Skocz do zawartości

grycek79

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grycek79

  • Urodziny 02.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za szybką odpowiedź. Zdecyduję się na SX-6C. Zobaczę jak to będzie grać. znalazłem w promocji jakby ktoś się interesował: http://elektronikmedia.pl/sklep/index.php?p2039,excursion-sx-6c Pozdrawiam
  2. Witam Mam w Pasku radio Pioneer MVH-X580BT. Seryjne przednie głośniki już zaczynają niedomagać (górne zawieszenie się rozsypało). Zastanawiam się, do których głośników tu polecanych wystarczy same radio: - Excursion SX-6C 300zł - Excursion SHX-6C 400zł - GMS 1968 słabo dostępne? 500zł http://elektronikmedia.pl/sklep/index.php?p2370,gms-1968 - DLS RS6N 500-700zł - DLS R6A 800zł - Morel Maximo 6.2 550zł - Morel Tempo 6 750zł - Tempo Ultra 6 1000zł - Rainbow DL-C6.2 600zł - KICX PRO 62N 450zł - Kicx Pro 6020 650zł Chodzi mi o to, które głośniki będą grały z samym radiem w miarę dobrze, a które z wymienionych bezwzględnie wymagają wzmacniacza. Które głośniki + wzmacniacz (używany 200-300zł) będzie miał najlepszy stosunek cena/jakość dźwięku? Muzyka której słucham najczęściej to ROCK, czasem jakiś techno, więc trochę basu by się przydało. Drzwi mam już oklejone, a subwoofera nie chcę. Pozdrawiam.
  3. Cześć Potrzebuje do Passata B5 FL silnik AVF olej, i komplet filtrów (oleju, paliwa, kabinowy węglowy i powietrza) ze średniej / wyższej półki + koszt wysyłki
  4. Cześć Potrzebuje do Passata B5 FL silnik AVF olej, i komplet filtrów (oleju, paliwa, kabinowy węglowy i powietrza) ze średniej / wyższej półki + koszt wysyłki
  5. Witam Potrzebuje: Kompletny rozrząd +pompa wody Pasek klinowy i klimatyzacji z napinaczem, Olej do tego silnika, filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy węgiel wycieraczki, lampka oświetlenia nad głową kierowcy, szyba przednia VW b5FL 1.9tdi AFV nr VIN: WVWZZZ3BZ4E165027 Prosze o wycenę i marki produktów. Pozdrawiam
  6. Witam Potrzebuje: Kompletny rozrząd +pompa wody Pasek klinowy i klimatyzacji z napinaczem, Olej do tego silnika, filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy węgiel wycieraczki, lampka oświetlenia nad głową kierowcy, szyba przednia VW b5FL 1.9tdi AFV nr VIN: WVWZZZ3BZ4E165027 Prosze o wycenę i marki produktów. Pozdrawiam
  7. Witam Moja historia jest jak jedna z wielu tu przedstawianych - kolizja nie z mojej winy - zgłoszenie do TU sprawcy (PZU) - wizyta rzeczoznawcy - kosztorys na zamiennikach - wycena niezależnego rzeczoznawcy 4x wyższa od PZU - odwołanie do PZU Dzisiaj dostałem odpowiedź PZU na moje odwołanie : Szanowny Panie Odpowiadając na Pana pismo w sprawie likwidacji szkody wyjaśniamy, co następuje: Zgodnie z art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003r nr 124 poz. 1152) – z ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych przysługuje odszkodowanie, jeżeli posiadacz lub kierujący pojazdem mechanicznym są obowiązani do odszkodowania za wyrządzoną w związku z ruchem tego pojazdu szkodę. Ponadto z godnie z art. 36 ust. 1 powołanej wyżej ustawy – odszkodowanie ustala się i wypłaca w granicach odpowiedzialności cywilnej posiadacza lub kierującego pojazdem mechanicznym, najwyżej jednak do ustalonej w umowie ubezpieczenia sumy gwarancyjnej. Z treści tego przepisu wynika, że zobowiązany do odszkodowania ponosi odpowiedzialność tylko za normalne następstwa działania lub zaniechania, z którego szkoda wynika. Przepis niniejszy wyraża więc zasadę pełnej rekompensaty, lecz tylko w granicach rzeczywistej szkody. * Wysokość odszkodowania w oparciu o wyliczenie kosztorysowe, wykonane przez PZU SA ustalono przy uwzględnieniu możliwości wykonania naprawy istniejącej na naszym rynku, zgodnie z technologią zalecaną przez producenta pojazdu oraz uwzględnieniem koniecznych kosztów na robociznę i części zamienne bez udokumentowania ich źródła zakupu. Rozmiar szkody oraz wysokość należnego odszkodowania za uszkodzony w wyniku kolizji pojazd zostały ustalone w granicach normalnego następstwa szkody tj. zgodnie z art.361 i art.363 Kodeksu Cywilnego. Z art. 363 par.1 k. c. wynika, że w razie uszkodzenia rzeczy w stopniu umożliwiającym przywrócenie jej do stanu poprzedniego osoba odpowiedzialna za szkodę zobowiązana jest zwrócić poszkodowanemu niezbędne i ekonomicznie uzasadnione koszty naprawy pojazdu ustalone wg cen występujących na lokalnym rynku Zatem, jeżeli na lokalnym rynku są dostępne części o porównywalnych parametrach użytkowych i estetycznych, lecz o znacząco różnych cenach to użycie do naprawy części najdroższych nie może zostać uznane za racjonalne i ekonomicznie uzasadnione. Pragniemy zaznaczyć, że w przedmiotowej szkodzie wysokość odszkodowania ustalona została w odniesieniu do kalkulacji sporządzonej przez PZU SA wg danych zawartych w ogólnie stosowanym programie eksperckim Eurotax. Należy mieć również na uwadze, że zarówno sam pojazd jak i części tracą na wartości w wyniku eksploatacji. Nie jest więc zasadne ustalenie wysokości szkody z zastosowaniem wyłącznie cen nowych oryginalnych części, tym bardziej w sytuacji dużej dostępności na rynku części porównywalnej jakości, których ceny są o kilkadziesiąt procent niższe od cen oryginalnych. W przedmiotowej szkodzie pojazd charakteryzuje się ponad 9-letnim okresem eksploatacji. Jednocześnie informujemy, że na mocy § 15.4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003r. (w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję) zostały zniesione*prawne ograniczenia w stosowaniu części alternatywnych*w naprawach prowadzonych w warsztatach autoryzowanych przez producentów/generalnych importerów. Jako maksymalny poziom cen części PZU SA akceptuje ceny części alternatywnych o tej samej jakości, co części pierwszomontażowe (części oryginalne i o porównywalnej jakości zdefiniowane w Rozporządzeniu - § 2.20-21),a w przypadku braku ich dostępności ceny określone przez producentów/generalnych importerów danej marki pojazdu. Wykorzystanie alternatywnych części zamiennych w żadnym stopniu nie wpływa na pogorszenie bezpieczeństwa użytkowników pojazdów samochodowych. Zapewniają to odpowiednie regulacje prawne takie jak Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003 nr 32 poz. 262) oraz polskie przepisy o homologacji części, które są zgodne z międzynarodowym porozumieniem sporządzonym w Genewie (Dz. U. Z 2001 nr 104. poz. 1135). Ponadto informujemy, że ze względu na rynkowe zróżnicowanie usług naprawczych i cen części odszkodowanie może ulec zmianie po przedstawieniu kosztorysu warsztatu do dalszej akceptacji i udokumentowaniu poniesionych kosztów naprawy fakturami. Jednocześnie informujemy , że przedstawiony przez Pana kosztorys nie stanowi propozycji naprawy pojazdu w związku z czym nie podlega weryfikacji. O wysokości kosztów naprawy wg kalkulacji PZU SA został Pan poinformowany . W nawiązaniu do wystąpienia o zwrot kosztów wykonania kalkulacji ,PZU SA wyjaśnia , że powyższe koszty zwracane są w przypadku wykonania dodatkowych ekspertyz na polecenia PZU SA. Reasumując powyższe na obecnym etapie likwidacji szkody nie znajdujemy podstaw do zmiany ustalonej wysokości odszkodowania. Jeżeli podczas naprawy zostaną stwierdzone uszkodzenia, które nie są ujęte w ocenie technicznej PZU , wówczas prosimy o kontakt z infolinią dostępną pod numerem telefonu 801 102*102 i umówienie dodatkowych oględzin pojazdu. Na podstawie art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, PZU S.A. zobowiązany jest poinformować o możliwości dochodzenia roszczeń także na drodze sądowej. Czy ktoś otrzymał podobną odpowiedź? Zastanawiam się czy jest jeszcze sens się odwoływać i przytaczać wyroki SN - każde odwołanie to 30 dni na odpowiedź TU, czy już składać wniosek sądowy? Jakie macie propozycje dalszego załatwiania sprawy? pasek unieruchomiony od 12-01-2013 i czeka w garażu kwota bezsporna wypłacona po 27 dniach od zgłoszenia
  8. Witam mój licznik ma nr 3B0 920 809 C ",,"KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - z vag'a xxx 920 xxx więc na pewno z szyną CAN teraz muszę tylko znaleźć numer licznika z pełnym FIS'em - trochę czytania jest, chyba że ktoś życzliwy napisze ps. wątek przeczytam w całości żeby wiedzieć co i jak Pozdrawiam
  9. Witam przez przypadek znalazłem na forum zdjęcie na którym w miejscu zegara podane jest zużycie paliwa - jak to można ustawić? U mnie jest licznik bez fisu i mam zwykłe radio Gamma 5 jeśli to ma jakieś znaczenie.
  10. Witam niestety miałem przygodę - TIR wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie w wyniku czego wjechałem w naczepę. Szkoda już zgłoszona w PZU sprawcy - czekam na rzeczoznawcę. Czy jest ktoś kto mógłby oszacować szkodę i ew. koszty naprawy ze zdjęć?
  11. Panowie dajcie spokój z transmiterem - jakość dźwięku to żenada wg mnie łatwiej i szybciej podłączycie sobie jakiś playerek mp3 do kabla symulującego zmieniarkę CD. Na prawdę warto. Gdybym wiedział w co się pakuję na początku od razu dałbym sobie spokój. Na wszystkie rozwalone transmitery razem z przesyłką wydałem więcej niż na taki kabelek, a i tak w końcu go kupiłem, bo jakość dźwięku z transmitera była straszna. Pozdrawiam
  12. dzięki jakoś nie mogłem odnaleźć
  13. gdzie jest ten post - podaj bezpośredni link
  14. radia niczym się nie różnią, 113 to model na 2010rok, a 103 to model z roku 1009. Jedynie kolor przycisków je różni na razie sobie odpuściłem radyjko, mam za to słuchawkę bluetooth i starcza Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności