Skocz do zawartości

jacwuIX

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacwuIX

  • Urodziny 20.02.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grudziądz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Ale światła stopu działają już prawidłowo.Nie jestem elektrykiem,więc nie wiem czy dobrze tłumaczę:zwarcie spowodowało pojawienie się drugiego plusa w obwodzie i powodowało dopływ prądu i ciągłe świecenie (tak jakby mostek).
  2. Jednak to nie czujnik pedału hamulca. Okazało się ,że nastąpiło zwarcie we wtyczce od podłączania kempingu.Na razie tylko bezpiecznikiem wyłączyłem obwód,jak się zrobi cieplej to wymiana wtyczki.Za wszystkie porady bardzo dziękuję i pozdrawiam !!
  3. cały czas ,nawet powyłączeniu samochodu i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki,tak jakby gdzieś się zrobiło zwarcie.
  4. Witam!Problem tak jak w temacie.Podejrzenie padło od razu na czujnik światła stopu,ale po wypięciu go światła świecą się dalej.Po podłączeniu do wag-a wyskoczył błąd: 65535.U48023 .Dodatkowo od czasu do czasu miga kontrolka świec żarowych,która po naciśnięciu pedału hamulca gaśnie:niekumam.Na jutro jestem umówiony do elektryka,ale jestem ciekaw ,czy ktoś spotkał się z czymś takim?
  5. dtambor ! Zapomniałem dodać że chodzi mi o znak VW :doh,ale dzięki za odzew!
  6. Witam wszystkich ! Jakieś 1,5 roku temu wymieniałem emblemat na tylnej klapie mojego passata (chodzi mi dokładnie o znaczek VW z gumową podkładką). Jednak był to zamiennik (kupiony na allegro za ok. 15 zł) i w tej chwili chromu na nim prawie nie ma .Szukałem dziś na allegro, ale ori nigdzie nie ma:dolamam.Ma ktoś jakieś namiary na dobry sklep z oryginalnymi częściami tego typu? Dodam ,że serwisu nie mam w swoim mieście bo to by rozwiązywało sprawę. Pozdr.!
  7. jacwuIX

    Lustrzanka dla świeżaka

    D 80 to bardzo dobry wybór:).Przemawia za tym modelem to , że ma wbudowany silnik przez co ma możliwośc podpięcia wielu starszych obiektywów ,zarówno nikona jak i niezależnych producentów (sigma , tokina , tamron).Nie daj się skusić na kompakta:p, matryca a co za tym idzie fizyczna wielkość pixela jest znacznie większa w lustrzance, dzięki temu obraz jest lepszej jakości, widać to szczególnie przy powiększeniach a także przy wyższych czułościach (w kompaktach szumy widać już powyżej iso 100, w d80 spokojnie możesz używać iso 800).Nie wspominam już o głębi ostrości ,celności i szybkości autofokusa, itp.
  8. Od razu napiszę ,że przepracowałem w przemyśle gumowym prawie 17 lat (co prawda nie przy produkcji opon tylko uszczelek ale sposob wulkanizacji podobny).Drodzy koledzy ! Guma się starzeje!!! 6-7 lat to moim zdaniem max dla mieszanki gumowej. Jest to tylko uzależnione od ilosci środków ochronnych i przeciwstarzeniowych jak i ilości i jakości kauczuku jaką raczy producent wsypać podczas produkcji.Te środki są bardzo drogie a więc sprawa jest prosta, komu by się opłacało? Nie miejmy złudzeń, opona przewidziana jest na około 5 lat, a że da się jeździć na starszych, cóż,ryzyko ,do czasu.
  9. jacwuIX

    Wesołych Świąt !

    Również życzę Zdrowych, Wesołych i Spokojnych Świąt !!
  10. Generalnie to czy będziesz wymieniał czy regenerował to zawsze pytaj o gwarancję,ja zaraz po kupnie samochodu miałem przypadek, że zaczęła mi stukac maglownica, wymieniłem na drugą (używaną),która po miesiącu się rozsypała,ale że miałem na nią gwarancję to warsztat wymienił mi na następną.Ta na szczęście do dziś działa bez zarzutu:)
  11. Miałem podobnie,tylko u mnie już przed 3 tyś obr."zarzucał kotwicę z tyłu",po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy.Mechanik od razu chciał turbo wymieniać,inny stwierdził że to zapieczone kierownice.Poklikałem na naszym forum,wydrukowałem opis czyszczenia turba,pojechałem do kuzyna mechanika,wyjeliśmy turbo,trzy godz. roboty i auto jak nowe:D P.S. W moim AFN trochę inaczej wyglądał ten pierścień i łopatki niż na tym opisie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086&highlight=czyszczenie+turbiny ale tok postępowania jest ten sam.
  12. Miałem podobny problem,jak tylko się zaczęły mrozy to pasek zaczął kiepsko palić,aku dobre,paliwo wzmocnione,dopiero wymiana świec żarowych pomogła,teraz pali jak w lato:)
  13. Faktem jest że nasze polskie drogi rozłupią każdy wachacz,amortyzator,tuleję gumową,nawet te najlepsze,po prostu chwila nieuwagi czasami wystarczy i jest kłopot,nie wspominając o sytuacji podczas deszczu np.Co do tych felernych wachaczy to ja myślę ,że są robione przez LEMFORDERA ale w fabryce w Turcji,dlatego taka cena.przez ostatnie 17 lat pracowałem (nadal pracuję) w przemyśle gumowym i wiem że wystarczy jedna partia np. kauczuku o innej wulkanizacji i cały proces szlag trafi.Co to ma do rzeczy? Ano ma!Chodzi o ścisłe przestrzeganie na każdym kroku reżimu technologicznego,a do tego nie tylko potrzebny jest sprzęt (bo chyba oczywiste jest ,że fabryka została odpowiednio wyposażona) ale i doświadczenie! Kto wie czy to drugie nie ważniejsze!Więc może być tak ,że od czasu do czasu coś nie wyjdzie:( Ale to tylko takie moje rozważania:) Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
  14. Patrz na to żeby był jakiś większy zoom (3x to trochę mało lepiej co najmniej 5x do 10x) stabilizacja i wysokie iso.Na ilość pixeli aż tak nie patrz ,8 mln starczy,więcej to większe szumy.Ten cannon co kolega wyżej podał całkiem niezły jest:)Olympus to też uznana marka:)
  15. Chłopaki dobrze gadają! Poczyść wszystko dokładnie,węże umyj , porządnie zamocuj i obserwuj co jakiś czas:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności