Skocz do zawartości

Jasiu23

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jasiu23

  • Urodziny 30.03.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Połczyn Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Wewnątrz samochodu za gniazdem z bezpiecznikami znajduje się bezpiecznik od świec żarowych. Osobny bezpiecznik, cztery razy większy od normalnych bezpieczników, o ile pamiętam jest zamontowany na grubych czerwonych przewodach. Prawdopodobnie się przepalił.
  2. Nie wiem jak wygląda twój silniczek, ale Ciebie interesuje tylko ta część gdzie wychodzi oś do mechanizmu cięgień. Jeśli występują nity to musisz je rozwiercić i rozpołowić silniczek. Musisz zobaczyć jak wygląda w środku ta część okrągła ze ślizgaczem.
  3. Prawdopodobnie za tą sytuację odpowiada silniczek wycieraczek. Na ślizgaczu silniczka zebrał się smar z przekładni ślimakowej i to on pwoduje zwarcie. Musisz zdemontować cały układ wycieraczek i wyczyścić ślizgacz ze smaru. Abyś później nie miał kłopotu zmontażem nie odzielaj silniczka od układy, tylko rozbież silniczek przymocowany do cięgien wycieraczek.
  4. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=389389.
  5. Na dwóch. Jak będziesz wyjmować rozrusznik podeprzyj silnik.
  6. Podaj plus bezpośredno z akumulatora na elektromagnes w rozruszniku. Jeśli zapali to kostka do wymiany.
  7. Może być uszkodzona kostka stacyjki.
  8. robertk2,końcówki będą pasować. Tydzień temu je wymieniałem,też firmy Delphi. Trochę się namęczyłem zanim je nałożyłem, ale nuka nie poszła w las.Druga strona poszła szybciej.Musisz posmarować je płynem do naczyń i ja żeby ułatwić nałożenie wybiłem sworzeń drążka kierowniczego.Poszło szybko i gładko.Życzę przyjemnej pracy.
  9. Sprawdź czy masz napięcie na bezpieczniku. Jeśli nie ma, to sprawdź przekaźnik zasilający świece.
  10. Tak jak pisał lebow może być luz na wachaczu a konkretnie na jego tulei.Można to sprawdzić w następujący sposób:ustaw koła samochodu na wprost, zaciągnij hamulec ręczny i bujnij samochodem do tyłu(za koło).Obserwój koła samochodu, jeśli któreś się przesunie do tyłu to do wymiany tylna tuleja wachacza.
  11. Być może turbo się uszkodziło, olej przedostaje się do wydechu i dlatego dymi.
  12. Talerzyki pod sprężyny musisz wziąć ze starych amortyzatorów.
  13. Wymiana filtra paliwa na taki bez podgrzewacza załatwi sprawę.Układ nie będzie się zapowietrzał.
  14. Wstaw auto do ogrzewanego garażu i jak płyn odmarznie spuść go i zalej nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności