Skocz do zawartości

krmkpl

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

779 wyświetleń profilu
  1. Rozumiem ze musza zmienic zeby wartosci wyswietlane byly wyzsze niz seryjnie? Nie do konca pamietam co tam bylo, bo nie jezdze normalnie z tym widokiem. Sprawdze i dam znac co sie tam pojawia Co do paliwka to tankuje od ponad roku tylko i wylacznie shell v-power z dodatkami czyszczacymi aby w miare ograniczyc ilosc zbierajacego sie nagaru Samodzielne dodatki czyszczace (rozumiem do wtryskow) - nie stosowalem, dzieki za wskazowke, kupie i uzyje. DPF w miare regularnie widze kiedy sie wypala, zwykle jest to co ~200-250 km przy jezdzie typu miasto/krotkie przejazdy do 20km (parametr 'przebieg od ostatniego wypalenia' w OBDEleven), albo 500-600km w faktycznej trasie (odpala sie przy ok. 22 g obliczonej sadzy).
  2. Nie wiem kolego, podejrzewam ze 'brudny' oznacza jakies zauwazalne problemy. Powtarzam to, co uslyszalem od zakladu - osobiscie nie specjalizuje sie w strojeniu samochodow, ani nie jestem zbyt zaawansowany mechanicznie Jak pisal @WooojaS - w logu moze byc cos widac, jesli ktos jest w stanie podpowiedziec czy jest to do sprawdzenia OBDEleven - moge poszukac.
  3. Dzieki Panowie za wskazowki, zadzwonie, podpytam, zobaczymy. Przy odbiorze mowili ze w logu czysto Jak mam OBDEleven moge to samemu sprawdzic? Jesli tak, gdzie?
  4. A co dokladnie masz do zarzucenia? Zawsze moge wrocic z uwagami. Jak przegladam inne posty, podejrzewam ze chodzi pewnie o nierownosci w wykresie mocy? Patrzac na przykladowy wykres z vtecha (s-performance z nimi wspolpracuje), wydaje sie ze moze 'TTTM'? https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Volkswagen-Passat-B8-2.0-TDI-176KW-240KM - tez widac ten skok okolo 2300, ale moze mniejszy. Warto z tym wracac?
  5. Po roku zycia z syndromem dziewicy (chcialabym ale sie boje), w koncu zdecydowalem sie na chipa. Przebieg przed chipem: ~180 tysiecy km Okazalo sie ze seria w bdb stanie (jak sie dba tak sie ma ;)) i wyszlo na standardowych, bezpiecznych nastawach calkiem ladnie Niech wykres mowi za siebie. S-Performance Wrocław
  6. Hej, jak tam DBA po roku? Zadowolony? Chcialbym dowiedziec sie tez jakie masz klocki, i czy nie piszcza - slyszalem ze t3 potrafia byc bardzo glosne?
  7. Mysle ze primacy 4+ to ulepszone 4, nie widze nigdzie wzmianki jakoby byly do crossoverow/SUVow: https://www.michelin.pl/auto/tyres/michelin-primacy-4-plus Wg ich konfiguratora na stronie tez polecaja primacy 4+. Conti premiumcontact 5 mam, a 6 nie wystepuja juz w w/w wymienionym rozmiarze i wymaganym indeksie predkosci wiec raczej V na trase nie bede zakladal. Zdecydowalem i biore michelin 4 plus 98 W XL Rowniez po czesci dlatego ze dotychczasowe doswiadczenie z oponami (w tym motocyklowymi) powoduje ze preferuje micheliny ze wzgledu na ich wlasciwosci.
  8. Jak juz uprawiamy nekroposting, to informuje zainteresowanych ze keyless mozna wylaczyc 'na zadanie' zamykajac odpowiednia sekwencja - najpierw zamykamy pilotem, po czym naciskamy przycisk zamkniecia na klamce. W taki sposob nastepuje tymczasowa deaktywacja keylessa, i ponowne otwarcie mozliwe jest tylko pilotem. Oczywiscie moze byc to upierdliwe jesli ktos chce miec keyless stale wylaczony - wtedy lepiej zakodowac, ale na tymczasowe wylaczenie (np. na myjni recznej, zeby sie co chwila nie otwieralo/zamykalo ;P) calkiem niezle rozwiazanie.
  9. nowy sezon, nowa fala glupich pytan Michelin Primacy 4+ 215/55/r17 - do bitdi 94W czy 98W XL? Wg homologacji 94w, zastanawiam sie czy 98w XL nie bedzie zauwazalnie lepsza - sztywniejsza w zakretach, hamowaniu, itd lub gorsza - glosna, niekomfortowa
  10. Szkoda bo jezdzi sie takim bardzo przyjemnie ?
  11. A jak tam dpf, zauwazalnie czesciej sie wypala przy chipie? Co do samego chipa z ogromna checia bym sobie zrobil, ale troche boje sie ze zajade silnik nawet na 'bezpiecznych' nastawach (znajomy z aso opowiadal o dziurach po korbach albo stopionych tlokach...?)
  12. ma ktos nowsza instrukcje (3G0012711AE)?
  13. jak juz pisalem nie mam vcdsa tylko obdeleven. probowalem na logike podobnie (szukalem w 'live data' czyli tam gdzie sprawdza sie np. sadze itd.) - szukajac launch control lub samego launch. niestety nie widze. Teraz sprawdzilem jeszcze raz na sterowniku skrzyni skoro piszesz ze tam powinno byc i brak. skrzynia oczywiscie dq500 bo jaka mialaby byc inna w bitdi
  14. Jako wlasciciel bitdi od miesiaca goraco polecam jak jeszcze wejdzi chip to juz w ogole bedzie ogien ? Komfortowo, fajnie sie prowadzi mimo ze duze i ciezkie auto. Jesli mialbym sie do czegos przyczepic to ten nieszczesny halasujacy launch control u mnie + ciut za slabe jak na moj gust hamulce (do dynamicznej jazdy ciezkim kombikiem moglyby byc jeszcze mocniejsze) - w ASO sprawdzali i sa ok, kwestia masy. Zastanawialem sie nad jakims potencjalnie mocniejszym zestawem typu kloci DBA orange + odpowiednio mocniejsze tarcze. Pewnie jak bedzie czas na wymiane to sobie wstawie cos lepszego niz OEM. Ale to szukanie problemow na sile, same wrazenia z jazdy na 6 Szukalem licznika launch control z obdeleven i nie udalo mi sie znalezc ani w sterowniku silnika ani skrzyni.
  15. Dzięki a odpowiedź. Mam nakręcone 155k i się zastanawiam czy chipować, może się skusze, chociaż trochę obawiam się potencjalnych usterek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności