Skocz do zawartości

vwoźny

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vwoźny

  • Urodziny 21.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1974

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przekaźnik nadal wariuje ale jak odpalę auto wszystko jest w porządku.. Później się tym zajmę pewnie to jakiś czujnik. pozdro i dzięki za porady
  2. Dzięki wszystkim za porady Masy są pospinane Problem zegarów już rozwiązany, zasiadłem nad schematem i wykminiłem Nie było połączenia między pinami E/2 i D/8 w skrzynce co powodowało brak napięcia po włączeniu zapłonu na styku 13 w kostce do zegarów Za problemem przekaźnika jeszcze się nie uporałem ale jak już zrobie to napiszę dlaczego może się kiedyś komuś przyda
  3. Wkładka stacyjki jest ok, dziś robiłem na krótko 30 do X,15 i jest ten sam efekt Gdzie tam jeszcze są masy? (poza tymi oczywistymi koło aku i w kabinie to kółko)
  4. Witam, mam następujący problem: Otóż po włożeniu silnika z powrotem do komory po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu na liczniku nie ma ŻADNEGO efektu tzn. wszystko jest tak jak bez włączonego zapłonu pokazuje się przebieg godzina, po włączeniu świateł podświetlenie. Sprawdzałem na kostce do licznika nie ma napięcia na pinie 13 (po zapłonie) więc zegary są OK. Dodatkowo po włączeniu zapłonu non-stop tyka przekaźnik 67 od pompy paliwa po wyciągnięciu przekaźnika 109 od komputera tykanie ustaje A NAJDZIWNIEJSZE w tym wszystkim jest to że silnik można odpalić ale wydaje mi się, że nie chodzi tak jak powinien. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie Pewnie jest to jakiś głupi błąd ale wiadomo jak ciężko samemu go zauważyć Pozdrawiam
  5. vwoźny

    skrzynia v5 do vr6?

    Zapytaj Kumana on zakładał skrzynie od v5 do vr6 podobno pasują prawie plug and play, są tanie, łatwiej trafić skrzynie w dobrym stanie no i faktycznie przełożenia są krótsze (lepiej do 100, ale v-max mniejszy) ale o szczegóły pytaj jego pozdro
  6. nie wszystko co jest rarytasem musi być fajne no ale czekam na foto ciekaw jestem jak to będzie wyglądać
  7. No nic, utwierdziliście mnie w moim przekonaniu dzięki za pomoc :dobrze
  8. Chłopaki mam pytanie za 100 punktów Być może powielam temat, ale przepraszam jestem leniwy i nie chce mi się wertować całego netu OTÓŻ Rozebrałem mojego paska maksymalnie, a zbliża się czas przeglądu i zapłaty OC I właśnie zapłaty tego OC chciałbym uniknąć jakoś (bo po co płacić jak auto nie jeździ?)i dać sobie np. roczek czasu na dokończenie auta... Trzeba zapłacić OC za niejeżdżący samochód czy można tego jakoś uniknąć? Ojciec radzi mi żebym wyrejestrował auto i jak będzie dokończone zarejestrował z powrotem już ze zmiana w dowodzie z 1600ccm na 2800ccm. I dopiero wtedy zaczął płacić ubezpieczenie od nowa. Ale wydaje mi się ze to coś za duży wypas jak na polskie realia... Jak ktoś miał podobne doświadczenia i ma jakiś pomysł prosiłbym o pomoc Z góry dziękuję
  9. Popieram lepiej kupić markowy gwint niż nowy ta technicx itp. Sam jeździłem na fk na grubym tłoku i byłem bardzo zadowolony Ładnie wybiera drgania i można dobrze zglebić Do paska pasuje też gwint z golfa 3 (ja miałem taki zamontowany) przód podchodzi bez przeróbek, z tyłu nabijasz w amor tuleje od paska przykręcasz góra poduchę od paska i jest git.
  10. Zapytaj Kumana on ma V5 2,3 20V tyle że bez gazu silnik niezniszczalny (przynajmniej ten konkretny) znosi takie katy i nic a jeśli gaz to tylko sekwencja
  11. dokładnie MAPET jak ten gaźnik padnie to już kaplica a nowy bodajże ponad 1000zl regenerowany 400-500.. lepsze wyjście to zwykłe 1.8 mniej problemów, a moc podobna i spalanie też pozdro
  12. jeśli chodzi o 1.6 w benzynie to były takie zasilane jedynie gaźnikiem (wiem bo mam taki) seryjnie powinien mieć 72ps szału nie ma ale tak jak piszesz "wozić towar" da rade.. co do osiągów jakoś tam daje rade, mój wyciąga 180km/h jeśli gaźnik jest rozregulowany itp to NIE POLECAM praktycznie jak zaczynaja sie z nim problemy to kaplica nikt tego nie ustawi a nowy kosztuje niemałe pieniądze co do skrzyni raczej nie powinno być wiekszych problemów (i kosztów) ogólnie odradzam ten silnik (mam już dość tego silnika) lepsze by było jakieś 1.8 i wtedy gaz założyć tak jak piszesz te 1.6 trzeba strasznie deptać żeby chciało jechać pozdro
  13. Podziękował. Szerokości, przyczepności i glebistości
  14. mam pytanie czy elektryka szyb (podnośniki) i listwy gt od passata b3 sedana beda pasowały do kombi? mam wątpliwości zwłaszcza co do podnośników tylnych szyb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności