Skocz do zawartości

piotr115

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotr115

  • Urodziny 18.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brwinów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. ja mam problem w b4 alle spróbuje dokecic śrube na imbus ok 20 mm zobacze co bedzie
  2. nie wiem czy dobrze mówie ale gdzy silnik nie równo pracuje i problem jest z nastawnikiem w silnikach tdi 1z fachowcy oszusci odcinają własnie sugnał prędkosci do sterownika i przestaje szarpac do momentu kiedy nastawnik całkiem przestanie działac ja zregenerowałem go za 300 zł a mozna taniej teraz a chcieli 4000 tysie za regen pompy mam nadzieje ze pmogłem a z nastawnikiem nie ma problemu do tej pory pozdrawiam piotr
  3. powiem wam tak - oryginalne części to zbawienie dla vw i innych marek /mi też nie wchodził wsteczny albo wbijała się jedynka i już miałem wymieniać wybierak -plasik i inne dżwigienki na wieszchu wymieniłem i dalej to samo . za cholere nie szło ustawić lecz przypomniało mi się ze usterka nastąpiła jakiś czas po wymianie czujnika świateł cofania i niby niemiecki zwykły czujnik to wziąłem tańszy był za 30 i 70 zł .Pół roku się męczyłem aż zdjąłem nowy łąćz i jak ręką odjął -kielich który popychł sworzen czujnika prawie dwa razy dłyższy niż w oryginale zacinałsie obracając i uruchamiając czujnik . prysnąłem w kielich pod czujnikiem wd załozyłem stray zregenerowany i wszystko oki a ile nerwów to zeżarło i 200 zł w plecy ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:41 ---------- i niby mała drobnostka a tyle nerwów i kosztów może przyspożyć vw passt 1,9 TDI 94 r
  4. powiem wam tak - oryginalne części to zbawienie dla vw i innych marek /mi też nie wchodził wsteczny albo wbijała się jedynka i już miałem wymieniać wybierak -plasik i inne dżwigienki na wieszchu wymieniłem i dalej to samo . za cholere nie szło ustawić lecz przypomniało mi się ze usterka nastąpiła jakiś czas po wymianie czujnika świateł cofania i niby niemiecki zwykły czujnik to wziąłem tańszy był za 30 i 70 zł .Pół roku się męczyłem aż zdjąłem nowy łąćz i jak ręką odjął -kielich który popychł sworzen czujnika prawie dwa razy dłyższy niż w oryginale zacinałsie obracając i uruchamiając czujnik . prysnąłem w kielich pod czujnikiem wd załozyłem stray zregenerowany i wszystko oki a ile nerwów to zeżarło i 200 zł w plecy ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:41 ---------- i niby mała drobnostka a tyle nerwów i kosztów może przyspożyć vw passt 1,9 TDI 94 r
  5. powiem wam tak - oryginalne części to zbawienie dla vw i innych marek /mi też nie wchodził wsteczny albo wbijała się jedynka i już miałem wymieniać wybierak -plasik i inne dżwigienki na wieszchu wymieniłem i dalej to samo . za cholere nie szło ustawić lecz przypomniało mi się ze usterka nastąpiła jakiś czas po wymianie czujnika świateł cofania i niby niemiecki zwykły czujnik to wziąłem tańszy był za 30 i 70 zł .Pół roku się męczyłem aż zdjąłem nowy łąćz i jak ręką odjął -kielich który popychł sworzen czujnika prawie dwa razy dłyższy niż w oryginale zacinałsie obracając i uruchamiając czujnik . prysnąłem w kielich pod czujnikiem wd załozyłem stray zregenerowany i wszystko oki a ile nerwów to zeżarło i 200 zł w plecy ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:41 ---------- i niby mała drobnostka a tyle nerwów i kosztów może przyspożyć vw passt 1,9 TDI 94 r
  6. wiecie co nie wiem jak wy ale ja myśle że za dużo nie można podnosić mocy naszych bolidów -trza się zastanowic że po takim zabiegu może zdechnoć nam sprzęgło przeguby skrzynia - sam nie wiem jaką moc to wszystko wytrzyma bo też przejechałem się kolesia golfem 3 110 kM i też chciałbym mieć to samo w pasku niewielkim kosztem więc może ktoś coś poradzi??
  7. a ja mam w pasku b4 oryginalne trzy grzałki dogrzewające obieg po odpaleniu lecz cos padło bo przepala bezpiecznik na podszybiu - pomóżcie [email protected] gg 4139143 ---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 20:56 ---------- bo tak w sumie to nie wiem oczym piszecie - przecie vw to dobre auta ja mam po golf 2 paska b4 1994 r auto stare ale jeśli dbasz wymieniasz oleje rozrząd i kąt wtrysku przy tym obowiązkowy (byle kto tego nie zrobi) wtryski i aku w miare to chyba nie ma problemu ja z 5cio letnim aku varta odpalam za góra trzecim razem auto przy góra trzech grzaniach oczywiście paliwa ze statoil najważniejsze jest cisnienie sprężania musi być równe w każdym cylindrze i nie niższe niż 25 jednostek ciśnienia nie pamiętam jakich noe mają ok 30 można też bobudzić aku przd odpalaniem np trzy rzay grzejąc świece żarowe , lepszy prąd i wynik gwarantowany ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:08 ---------- bo tak w sumie to nie wiem oczym piszecie - przecie vw to dobre auta ja mam po golf 2 paska b4 1994 r auto stare ale jeśli dbasz wymieniasz oleje rozrząd i kąt wtrysku przy tym obowiązkowy (byle kto tego nie zrobi) wtryski i aku w miare to chyba nie ma problemu ja z 5cio letnim aku varta odpalam za góra trzecim razem auto przy góra trzech grzaniach oczywiście paliwa ze statoil najważniejsze jest cisnienie sprężania musi być równe w każdym cylindrze i nie niższe niż 25 jednostek ciśnienia nie pamiętam jakich noe mają ok 30 można też bobudzić aku przd odpalaniem np trzy rzay grzejąc świece żarowe , lepszy prąd i wynik gwarantowany
