Skocz do zawartości

WooojaS

  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O WooojaS

  • Urodziny 27.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

985 wyświetleń profilu
  1. Bo to jest jako zespół, logiczne jest w bitdi, że nie da się tylko jednego dać większego.
  2. Nie da się jednego. Widziałeś to kiedyś chociaż jak one wyglądają?
  3. Hej. Ja soft robiłem u pewnego specyficznego gościa pod łodzią, natomiast soft skrzyni robiłem pod Łęczyca, tylko jak się on nazywał... Musi być gdzieś w historii postów bo go chwaliłem. Co do stage 2 to każdy milczy. Mało miejsca na większe turbo i na cokolwiek. Chętnie sam bym się dowiedział.
  4. Nie, nie znając się nie dostrzeżesz o co chodzi, co jest dobre a co już nie. Tak jak kolega pisze, log to zbiór cyferek, tylko różni się tym jak się go czyta. Dla niektórych pewne wartości już będą złe, a dla innych (zły dzień, żona nie dała itp), olaja bo przecież silnik działa. Różnie to bywa. Weź pod uwagę przebieg i historie pojazdu... To że ty o niego dbałeś przez pół roku, nie wyleczy tego, że wcześniej dostał po dupie parę batów..
  5. Przyznaje, widziałem ładniejsze kreski, aczkolwiek przed modem i po modzie, są takie same więc obstawiam że to nie dziwny soft, tylko niedomaganie silnika. W logu pewnie widać czy się termika broniła czy co mu. Ogólnie, jeździc.
  6. Andrzej... Nie przesadzaj. Gdy auto nie czyta znaków to jak miałoby się dostosować?
  7. Nie wprowadzaj w błąd. Oczywiście że wymaga kalibracji.
  8. Tak, w 240 też są tarcze 340. Ogólnie jak masz już coś robić z heblami to załóż Big brake z zaciskami macana i tarcza 370 i dopiero można to nazwać hamulcem. Dla mnie 340 jest słabym wyjściem bo nadal to jest jeden tłoczek i słabo hamuje.
  9. A jak odczucia? Nie jest tak, że przez to że zaworki nie pozwalają się mocno cofnąć płynowi do zbiorniczka to będzie mocniej zużywać heble?
  10. Jak powiesz strocielowi że ma być eko to będzie eko i tyle
  11. Pozdrów znajomego z ASO - jak korzystasz z tunera który wie co robi to nic się nie stanie. Ja nie zauważyłem problemów z dpf.
  12. Też mam dq500 i specjalnie sprawdziłem - odpalenie, wrzucam D i ogień. Żadnego ale co do ruszenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności