem czy w Golfie IV czy w Octavii II fl, a tu zonk. Dobrze, że się zorientowałem:) Znajomy ma w Golfie VII kupowanym też w 2018 miał w standardzie; wersja Trendline. O co tu chodzi?
  7. Jak kupujesz auto zawsze negocjuj przekładkę. Ja wymieniałem felgi na swoje 18 i bez problemu mi to w cenie zrobili. Mieli mi 16" jeszcze na zimę przezbroić, ale opony nie doszły o czasie, a dealer był z innego miasta. Proponowali nawet wysyłkę kurierem, ale z obawy o felgi skończyło się na przysłaniu samych opon zimowych.
  8. A ile Cię wyszło Audi i z jakim wyposażeniem?
  9. Komputer szuka momentów... A czy nie uważasz, ze jakbyś wiedział, że Ci się ma dopalać za określoną liczbę km lub dni, a ty właśnie jedziesz na trasę i wiesz że będą super warunki a potem tylko miasto, miast, miasto to nie zasadnym byłoby samodzielnie uruchomić dopalanie filtra? Druga rzecz. Obserwowanie obrotów, wentylatorów, itd. itp. w dzisiejszych czasach no proszę Cię... Czy to świadczy o dopracowaniu? To świadczy tylko o tym, że producent chce ukryć tylko jak częsta konieczna jest regeneracja filtra. To, że wiele osób na tym forum wie jaki ma stan zapełnienia wynika z posiadania VCDS albo OBD, ale przeciętny użytkownik nawet nie wie co to jest. Zwykła kontrolka rozpoczęta procedura dopalania + komunikat zalecana praca silnika przez X min Y km pozwoliłoby naprawdę zapewnić dobrą eksploatację takiego samochodu. Tylko ilu ludziom nagle otworzyłoby to oczy? :D Masz rację. Tyle mniej więcej wytrzymuje olej w mieście przy DPF, ale wszystko związane jest też z tym jak dopalasz i czy przerywasz procedury. A dodali możliwość samodzielnego uruchomienia? Co kalkulacji ja tak właśnie zrobiłem, ale wyszło mi to bokiem bo dopalanie zaczęło być tak upierdliwe, ze sprzedałem auto. Jak ktoś ma sporo tras poza miastem diesel jest OK, ale nie w momencie kiedy 90% jazdy jest po mieście. Co do GPFów to się okaże. Ja zdążyłem przed, a za niespełna 3 lata przy zmianie auta mam nadzieję, że będzie jakiś feedback:), choć w sumie to bardziej boje się o te turbiny ze zmienną geometrią.
  10. Jakby Ci się to cholerstwo non stop włączało i auto traciło moc i się trzęsło też byś się zraził:) Co do ksenonów znam temat:) W B6 u ojca było to samo. Pół auta rozebrać żeby żarówkę wymienić to jest szok.
  11. W zasadzie niby masz rację, ale nic na przeglądzie nie wyszło. 0 błędów, 0 dodatkowych objawów. Dla mnie sprawa jest oczywista. DPF się do miasta nie nadaje. Trzeba sporo w trasie jeździć, albo mieć sporo czasu żeby za każdym razem dopalić jak Ci się włączy.
  12. Nie bądź sarkastyczny. Badania były robione w akredytowanym laboratorium. Wrzucałem wyniki, ale w takim razie jeszcze raz. Porównanie 1.6 TDI 90KM (POLO), 1.4 TSI 122KM (OCTAVIA). Polo eksploatowane głównie w mieście 11 km do pracy i z powrotem. Octavia ok. 6 km do pracy i z powrotem + czasem trasa. Różnice widać gołym okiem a winny jest DPF i paliwo w oleju. Wyniki badań oleju.docx
  13. Dostaje się paliwo na 100%. Ja dałem koledze olej do zbadania i parametry lepkościowe 2x niższe od normy po 12.000km (miasto)! Konieczna praca silnika niekonicznie oznacza wypalanie DPF. Ja mam benzynę i też czasem mam taki komunikat:) Najlepiej stwierdzić po podwyższonych obrotach na jałowym. U mnie w Polo był dodatkowy objaw trzęsienia autem i spadku mocy. Dlatego na miasto mówię dieselom nie:) Swoją drogą brak kontrolki czy wskazania na komputerze o rozpoczętej procedurze wydaje się chyba celowy. Co to za problem przy obecnej technice. Poszedłbym o krok dalej i stwierdził, ze przecież spokojnie producenci mogli by wyposażyć auto w opcję samodzielnego uruchamiania dopalania, gdy zbliżamy się do granicy zapełnienia filtra i info na komputerze ile jeszcze będzie trwała procedura przy zachowaniu określonych parametrów pracy (postój/jazda). Czemu tego nie ma niech każdy odpowie sobie sam... Pewnie robi głównie trasy i wtedy się nie dziwię. Większa elastyczność, mniejsze spalanie. Gdyby nie było DPF tez bym brał bez zastanowienia, ale tak...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności