Skocz do zawartości

mblonski

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej..a jak dorobić ten plastikowy grot do kluczyka jak go nie posiadam.. mam kluczyk ale tego grotu nie i co teraz tylko serwis..?
  2. Witam W trakcie jazdy zaświeciły mi się kontrolki ABS/ESP i Error. Podpiąłem się kablem i wyszło to co poniżej. Po skasowaniu błędów wszystko znikło i jest ok. Zakładam że to problem z czujnikiem w prawym kole tak jak wyszło ale czy świece też są do wymiany czy jak to rozumieć. Na razie po skasowaniu minęła doba i nie wywala żadnych błędów. Adres 01: Silnik (J623-CAYC) 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 10158 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) P0672 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C 10160 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12) P0673 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C 10162 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P0674 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 330074 km Data: 2021.01.18 Czas: 14:53:40 Prędkość obrotowa silnika: 1152.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 54.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: -3 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 11.181 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status rozgrzewania świec żarowych-STATE_GLOW: 176 Temperatura paliwa-TFU: 17 °C Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C Kody gotowości: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Znaleziono 1 błąd: 00287 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny prawy (G44) 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:04 Ramka zamrożona: Prędkość: 111.0 km/h Wartość Hex: 0x0001 Bity binarnie: 00000000 00000000 Napięcie: 13.00 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 27 Wartość Hex: 0x0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01288 - Zacisk 30 układu wspomagania kierownicy 011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101011 Priorytet błędu: 9 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 135 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 2.0 Napięcie: 11.60 V 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:05 Ramka zamrożona: zacisk 15 ZAŁ Obroty silnika: 1900 /min Prędkość: 111.0 km/h (bez jednostek): 7.0 Napięcie: 13.20 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00446 - Ograniczenie działania na skutek za niskiego napięcia 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 110 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Napięcie: 9.10 V Zliczanie: 110 - Wartość Hex: 0x0160 Wartość Hex: 0x0082 Wartość Hex: 0x4040 01316 - Sterownik ABS 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01111101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 194026 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.02.03 Czas: 14:45:04 Ramka zamrożona: Napięcie: 12.10 V Zliczanie: 105 Prędkość: 110.0 km/h Wartość Hex: 0x1260 Wartość Hex: 0x0004 Wartość Hex: 0x0101 -------------------------------------------------------------------------------
  3. Witam. Passat B7 2011r 1.6 diesel 200k przebiegu Zero jakichkolwiek objawów auto śmigalo od kilku lat bez żadnycn problemów. Dzisiaj wsiadłem i sprzęgło wpadło do połowy. Odciągnałem i było ok. Po kilku minutach jazdy juz przestało odbijać i w końcu stanęłem na światłach i już nie odjechałem. Biegi nie wchodzą. Sprzęgło wciśnięte. Co ciekawe auto można odpalać tylko jak się je wciśnie sprzęgło i jak je odciągne to nie odpali a jak wcisnę to pali bez problemu. To samo z hamulcem postojowym. Czyli tak jak by działało ale nie odbijało ale biegów zmienić sie nie da. Jak wyłącze auto to mogę wrzucić bieg np. 1 wtedy odpalam auto szarpnie i gaśnie więc jak by działało sprzęgło. Co to może być. Poczytałem trochę forum i nie jestem pewny czy wszyscy mieli podobne objawy.
  4. To jak to jest z tym akumulatorem. Trzeba coś kodować czy nie. Mam teraz aku AGM i nie wiem czy teraz brać taki sam czy ma to jakieś znaczenie.
  5. AGM.. Juz go wstawilem do auta a w takie zimno nie chce mi sie za bardzo go wyjmowac..zastanawiam sie tylko nad wymiana bo jak mi padnie z nienacka to jeszcze auta nie otworze i dopiero beda jaja..
  6. Radzicie wymienic go czy jezdzic az padnie..
  7. Nie z 8-9Amper bylo jak go podpialem..
  8. A to ciekawe..podpialem go do ladowania na 12h.. ladowanie spadlo do 5A wiec zalozylem ze juz po nim..ale wsadzilem go do auta odpalilem i chodzi jak zly..napiecie 14.5V.. Tak na przyszlosc..mozna odcztywac i kasowac bledy na odpalonym silniku..?ma to jakies znaczenie.. Nie dziala funkcja start/stop wiec pewnie aku za dlugo nie pozyje..
  9. Akumulator ma napiecie 6.7 wiec rozladowany. Tylko czemu wszystko na czerwono swieci w vcds. Po wlozeniu kluczyka kontrolki sie zapalja po 2s zaczynaja mrygac i piszczec przez 5s pozniej znowu sie zapalaja i wiecej nic sie nie dzieje. Mryga caly czas kontrolka od hamulca recznego. A czy to co zrobilem kasowanie tych bledow z teho poziomu bylo czyms niezgodnym.
  10. Nawet nie kreci. Teraz nawet kotrolki sie nie swieca. Nie dziala radio nawet nie da sie zamknac auta. Ale swiatla sie pala. Jak robie Auto-scan teraz to prawie wszystko na czerwono od hamulcow po poduszki.
  11. Od wczoraj jestem posiadaczem kabla VCDS i już wiem czym to grozi. Zrobiłem Auto-Scan po przeskanowaniu samochodu nacisnąłem "Kasuj wszystkie kody" i to by było na tyle. Auto nie odpala. Po włożeniu kluczyka mrygają kontrolki i po czasie wszystko gaśnie. I co teraz. Da się to jakoś naprawić. Po przeskanowaniu auta wywala teraz mnóstwo błędów z poduszkami, hamulcami itd. POMOCY!!
  12. Mam passata b7 2011r. Lusterka automatycznie składane z joisticka. Czy ktoś pomożę da jakąś instrukcję krok po kroku jak zrobić zęby lusterka automatycznie się składały po zamknięciu auta i otwierały po włożeniu kluczyka. Przeczytałem całe forum i nie znalazłem nic jasnego i fajnie napisanego. Proszę o krótką instrukcje krok po kroku co zrobić.
  13. A skąd wiadomo jakie zamówić..? u mnie po naciśnięciu na pilocie otwiera się tylko klapa ale nie odskakuje. Skąd mam wiedzieć które wziąć bo są siłowniki zwykłe i te do automatycznego otwierania. Nie wiem czy on jest zepsuty że nie otwiera klapy czy tak ma być. Na pewno jest w słabej formie bo klapa dość mocno opada.
  14. Domyślam się i w sumie znalazłem kilka fotek w necie że trzeba zdjąć te chromy po lewej i prawej stronie od zegarka. Ktoś to już robił.. Jak to dobrze zrobić żeby nie połamać zaczepów i nic nie porysować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności