Skocz do zawartości

makor86

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O makor86

  • Urodziny 01.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    B-B/Gl

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. W starych 10 letnich lusterkach za chiny nie wyciagniesz w opisane na poczatku tematu sposobach. Trzeba jak ralfi powiedział zrobić. Jpgi dlugiego rozwine. Aby wymontowac obudowe to trzeba wkretak wcisnac nie pod katem prostym ale musi byc jego dolna czesc blizej tylu samochodu. Tak zeby koncowka wlazla do dziury malego metalwoego zaczepu. Potem wystarczy pchac dol wkretaka (czy czegos podobnego do preta)w strone przodu pojazdu rownoczescnie podwazajac gor obudowy czyms wsunietym miedzy gorna krawedz obudowy a "szklo". Aby wcelawac mozna sobie szklo u dolu uchylic ale potem najlepiej je pionowo dac. UWAGA. Kupiłem lusterko lewe z roku 97 do mojego paska z lutego 98 i się okazało że kupione lusterko ma szerszy wtyk/złacze (nie pasuje do gniazda co jest w drzwiach). Warto na to zwrocic uwage przed zakupem.
  2. Londyn->Bielsko-biala ""Non-stop"". Oczywiscie z przerwami na prom i jedzenie. 20h I jechalem przez niemcy "4" czyli z gliwic do dunkierki ciagle ta sama droga. 0 korkow ta trasa poludniowa w obie strony. spokojnie mozna pruc ile fabryka dala. Nie wiem czemu kolega powyzej odradza.
  3. Idealne miejsce dla posiadaczy lepszych CB i nie zaciagajacych mocno recznego. W niczym nie przeszkadza, kabelki latwo podprowadzic a i kreci sie pokretlami siedzac wygodnie, nie nadwyrezajac zadnych miesni.
  4. Moze zadam pytanie inaczej. To jak odpowietrza sie pompe ABS wiem doskonale i o tym czytalem juz wczesniej. Robi sie to w zaleznosci od modelu samochodu w : [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" badz "002". Mnie nie chodzi o odpowietrzanie w tamtych blokach tylko o TEST WYKONAWCZY. Na temat testu wykonawczego literatura milczy. Nie wiadomo czy powinno wykonywac sie go na wlaczonym czy wylaczonym silniku, na podwieszonym samochodzie czy opuszczonym. Jak mam wykonac wszystko zgodnie z poleceniami skoro oprocz polecen "wcisnij pedal hamulca" "zwolnij pedal hamulca" nie rozumiem pozostalych skrotow literowych. Nie wiem jak dlugo mam "trzymac" auto w okreslonej pozycji i kliknac next.
  5. Czy ktos moze mi powiedziec na czym polega test wykonawczy w bloku Hamulce/ABS i jak powinien byc prawidlowo przeprowadzony? Niby pisalo "nacisnij pedal hamulca", pozniej byly niezrozumiale dla mnie skroty literowe, pozniej pedal hamulca podnioslo i cos dupnelo, pedal opadl, "zwolnij pedal hamulca". Co to w ogole za test?
  6. Podpinam się. Po wymianie kół w serwisie zauważyłem że tylne lewe koło jest o wiele bardziej krzywe niż przed wymianą (chyba:P) w taki sposób ze patrząc od tylu widzę: // prawe koło również jest trochę krzywe ale z moich obserwacji wynika, że w każdym passacie koła są odrobiną przekrzywione w ten sposób(norma to chyba ~0,9 stopnia?): // \\. Czy coś mogli podczas wymiany kół uszkodzić a jeśli tak to co to mogło być? Auto jedzie prosto, nie ściąga go w żadną stronę.
  7. Nie dość że siła nam biorą pieniądze żeby sobie mogli panowie policjanci się pobawić to jeszcze zwiększa to spalanie (im to pasuje, więcej na podatkach paliwowych zarobią) i zmniejsza bezpieczeństwo jazdy. Podczas wyprzedzania podejrzanych aut musisz patrzeć w prawo kto kieruje (bardzo niebezpieczne). Ciągle patrzysz w tylne lusterko czy ktoś za tobą nie jedzie a jak jedzie i nie widać zwalniać trzeba żebyś mógł zobaczyć co tam w środku. No ale przecież im nie chodzi o bezpieczeństwo tylko tresurę narodu i pobieranie myta
  8. Naklejke na szybe trzeba przykleic jak jest w prawie w prawym dolnym rogu, najlepiej za wycieraczka, zreszta nie ma nic w prawie o zakazie zaslaniania naklejki wiec mozna kartke dac za wycieraczkę. Ech gdyby spoleczenstwo usuwalo kazdy nowopostawiony fotoradar i uprzykrzalo zycie drogowce a do tego likwidowalo kamienne policjanty to to byłby najlepszym sposóbem na fotoradary, radary, lasery itp. No ale niestety w narodzie dominuje niewolnicza mentalność i jest jak widzimy:/
  9. http://cda.pl/gry-online/3/bdefenders.php jeden z lepszych defensow
  10. Okazuje się ze tak jak mówisz lewy dzyndzel się kręci te 5 stopni w prawo lub w lewo. Zegar ustawiony. Wcześniej nic się nie działo bo kręciłem na ustawionym czasomierzu który ma ikonkę zegara myśląc że to zegar (godzina akurat się w miarę zgadzała)
  11. To ja się podepnę pod ten temat. Mam Passata z 98 roku z Niemiec. Mam w prawej manetce gora/dol i reset. Po prawej kilometry a na lewym wyświetlaczu sobie wybieram zegar/kilometry/spalanie/temp itd. Środkowy wyświetlacz ma dolną połowę pusta. Lewy przycisk jest na stałe. Nie da się nim poruszyć. Prawy się da wcisnac<resetuje sie przebieg> i krecic <nic sie nie dzieje>. Moje pytanie to jak przestawić zegar? Chyba jest inna możliwość niż odpięcie aku o północy? A może mam coś zepsute?
  12. makor86

    Fantazyjne parkowanie w PL

    Jak to czytam to stwierdzam ze czesto przesadzacie. Inwalidzi: na duzej liczby fotek nie wiadomo czy tym autem podjechal inwalida. Auto glupio zaparkowanie a obok wolne miejsca: bardzo czesto jak sie parkuje nie ma miejsc albo inni stoja to stajesz w dziwny sposob i potem inni odjezdzaja i idiotycznie wygladasz. Stawanie na trawnikach i chodnikach: dopoki nie ogranicza to widocznosci i moze wozek przejechac to nie widze problemow. Mieszkam na osiedlu w Gliwicach i studiuje na Politechnice Śląskiej to tam dopiero są dziwne pozycje. Parkowanie na trawinikach i chodnikach to nic niezwyklego. A i jeszcze zastawianie aut. Czesto sie zastawia znajomego i moze to wygladac z zewnatrz na chamskie ale naprawde to nic chamskiego nie jest. Zbyt pochopnie tutaj i w zlinkowanych serwisach wydaje sie sady nad kierowcami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności