mblonski
-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hej..a jak dorobić ten plastikowy grot do kluczyka jak go nie posiadam.. mam kluczyk ale tego grotu nie i co teraz tylko serwis..?
-
mblonski obserwuje zawartość → Zaświeciły się kontrolki ABS/ESP
-
Witam W trakcie jazdy zaświeciły mi się kontrolki ABS/ESP i Error. Podpiąłem się kablem i wyszło to co poniżej. Po skasowaniu błędów wszystko znikło i jest ok. Zakładam że to problem z czujnikiem w prawym kole tak jak wyszło ale czy świece też są do wymiany czy jak to rozumieć. Na razie po skasowaniu minęła doba i nie wywala żadnych błędów. Adres 01: Silnik (J623-CAYC) 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 10158 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) P0672 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C 10160 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12) P0673 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C 10162 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P0674 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C Kody gotowości: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Znaleziono 1 błąd: 00287 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny prawy (G44) 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:04 Ramka zamrożona: Prędkość: 111.0 km/h Wartość Hex: 0x0001 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 13.00 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 27 Wartość Hex: 0x0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01288 - Zacisk 30 układu wspomagania kierownicy 011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101011 Priorytet błędu: 9 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 135 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 2.0 Napięcie: 11.60 V 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:05 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Obroty silnika: 1900 /min Prędkość: 111.0 km/h (bez jednostek): 7.0 Napięcie: 13.20 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00446 - Ograniczenie działania na skutek za niskiego napięcia 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 110 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 9.10 V Zliczanie: 110 - Wartość Hex: 0x0160 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:04 Ramka zamrożona: Napięcie: 12.10 V Zliczanie: 105 Prędkość: 110.0 km/h Wartość Hex: 0x1260 Wartość Hex: 0x0004 Wartość Hex: 0x0101 -------------------------------------------------------------------------------
-
Witam. Passat B7 2011r 1.6 diesel 200k przebiegu Zero jakichkolwiek objawów auto śmigalo od kilku lat bez żadnycn problemów. Dzisiaj wsiadłem i sprzęgło wpadło do połowy. Odciągnałem i było ok. Po kilku minutach jazdy juz przestało odbijać i w końcu stanęłem na światłach i już nie odjechałem. Biegi nie wchodzą. Sprzęgło wciśnięte. Co ciekawe auto można odpalać tylko jak się je wciśnie sprzęgło i jak je odciągne to nie odpali a jak wcisnę to pali bez problemu. To samo z hamulcem postojowym. Czyli tak jak by działało ale nie odbijało ale biegów zmienić sie nie da. Jak wyłącze auto to mogę wrzucić bieg np. 1 wtedy odpalam auto szarpnie i gaśnie więc jak by działało sprzęgło. Co to może być. Poczytałem trochę forum i nie jestem pewny czy wszyscy mieli podobne objawy.
-
Wymiana akumulatora 2.0 tdi CR bluemotion
mblonski odpowiedział sebastian7905 → na temat → Elektryka, oświetlenie
To jak to jest z tym akumulatorem. Trzeba coś kodować czy nie. Mam teraz aku AGM i nie wiem czy teraz brać taki sam czy ma to jakieś znaczenie. -
AGM.. Juz go wstawilem do auta a w takie zimno nie chce mi sie za bardzo go wyjmowac..zastanawiam sie tylko nad wymiana bo jak mi padnie z nienacka to jeszcze auta nie otworze i dopiero beda jaja..
-
Radzicie wymienic go czy jezdzic az padnie..
-
Nie z 8-9Amper bylo jak go podpialem..
-
A to ciekawe..podpialem go do ladowania na 12h.. ladowanie spadlo do 5A wiec zalozylem ze juz po nim..ale wsadzilem go do auta odpalilem i chodzi jak zly..napiecie 14.5V.. Tak na przyszlosc..mozna odcztywac i kasowac bledy na odpalonym silniku..?ma to jakies znaczenie.. Nie dziala funkcja start/stop wiec pewnie aku za dlugo nie pozyje..
-
Akumulator ma napiecie 6.7 wiec rozladowany. Tylko czemu wszystko na czerwono swieci w vcds. Po wlozeniu kluczyka kontrolki sie zapalja po 2s zaczynaja mrygac i piszczec przez 5s pozniej znowu sie zapalaja i wiecej nic sie nie dzieje. Mryga caly czas kontrolka od hamulca recznego. A czy to co zrobilem kasowanie tych bledow z teho poziomu bylo czyms niezgodnym.
-
Nawet nie kreci. Teraz nawet kotrolki sie nie swieca. Nie dziala radio nawet nie da sie zamknac auta. Ale swiatla sie pala. Jak robie Auto-scan teraz to prawie wszystko na czerwono od hamulcow po poduszki.
-
odłączyłem podpiąłem i nic.
-
Od wczoraj jestem posiadaczem kabla VCDS i już wiem czym to grozi. Zrobiłem Auto-Scan po przeskanowaniu samochodu nacisnąłem "Kasuj wszystkie kody" i to by było na tyle. Auto nie odpala. Po włożeniu kluczyka mrygają kontrolki i po czasie wszystko gaśnie. I co teraz. Da się to jakoś naprawić. Po przeskanowaniu auta wywala teraz mnóstwo błędów z poduszkami, hamulcami itd. POMOCY!!
-
Składanie lusterek przy zamykaniu drzwi
mblonski odpowiedział stefwal → na temat → Elektryka, oświetlenie
Mam passata b7 2011r. Lusterka automatycznie składane z joisticka. Czy ktoś pomożę da jakąś instrukcję krok po kroku jak zrobić zęby lusterka automatycznie się składały po zamknięciu auta i otwierały po włożeniu kluczyka. Przeczytałem całe forum i nie znalazłem nic jasnego i fajnie napisanego. Proszę o krótką instrukcje krok po kroku co zrobić. -
Tylna klapa nie otwiera się - B6 variant
mblonski odpowiedział cwikiel1975 → na temat → Nadwozie i wnętrze
A skąd wiadomo jakie zamówić..? u mnie po naciśnięciu na pilocie otwiera się tylko klapa ale nie odskakuje. Skąd mam wiedzieć które wziąć bo są siłowniki zwykłe i te do automatycznego otwierania. Nie wiem czy on jest zepsuty że nie otwiera klapy czy tak ma być. Na pewno jest w słabej formie bo klapa dość mocno opada. -
Wymiana zegarka analogowego VW Passat B7
mblonski odpowiedział mblonski → na temat → Nadwozie i wnętrze
Domyślam się i w sumie znalazłem kilka fotek w necie że trzeba zdjąć te chromy po lewej i prawej stronie od zegarka. Ktoś to już robił.. Jak to dobrze zrobić żeby nie połamać zaczepów i nic nie porysować.