  8. Powiem jedno - oryginalne części vwto zbawienie a jak można to regeneracja starych tak było u mnie z włącznikiem światła wstecznego gdziekupiłem nowy i nagle zaczeły sie problemy z biegami po pół roku męczarni zmieniłem na stary włącznik świateł zregenerowany - wystarczyło przetrzeć styki papierkiem , i wszystko jak ta lal a a nie było przez to wstecznego i pomyślec ze chciałem wymieniak wodziki wybierak i inne cześci których pare kupiłem za ok 200 pln ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:30 ---------- i niby germany ten włącznik vw a sworzeń wystający dwa razy dłuższy
  9. a ja wymieniam części mechanizmu z miany biegów i za cholere nie mogę ustawić,kupiłem nowy plastik bo pekł i wydawałby sie ze to jest przyczyną ale nie , dżwignię z którą ten plasik współpracuje i było lepiej ale znów jest kijowo ustawiam próbuje i nie wiem o co chodzi - cięgła niby proste, narazie zimno bo ok -20 więc cięzko ZGŁUPIAŁEM- prośba o poradę!!
  10. nie ma czegoś takiego że klocki przetoczą - wyprowadzą tarcze to nie możliwe ---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:54 ---------- fakt takich rzeczy się nie przetacza tylko wymienia lecz ostatecznie możnato zrobić uważającna grubość aby była zachowana żeby nie doświadczyć crach testów swoim bolidem ---------- Post added at 17:58 ---------- Previous post was at 17:56 ---------- co do krzywych piast to raczej sporadyczna sytuacja no bo jak można wykrzywić piastę trzeba dzieś walnąć albo młotkiem - nie wiem sama raczej sie nie krzywi -chyba że mamy doświadczonych mechaników w swoich warsztatach ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 17:58 ---------- Panowi - poważnie mamy zimę i wstrzymajmy się z wszelkimi zabiegami do wiosny bądź sami zdiagnozujmy tę ukrytą usterkę najpierw oczyszczając felgę z lodu błota sniegu aby prawidłowo były wyważone lpotem podnosząc koła i patrząc czy nie ma nigdzie luzów łapiąc za kołoo obydwoma rękami łapiąc najpierw zlewej i prawej potem zgóry i z dołu rszając mocniej w przeciwnych kierunkach po osi - możemy znależć luz na końcówkach drążków sworzniach listwie kier i łożysku koła - może poluzowane mi półoś się odkręcała golf 2 natomiast zdejmując koło i łapiąc za zacisk hamulcowy też możemy spr luz na tulejkach - powinien się przesuwać ale luzów tzw stukowych nie powinno byc - może zacisk wpada w jakiś rezonans i powoduje wibracje . Choć teraz przyszło mi coś do głowy - bo gdywymieniali tarcze pourywane zostały śruby mocujące tarcze gdyż zapiekły i trzy ma się na śrubach przykręcających felgę , tak sobie myslę zeby spr . luz tarczy na piaście jeśli nie jest dobrze wycentrowana będzie miała bicie szczególnie przy więkrzych prędkościach - (przecież są jakieś pierścienie centrujące)
  11. wiam u mnie również tylko kierownica drga bardziej podczas hamowania przy większych prędkściach i choć sam jestem z zawodu mech nie pracującym w zaodzie wiem że podczas krzywych tarcz cofa się tłoczek co powoduje pulsowanie pedału H lecz może to być niwelowane przez tuleje (przesuwanie się) zacisku H z własnego dośw tarcze można skrzywić cofając nią tłoczek przy wymianie klocków bądź jakimkolwiek większym udeżeniu kontakcie z młotkiem .u mnie podczas jazdy bez hamowania również kier drga lecz przy Ham. drgania sie zwiekszają .tarcze maja 6 mies tylko nie wiem jakie mech kupił bo strasznie zgniły i wgłebienia od klocków jak w starych sie porobiły podejrzewam że to jakosć kup tarcz decyduje o tym bądż duży luz na tulejkach zacisku może tam zwróce szczególną uwagę bo tylne tuleje wach wymieniałem dwa razy felgi używane nowe oponki też zbierzność jest tarcze i klocki też .muj mech prawidłowo tłumaczy jak mówionoi mi w VW serwis o zwichrowaniu podczas gwałtownego schłodzenia gorącej tarczy ale musi być prawie czerwona a przecie praktycznie sie tak nie hamuje i chce mi przetaczać 6 mies tarcze za 80 zł * 2 szt - narazie sie wsztrzymam bo raz są raz nie ma drgań i rozmawoałem z mech . że marżnąc lu na felgac pooduę ze wyważenie kół ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:38 ---------- przy podniesionym aucie miałem chrobotanie w golf 2 spowodowane dużym kontem na przgubie wewnętrznym i zużyciu ale na kołach było ok ---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:42 ---------- jeszcze jedno podczas lekkiego hamowania czuć jak auto przychamowuje mocniej słabiuej wraz z obrotem tarczy - tak jakby rzeczywiście tarcza miała bicie - sam już nie wiem
  12. jeśli układ chłodzenia sprawny - to może warto sprawdzić ładowanie baterii , może jst zbytduże i gotuje akumulator przez co wytwarza się smród wodoru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności