Skocz do zawartości

aleksander1963

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aleksander1963

  • Urodziny 24.05.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    piła

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Ten błąd to ma wiele aut i jeżdżą normalnie .Wina jest w turbinie lub jej sterowaniu.
  2. Kupiłem u tego sprzedającego takie sprzęgiełko do AFN-a pierwsze wytrzymało ok 5 tyś km zadzwoniłem i podesłał błyskawicznie gratis drugie i teraz 130 tyś km i jest ok. Więc polecam .
  3. \Gdzie ten płyn masz zimny ? Sprawdź cienki przewód przelewowy do zbiorniczka wyrównawczego czy nie zatkany.
  4. Mrzesz z ciekawości kupić i założyć filtr oleju częściej polecany i obaczyć jaki będzie efekt
  5. Napisałem jak u mnie wygląda sprawa , a kto co leje to jego sprawa . Remontów silnika nie robiłem a auta kupiłem zawsze używane i problemów nie miałem z turbinami itp . Co do zastosowania oleju mineralnego to nie masz racji
  6. W moim przypadku to wszystkie filtry stosowałem FILTRONA a średnie przebiegi to grubo ponad 500 tkm na auto [ tylko diesle td i w większości tdi bez PD grupy vw] i problemów nie było, więc polecam . Co ciekawe olej LOTOS mineralny z beczki .
  7. Temperaturę mierzysz w zbiorniczku wyrównawczym . Wskaźnik pokazuje tylko orientacyjną temperaturę więc może jest wszystko dobrze . pozostałe sprawy szeroko opisane na forum !!!
  8. Temperatura w zbiorniczku wyrównawczym jest max tylko ok 5 stopni niższa zazwyczaj 2-3 stopnie . To wszystko oczywiście wtedy gdy drożny jest przewód przelewowy ten cienki oraz sprawna pompa wody . Sprawdzone i dużo wyjaśnia sprawę faktycznej temperatury cieczy chłodzącej .
  9. szefunio98 W tym przypadku pewnie uszczelka pod głowicą ma mały przedmuch . Będzie jeździł a ogrzewanie słabe, trzeba sprawdzić obecność spalin w układzie chłodzenia w dobrym warsztacie, oczywiście trzeba resztę dokładnie sprawdzić ;termostat, drożność nagrzewnicy i układu ,faktyczną temperaturę płynu nie wskaźnik tylko termometr w zbiorniczku + vag . Dalej szczelność klap obiegu powietrza ,odpowietrzenie układu chłodzenia ,poziom płynu , wydajność pompy wody bywa że jest za mała . Wszystko opisane na forum
  10. Kolego to zaworek N75 wpisz to i poczytaj .
  11. Jest taki środek do do płukania , trzymaj się instrukcji jak długo ma być w układzie nie jest drogi .Kupisz bez problemu
  12. Włóż termometr do zbiorniczka z płynem i zobacz co pokaże .
  13. To nie jest problem ,w autach z AFN często tak jest . U mnie już tak od początku jest jak jeżdżę . Przejechałem ok 150 tysięcy i wszystko jak trzeba ;moc itp jest ok .W drugim aucie też AFN bardzo duży przebieg , podobnie tylko świst mniej słyszalny . Taki urok tych silników .
  14. Kolego przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa silnik zapala i pracuje niemalże normalnie,jest większe spalanie , powód użycia linki jest inny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności