adris
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adris
- Urodziny 22.01.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wałbrzych
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Silniczek krokowy
-
A świece żarowe sprawdzałes ?
-
diesel V Max 1.9 TDI AHU 90 Koni Automat
adris odpowiedział adris → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Podłaczałem, czysto. Chyba musi tak byc.. -
benzyna 1.8 ADR głośna praca - pytanie o głowicę
adris odpowiedział Jazzozwierz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A kompresje na garach trzyma ? Ja bym to obstawiał skoro masz luzy na prowadnicach zaworowych. -
dziwny dźwięk silnika (świszczący/gwiżdżący)
adris odpowiedział ADI26 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Popatrz czy wszystkie Paski są napięte, czy gdzieś napinacz paska nie poszedł. Jeżeli ok, to sprawdź czy dzwięk nie nasila się przy: kręceniu kierownicą ( Pompa wspomagania ) lub przy włączeniu klimatyzacji ( Sprężarka klimatyzacji ) Ja miałem podobnie ale wtedy po mocnej zimie mi się pompa wspomagania zamęczyła i wycieku dostała. Rozrząd dawno robiony ? -
nie odpala(automat). Cały czas drive D na wyświetlaczu
adris odpowiedział rafa_grom → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Spróbuj odpiąć klemy od aku, może gdzieś zawieche złapał i potrzeba wrócić do nominalnych wartości. Jak nie pomoże, to na bank masz coś albo z podłączeniem albo ze sterownikiem skrzyni. Sprawdź złączki pod skrzynią, czy przypadkiem nie ukruszyło czegoś. I powiedz mi, czy podczas jazdy, jak już odpalisz na krótko, działa tryb "1" "2" "3" bo najczęściej od tego się zaczyna. Na pewno to grubsza robota. na twoim miejscu bym poleciał w stronę druciarstwa i po prostu kupił przycisk "start/stop" podpiął na krótko. Nawet przy sprzedaży nikt się nie doczepi raczej, a to dosyć fajna alternatywa. W Vagu coś wyrzuca ? -
diesel V Max 1.9 TDI AHU 90 Koni Automat
adris odpowiedział adris → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Aj. Nie zrozumielismy sie. Pisząc "dalej nie pojdzie" mialem na mysli fakt ze cisniecie auta do 150 km/h na 4,5 tyś obrotow to morderstwo. Po prostu chodzi mi czy ta skrzynia nie łapie zawiech jakis, nie wiem, moze bieg ucieło.. Wczesniej mialem fieste 1.4 to i owszem 130 na zegarku i 3 tyś obrotow na 5 biegu, ale to pudełko 1.4cm'3 a nie 1.9 cm'3 -
Witajcie. Właśnie będę się brał za doprowadzenie do porządku mojego passeratti. Posiadam 4 biegowy Automat i tutaj moje pytanie. Czy to normalne że przy 120 km/h ma około 3 tyś obrotów i dalej nie pójdzie ? to znaczy, zastanawiam się czy wszystko gra ze skrzynią, ponieważ średnio wierzę w fakt że i owszem 90tka, pójdzie w granicach rozsądku góra 130km/h. Skrzynia ma lekkie ślizgi, co jest spowodowane niskim stanem oleju, ale tak czy siak w obecnym stanie rzeczy nie ma sensu jechać na autostradę ponieważ jazda nawet przy 120km/h z 3 tyś obrotów to zajezdzanie silnika. Porównując manual tego samego motoru przy 140 ma około 2,5 tyś To normalne przy tej skrzyni ? Seryjnie była taka krótka ?
-
http://allegro.pl/silnik-1-4-tdi-bms-bwb-gwarancja-faktura-vat-i7057275264.html
-
Czemu ? Koszt motoru to jakies 3 tys ze skrzynią Dodatkowo robie tym autem miesiecznie okolo 2500 km wiec spalanie swoje zrobi
-
Witajcie. Wpadlem na dosc glupi a moze i szalony pomysł. Otoz chcialbym wstawic do swojego 1.9tdi 90km jednostkę 1.4 tdi 90koni Na ile procent jest to mozliwe. Oplacalnosc... projektu, mysle ze spalanie+ubezpieczenie zwroci koszty przerobki. Myslalem tez o ekstremalnej opcji 1.2 tdi 60 koni z programem na 80
-
diesel 1.9 AVF Tiptronic brak wstecznego
adris odpowiedział polonez15 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja bym strzelał ze sterownik. Przeczyść styki, zobacz czy nie ma przerwy na obwodach. -
Tak, mowa o tym Jeżeli filtr długo długo nie był wymieniany, to graniczy z cudem odkręcenie "ręką" tej górnej Nasady od filtra, także daje się ją w imadło a z dołu kręci kluczem. Plak, to stara metoda, ewentualnie, przy zapowietrzonym układzie możesz sobie kręcić i kręcić i kręcić, luzować wtryski, kręcić aż ci aku nie padnie....
-
Wyczyść styki w czujniku prędkości na skrzyni. Tempo nie jest w stanie odczytać jaką prędkością jedziesz, wartości są minimalne, a powinny być znaczne. Czyli coś tam odczytuje, ale nie na tyle żeby zaskoczyć
-
Ale halo halo.... Jak ci się ciągle świecą ? Sprezycuj. Jak jedziesz to masz non stop zapalone ? czy jak gasisz ? Po zamknięciu, otwarciu Auta