Skocz do zawartości

wolik

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wolik

  • Urodziny 27.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraśnik

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Witam! nie mam zbytnio czasu przeszukiwać forum, dlatego jeśli podobny problem był, proszę mnie od razu nie banować Do rzeczy: zimno -12 na zewnątrz, poszedłem więc przepalić paska b3 2E na gazie. Odpalił. Działa, działa ja sobie odśnieżam samochód, nagle traci obroty, wchodzi na normalne, więc dalej odśnieżam. Za chwilę znów to samo, niskie obroty, później wysokie i zdechł. Nie chce odpalić, a ja muszę ruszać bardzo szybko w trasę. Dlatego proszę o szybką odpowiedź, co może być. Dodam, iż czujnik halla wymieniony jakieś pół roku temu. Czyżby parownik zamarzł? Benzynka nie działa.
  2. wolik

    Brak iskry

    Z wielkimi trudnościami wyjąłem cały aparat zapłonowy. Był tak "zapieczony", że nawet mechanicy byli w szoku. Udało się. Teraz trzeba czekać do poniedziałku i pójść do znajomego na szrot Dzięki za odpowiedzi. A co do tego impulsatora - które to to? Co do cewki to podpinałem ze 3 na próbę i niestety to nie cewka
  3. wolik

    Brak iskry

    Podpinam się pod temat. Z moim paskiem 2.0 benz+gaz 2E 1991 automat męczę się od poprzedniego wtorku. Był u jednego elektryka, teraz jest u drugiego. Problem następujący: odpalam zimny silnik - pracuje laleczka... silnik się zagrzeje i zgaśnie (nie zawsze, ale przeważnie po ok 10 kilometrach). Później nie mogę go za chiny odpalić, chyba że wystygnie całkowicie. Tak sobie zgaśnie i nie chce odpalić bo nie ma iskry. Iskra pojawia się po całkowitym wystygnięciu silnika. Wtedy odpali normalnie. Elektryk podpiął masę do modułu, ponieważ prawdopodobnie jej nie było. Jedni mówią że może to być czujnik Halla inni że komputer już pada. Błagam pomóżcie!
  4. Dobra, teraz wiem, że da się to naprawić. Ale jak mi będzie dalej paliło ten opornik, to się załamię Jutro sprawdzę cóż to może być. Dzięki za odpowiedzi.
  5. czyli znowu muszę rozkręcać tam wszystko, by dostać się do wentylatora, a później wymienić łożysko? jak tak to jutro sprawdzę.
  6. a gdzie znajdę ten przekaźnik? czy to będą te kosteczki nad bezpiecznikami? no i jak go sprawdzić? ---------- Post added at 10:22 ---------- Previous post was at 10:21 ----------
  7. Witam Państwa! Otóż mam taki problem. Nie działa mi nawiew na 1,2 i 3 stopniu. Działa dopiero od 4. Kumpel mi mówił, że to opornik nawiewu. Spoko. Dostałem się do opornika, wymieniłem go na nowy, znaczy używany Supeeeer! Działa na każdym biegu nawiewu! Jednak za 2 dni próbuję włączyć nawiew na "dwójce" i... nic, na "jedynce" - nic, na trójce - też nic! Działa na "czwórce". K..wa co jest? Spaliło mi opornik! No i 3 dychy w błoto... Powiedzcie co może być przyczyną palenia oporników, a i czy da się je jakoś naprawić? Jak tak, to gdzie? Mój samochód to Passat B3 2.0 2E w automacie, na gazie i w kombi Pozdrawiam!
  8. wolik

    Dobre uczynki na drodze

    Mi przypomina się sytuacja gdzieś z października u.r. w lesie Chyba jedno z ostatnich ognisk w mojej miejscowości tego roku. Koleś wjechał S-klasa w kombi pożyczoną od starszego w las a że mieszkam na lubelszczyźnie to i wąwązy lessowe są i to bardzo duże. Zjechał kogoś podrzucić na imprezę w dół po niezłej górce ok. 40 stopniowej ok. 80m. Pod tą samą górę próbował wjechać, a że było po deszczach i błoto niezłe to stoczył się i urwał lusterko :637: to ja wsiadam jako pasażer poprowadzę go inną drogą (ciasna trochę). Kolunio po 100m zakopał się lekko w błocie i ani rusz (ja pier....) Ja lekko podpity do niego mówię "wysiadaj ja go ruszę z błotka". Przesiedliśmy się. Dosyć dobrze znam się na tylnym napędzie bo mój starszy ma starą 190kę. Leciutko gazu i bezproblemowo poszło. Później jeszcze kilka zakrętów, kolejna górka (dalej ja jechałem) - bez problemu. Wyjechałem mu na asfalt - przesiedliśmy się, ten podziękował, podwiózł mnie jak najbliżej pod ognisko, nie zjeżdżając już z górki Później podwiózł mi 2 piwka i dalej balowałem. Po alkoholu nie wsiadam za kierownicę przenigdy! Lecz to była wyjątkowa sytuacja. Pozdrawiam pomagających!
  9. koledzy a powiedzcie mi czy podpasuje do b3 91 2E ława od golfa 2 GT? moje saneczki też niezbyt pięknie wyglądają.... w jednym miejscu się taka mała szczelina zrobiła w drugim widać, że było spawane i spaw puścił trochę... dodam że tydzień temu kupiłem samochód no i kilka rzeczy jest do roboty w zawieszeniu to amortyzator przedni prawy, właśnie ława, 2 gumy maglownicy i 4 gumy przegubów, tłumik środkowy i ostatni - masakra masakra masakra... dobrze, że znajomości mam na szrocie i sąsiada kuzyna mechanika pozdrawiam i podtrzymajcie mnie na duchu bo kasa się kończy a mnie szlag trafia
  10. wolik

    b3 gti???

    dzięki za odpowiedzi dam znać jak kupię. Pozdrawiam!
  11. wolik

    b3 gti???

    też mi się tak wydaje. Mógł być też swap silnika choć niekoniecznie. Ciężka sprawa. Jutro go jeszcze raz zobaczę ew. zrobię fotę. Aha tak na marginesie, jeśli rzeczywiście jest to oryginalny silnik 2E od paska, to czy ten samochód jest warty ceny 3100? Dodam, że sprzedawca dokłada te ładne oryginalne felgi od paska.
  12. wolik

    b3 gti???

    powiem, że sam nie wiem, chociaż ja tam 8 zaworów widziałem. Może ktoś po prostu przemienił to co zaznaczyłem na zdjęciu na gti? wiem wiem jestem laik w tym temacie, ale zastanawia mnie to bardzo, bo wiem, że takich silników w paskach nie było po sprawdzeniu zdjęć golfa III gti 16v stwierdzam, że nie jest to ten silnik.
  13. wolik

    b3 gti???

    To wiem bo przeczytałem wszystkie oznaczenia silników. Dalej nie wiem o co chodzi z tym silnikiem. Na karoserii widnieje wersja GL, na silniku gti, przekręt jakiś? jestem zdezorientowany.
  14. wolik

    b3 gti???

    Dobra to teraz w takim razie może swap był np. z golfa III? Bo w trójkach taki sam silnik jest i tyle samo koni? przykład http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8253330 - ten silnik jednak trochę inaczej wygląda niż ten w passacie. Wie ktoś więcej coś o tych silnikach? dziwna sprawa ogólnie. Teraz się mocno muszę zastanowić nad kupnem tego samochodu. Na bloku silnika widoczne wybicie GTI .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności