Skocz do zawartości

tomczyk

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Pacjent to 1.9 tdi bls 2006r. Gdy zakupiłem auto, podczas odpalania czasami zatrzęsło budą a czasami było ok. Tak jest do dziś. Po około roku zaczęły się problemy z odpalaniem. Niezależnie od tego czy auto było po nocy, czy na chwilę się zatrzymałem na trasie, auto potrafiło mieć problem z odpaleniem (długo kręcił po czym zaczynał "zaskakiwać"). Dzieje się tak coraz częściej, średnio 1-2 razy w tygodniu. Dodatkowo zauważyłem, że auto puszcza biały/szary gryzący dym przy odpalaniu i mam wrażenie, że czuć spaliny na postoju w kabinie. Ostatnio podczas jazdy w korku w momencie wciśnięcia sprzęgła auto zgasło i miałem mega problem żeby go odpalić. Wczoraj sytuacja się powtórzyła gdy wcisnąłem sprzęgło aby zatrzymać się pod bramą. Musiałem naprawdę długo kręcić. Zauważyłem też, że przy stałej prędkości np.120 auto potrafi szarpnąć, jakbym szybko odjął i dodał gazu. To co już sprawdziłem: 1. Korekty wtrysków (około): -0,30/-0.30/0.30/030 2. BIPy: Wszystkie ujemne około 50-60 podczas jazdy 3. Stan elektrozaworu pompowtrysku – grupa 018: na biegu jałowym i podczas jazdy 0. Po odpuszczeniu gazu 128 Mam wrażenie, że z pompy vacum (LUK - podobno wadliwe) leci albo ON albo olej silnikowy. Ujemne BIPy mogą wskazywać na zbyt małą ilość dostarczanego paliwa przez pompę vacum. Kopcenie może świadczyć o tym że przez pompę vacum dostaję się olej silnikowy do ON. Problemy z odpalaniem to powietrze w układzie paliwowym. Czemu gaśnie? Zapowietrza się podczas pracy? Dobrze kombinuję? Filtr paliwa wymieniam co 10tys ma wtedy czarny kolor. Może to pompa w baku? Co jeszcze mogę sprawdzić? Chciałbym mieć jak najwięcej pewności co jest przyczyną zanim to kupię i wymienię.
  2. Wpisuje 21295, trzymam obroty 2,5k i nic. Tak samo jak dopalanie wlaczy sie automatycznie. Tylko spalanie wzrasta. Na reszte pytan nie znam odpowiedzi... Chyba na weekend go wyciagne i zajrze do srodka. Duzo roboty, zeby go wyciagnac?
  3. Witam, co moze byc przyczyna tego, ze maksymalna temperatura podczas wypalania przed turbo to 500 stopni i to tylko jak mocno depne? Ogolnie zauwazylem, ze przy nizszych obrotach procent sadzy spada. Jadac na obrotach ponad 2k, rosnie. Auto to passat b6 1.9 tdi bls.
  4. Witam, mam taki oto problem, zapaliły mi się kontrolki dpf, check oraz miga kontrolka od świec. Po podłączeniu interfejsu mam błąd p2002. Wkleje także screeny z 067 i 068 Po przeczytaniu "połowy internetu" wymieniłem czujnik g450, po adaptacji zmienił się offset na 0.00 ale błąd nie zniknął (może nie ta połowę przeczytałem :p) . Gdy włączam wypalanie "serwisowe" procent sadzy rośnie zamiast spadać. Oczywiście obroty 2tys do 3tys. Żeby było jeszcze dziwniej po takim wypalaniu muszę pojeździć po mieście żeby trochę zbić poziom sadzy (im spokojniej jeżdżę tym szybciej spada poziom sadzy jednak i tak bardzo powoli). Niestety nie mogę go zbić na tyle aby błąd zniknął. Autem przejechałem od kupna około 15tys km. Już kiedyś miałem ten problem ale błąd sam zniknął po osiągnięciu poziomu sadzy na poziomie 10%, teraz nie mogę tego osiągnąć. Przebieg to ponad 300tys więc pewnie DPF był już wymieniony albo jakiś magik coś stworzył i stąd te problemy. Jakieś sugestie? Jakieś info jeszcze potrzebne? Interfejs to OBDeleven PRO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności