marcin232
-
Liczba zawartości
217 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marcin232
- Urodziny 02.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
pomorskie
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wjazd na Grossglockner Strasse w Austrii. 17 kilometrów od bramek wjazdowych na 'dole' (skasowane 'od uruchomienia' ) na samą górę (Biker's Point) 2571m n.p.m. Arteon 2.0TSI 272 4M, 4 osoby z pełnym bagażnikiem
-
Miałem B8 (też 1.8TSI) i to samo się działo z napięciem. Nie było problemów ale, że jestem dociekliwy ( i mam czas) to sprawdzałem też kiedyś ładowanie. To, że przed wymianą aku miałeś napięcie 14,8V wynikało pewnie z faktu, że miałeś padnięty AKU i komp próbował Ci go cały czas szybko naładować - zakładam, że start&stop też się wtedy nie aktywował?? Teraz stety/niestety przy nowym Aku działa ten cały Bluemotion czyli rekuperacja energi z hamowania (silnikiem). Sprawdzałem to u siebie. Po naładowaniu aku na maxa (prostownikiem) komp rozładowuje sobie aku do jakiegoś poziomu po to, żeby zrobić 'miejsce' do odzyskania energii z hamowania - pewnie udaję się 'zaoszczędzić' parę kropel paliwa podczas testów WLTP i już można pochwalić się niskim spalaniem. Zrób mały test rozładuj sobie aku i poobserwuj jak zachowuje się napięcie podczas normalnej jazdy. Teraz mam 'upiększonego' B8 - Arteon 2.0TSI, 272 - nie sprawdzałem ale zakładam, że dzieje się to samo. Pozdrawiam
-
Arteon podczas Europejskiej wakacyjnej trasy. 4 dorosłe (wagowo ) osoby na pokładzie + bagażnik załadowany pod sufit. Średnia prędkość jak i dystans zbliżone do Twojego. Tu auto załadowane BEZ żadnej osoby w środku więc łatwo nie mial: A tu pomiar spalania: Sinik 2.0TSI 272KM, DSG7, 4M
-
Passat B8 Variant 2.0 TDI (190KM) FWD - Chip, Power Box - Kraków
marcin232 odpowiedział F_Underwood → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Każda ingerencja w oprogramowanie (czy to przeprogramowanie sterownika czy założenie box'a) = utrata gwarancji. Gdy VW będzie miał wymienić silnik, skrzynie itp za kilanaście/kilkadziesiąt tysięcy PLN to już sobie znajdą co potrzeba. Każda zmiana mapy silnika jest zapisywana. Historie ma ASO (on-line) więc łatwo do tego dojdą. Pomijając już sam fakt nie zgłoszenia ingerencji w układ sterowania silnika przy zgłaszaniu awarii = oszustwo.... -
Bajek ciąg dalszy Tczew - Szczecin Passat B8 - 1.8TSI DSG7 Variant, Szczecin - Tczew Arteon 2.0TSI 272 DSG7 4M
-
No to cieszę się, że nie czekałem na lift...bo w sumie nie było na co czekać. Od 1,5 miesiąca jestem posiadaczem Arteon'a 2.0TSI 272 DSG7 4M. Passerati już 'spowszedniał' trochę. Wszędzie ich pełno.
-
Z tą temperaturą to racja. Ostatnio pożyczyłem od sąsiada TDI (bo ma hak a musiałem na przyczepce zatargać quada na przegląd) i byłem zaskoczony jak długo TDI potrzebował żeby złapać temperaturę (mimo iż ciągnął 800kg na haku) - jednak do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja. TSI potrzebuje 800m polnej drogi i już mam 'całą' temperaturę.
-
Audi ogladałem, siedziałem, dotykałem. Nawet fajnie wygląda w ofercie Audi Perfect Lease (ma wyższą wartość rezydualną więc niższa rata przy droższym niż Passat samochodzie) ALE... żonie AUDI się nie podoba. Mówi, że wszędzie ich pełno i takie 'oklepane'. I cóż tu począć?
-
Passata sprzedałem po 3 latach i też szukam 'czegoś' dla siebie. Miało nie być niczego z grupy VAG ale zamówiłem Arteona R-line 272 - kiedy będzie wyprodukowany tego nikt nie wie, więc szukam dalej a zamówienie niech sobie 'wisi'. Oglądałem nowe Volvo (S/V 90) z zewnątrz bajka ale w środku plastiki badziewiaste jak w Skodzie/Passacie. Jak na razie padło na Infinity Q60, 3.0T 405KM, czekam na ostateczną ofertę od dilera. Ewentualnie w podobnym przedziale cenowym jest nowy Ford Mustang 5.0 450KM A10
-
Miałem to samo w poprzednim samochodzie. Koła idelanie wyważone (masowo). Zimówki cisza, letnie 'biły'. Winna była jedna letnia opona która była 'trafiona'. U mnie zaczynało się od 50km/h do około 120km/h. W pozostałym przedziale - cisza.
-
Klekot diesla, udawane podwójne wydechy, pomruk V-8 a pod maska 4 cylinderki.... Zalatuje troche Remizą....
-
Autostrada we Francji. Tempomat na 130km/h. Silnik nie wyłączany na 1 postoju (więc średnia prędkość zaniżona). Klima włączona (a lekko nie miała ze względu na temperaturę), Na pokładzie 2+1 plus bagaż
-
M77, A możesz podać jakieś detale? Jakie auto/cena na rok? Ja właśnie pozbyłem się 'paska' i rozglądam się za czymś innym - a nie chcę auta na własność.
-
A reset'a próbowałeś?
-
Na kierownicy z prawej strony jest przcisk 'przewijania' i można stacje przestawiać.