Jump to content

mateq111

  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About mateq111

  • Birthday 06/29/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzebinia

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2009

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę podepnę się do tematu bo mam podobny problem tylko u mnie nie ma jeszcze kontrolki i błędu. Jednak też jak próbowałem regeneracji komputerem to zapełnienie nie spadało a rosło aż skończyło się ikonką filtra na desce. Dopaliłem go jazdą do 8gr. ale trwało to 50min. Ile u was trwa wypalanie bo u mnie bardzo długo. Ostatnio filtr nie potrafił się wypalić jadać 40km autostradą, jechałem dość dynamicznie chwilami po 170km/h. Do momenty zapełnienia i rozpoczęcia procedury dopalania robię od 300-700km. Jednak proces trwa zbyt długo. Nie jest to moje pierwsze auto z dpf i nigdy nie sprawiało mi problemu ale w tym egzemplarzu dostaje powoli nerwicy. Już jeżdżę z komputerem i obserwuje jak spadają gr podczas wypalania i najszybciej spadają jak jadę na 4 ok 90km/h ale wystarczy że zacznę przyspieszać to poziom zapełnienia nie spada w dół tylko stoi w miejscu. Brak błędów w sterowniku auto ma moc itd. Zastanawiam się czy pomoże płukanie czy nie jest to jednak problem w aucie. Trochę nie chcę go wycinać ale chyba nie będzie wyjścia. Wcześniej miałem 1.9 TDI BLS to nawet nie wiedziałem kiedy się przepala. Jeździłem też 2.0 TDI CR i tam widziałem podniesione obr czasami ale szybka rundka po mieście i koniec wypalania. Czy ktoś miał taki problem i jakoś go rozwiązał.
  2. Jak długo wypala się u was DPF w 1.6 TDI CAY. Wczoraj od zapalonej kontrolki 24gr do 8gr wypalanie 53min i 42km musiałem zrobić.Wypalanie robiłem z podpiętym komputerem bywały momenty że gr szybko spadały a czasmi stało w miejscu.Miałem wiele aut z dpf ale ten 1.6 TDI mnie rozwala. Auto bez oprogramowania z afery. Zrobiony program i wyłączony EGR. Wcześniej miałem 2.0 cbab to widziałem podniesione obroty zrobiłem jeszcze jakaś rundkę i bez problemu chwila moment po wypalaniu. W 1.9 TDI BLS nigdy nawet nie zauważyłem jedynie vcdsem widziałem że już się wypalił.
  3. WItam! Jakby ktoś mógł sprawdzić swoim okiem. Auto stało się jakieś mułowate z dołu, są to logi po wymianie zaworu n75 oraz wężyka podciśnienia idącego do n75 były 2 dziurki.W miejscu podpięciu wężyka do gruszki turbiny podciśnienie wynosi 0,73bar poma vacum daje podciśnienie 0,9bar. Sprawdzane na wolnych obrotach. W momencie wpięcia podciśnienia bezpośrednio pod gruszkę to turbo ładnie wstaję. 011[./url] 003[./url] 008[./url] Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  4. Ja ostano też walczyłem z takim szarpaniem. Okazało się, że mam nieszczelną rurę za przepływomierzem- było lepiej ale za parę dni zmieniałem olej i filtry i po wymianie filtra paliwa nie mogłem odpalić auta, okazało się, że pompa paliwa w baku nie działa. Teraz wszystko OK. W tym tygodniu zrobiłem trasę 1200km i jechał bez żadnego szarpania.
  5. Temat powoli się wyjaśnia, napisze co było problemem dla innych. Okazało się, że mam 2 dziurki w przewodzie za przepływomierzem i łapał lewe powietrze. Przewód zmieniony spalanie spadło i mniej jest zamulony z dołu. Błędy wykasowane w weekend będę wiedział czy jakieś błędy będą po trasie.
  6. Możesz podpowiedzieć w którym miejscu ta nieszczelność występuje na tej chłodnicy. Ja też ma problem z Paskiem ale mi muli z dołu i jak łapnie 2500 obr to już idzie bez problemów ale wdl. logów też mam nie doładowanie z dołu. I widać to po pracy DSG, że auto nie ma mocy i jak dodam gazu to zbija biegi, żeby tylko 2300-2500 było i wcale nie muszę mocno dodać gazu bo wtedy to nawet 2 biegi zbija i ogień. A jak spalanie, wzrosło Ci przy tej nieszczelności?
  7. Minęło trochę czasu a nikt nie wypowiedział się na temat tych logów . Co chwilę pojawia mi się błąd P0101, znalazłem na necie, że może to być jakaś nieszczelność ale ostatnio wymieniałem chłodnicę wody to oglądałem intercooler i węże, tylko na wejściu trochę zapocone olejem ale odrazu wymieniłem uszczelkę i brak poprawy. Spalanie też już mnie osłabia przy jeździe po mieście teraz z klimą 10l, gdzie wcześniej 7-8 było. Na trasie gdzie codziennie jeżdżę rano miałem ok 4-4,5 l teraz ledwo pod 5,7l zejdzie. I to jest trasa którą robię dzień w dzień o tych samych godzinach. Nie wiem czy kąt synchronizacji mógł tak znacząco na to wpłynąć bo wcześniej miałem +3,3 ale trochę ciężko palił, teraz przestawiłem na - 1,09 i pali elegancko. Po niedzieli przestawiam ponownie na + pojeżdżę i zobaczę. Podpowie ktoś co może być problemem?
  8. Witam! Może trochę nie ładnie, że tak 1 post i od razu prośba o analizę ale forum już wcześniej przeglądałem tylko nie byłem zarejestrowany a teraz mam problem z Paskiem. Ostatnio po dużych trasach zapisuje mi błąd: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9707 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 6ADFC69B3EBF 1 Fault Found: 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 39 Mileage: 165775 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.25 Time: 10:18:47 Freeze Frame: RPM: 2144 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 111.0 km/h Temperature: 30.0°C Pressure: 1065.0 mbar Text: 100 kg/h (no units): 1.19 Podmieniałem przepławkę ale i tak ten sam błąd wyskakuje przy podobnej prędkości obrotowej silnika i prędkości jazdy. Ogólnie żadna kontrolka się nie pali ale błąd zapisuje. Wrzucam logi do oceny. Wydaje mi się, że z dołu coś słabiej ciągnie auto i ostatnio coś więcej pali, po trasie 130-150km/h komputer pokazuje 8.0l a z wyliczeń jest to ponad 7l. Wcześniej było mniej. Linki do logów: dynamiczne 001 003 004 008 010 011 statyczne 001 003 004 007 013 018 023 Z góry dzięki!
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy