Skocz do zawartości

krzycho

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzycho

  • Urodziny 18.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Ja miałem podobne problemy z prawą tuleją. Okazało sie że sprzedali mi niewłaściwą. Była wieksza od lewej.
  2. Sprawdź czy nie masz zapchanego tego wąskiego wężyka co wychodzi z górnej części zbiorniczka wyrównawczego.
  3. krzycho

    Mokra podłoga w b3

    Najpierw sprawdz czy ci nie cieknie przez tylne drzwi. Weź polej wodą drzwi i sprawdz czy nie sączy się pod tym boczkiem. Między boczkiem a drzwiami jest folia i ona odpowiada za odprowadzanie wody na zewnątrz.
  4. Zamiast bulić 30 zł za następną opornice, weź wymień bezpiecznik termiczny w starej opornicy. Ja za bezpiecznik dałem w sklepie elektronicznym 2 zł.
  5. Kolega Paradoks wypisuje tu jakieś pierdoły które ogólnie można nazwać tak jak jego nick. Jak można regulować zapłon w dieslu? Może chodziło o kąt wtrysku? Zastanówcie się co piszecie.
  6. krzycho

    radio fabryczne

    Będziesz miał poprostu 4x20W, a jeśli masz mocniejsze głośniki to nie będą grały pełną mocą. Zmieniarke kupujesz taką jak producent radia. Ja też zastanawiam się nad kupnem fabrycznego radia do B3, bo na moim parkingu "giną" ze schowków nawet łatki wulkanizacyjne. Może mi ktoś doradzić co będzie lepiej pasowało do Passata B3 pod względem estetycznym? Gamma IV czy Gamma V? Ma ktoś jakieś fotki? Chyba fabrycznie była montowana seria III i II, tylko już ciężko dostać te modele i są ubogie funkcjonalnie.
  7. Nie wiem co mial na myśli ten mechanik z tymi podzielnikami. Jak nie bedzie topić blaszek to pewnie bedzie przepalać bezpiecznik termiczny. Poczytaj sobie jeszcze ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=48983&highlight=dmuchawy
  8. No widzisz. Tak jak pisałem we wcześniejszym poście. Podginaj blaszki lub wymień regulator i zajmij się silnikiem dmuchawy bo choć byś 3 razy wymienił opornice i regulator to i tak pochodzi kilka dni i znowu się przetopi regulator albo termik. Ja przypuszczam że łożyska na dmuchawie są wyrobione i daje dodatkowy opór silnikowi, a co za tym idzie płynie większy prąd i nagrzewa się miejsce gdzie jest najgorszy kontakt czyli między stykami regulatora.
  9. Witam Myślę że te wszystkie zabiegi nie zdadzą egzaminu. Zastanówmy się co jest powodem że nie działa regulacja nawiewu. Najczęściej przepala się bezpiecznik termiczny przy rezystorach dmuchawy. Tylko że przepalony bezpiecznik nie jest przyczyną ale skutkiem niewłaściwej pracy. Moim zdanie przyczyny problemu należ szukać w silniku samej dmuchawy a dokładnie w łożyska i szczotkach. Bo co z tego że nawet założysz nowy panel regulacji, jak i tak zaczną topić się plastiki trzymające styki na pokrętle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności