Skocz do zawartości

Sau

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sau

  • Urodziny 22.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009
  1. Mi szarpie przy ruszaniu na jedynce i wstecznym. Dokładniej przy puszczaniu sprzęgła. Efekt ten zmniejsza się bardzo jeśli przed odpaleniem silnika i ruszeniem kilka razy wcisnąć pedał sprzęgła. Mechanik mówi ze to początki końca dwumasy ale dziwi mnoe ten efelt z "pompowaniem" sprzęgła i to ze nie ma zadnych innych objawów
  2. Rozumiem że jesteś po takiej lekturze i możesz się podzielić wnioskami?
  3. Cześć. Przewertowalem 1/3 tematu wstecz i chyba znam odpowiedź ale chcę się upewnić do b6 2.0 110km z dpf szulac oleju 5w30 z normą 504.00/507.00 Longlife Najlepiej Low Saps? Firmy motul millers lub Lm?
  4. Mam następne pytanie - kolega ma passata b6 z 2010r. Ma kierownicę multi jak na zdjeciu poniżej oraz radio rcd 510 i białe zegary. Brakuje mu natomiast modułu jak i prawdopodobnie wszystkich wiązek. Chciałby sobie dokupić takie cudo jak z tego linka: http://allegro.pl/modul-bluetooth-vw-3c8-035-730-d-okablowanie-i4555430332.html Pytanie brzmi czy to bedzie działać jak normalny zestaw premium i czy taki montaż trzeba bedzie potem vcdsem włączyć? Obecnie przycisk słuchawki na kierownicy oraz guzik telefonu na radiu wyciszają mu jedynie radyjko.
  5. Niestety mam to włączone. .. po kilkugodzinnym szperaniu znalazłem stronę z porównaniem modułów 5n0035730a b c i d. Wersja a niby nie obsługuje protokolu do transmisji książki telefonicznej. Natomiast wyższe wersje to mają. Od wersji d jest też możliwa transmisja muzyki po bt niestety tylko na prawe głośniki (jeden kanal , drugi podobno być dostępny jak się dwa kable przeciągnie). Prawdopodobnie bede zmieniać moduł zwłaszcza ze są one w podobnych cenach. Mam pytanie: pod fotelem pasażera brak skrzynki z modulem bt jest tylko coś co wygląda jak większa zaslepka. Czy jest jakieś inne miejsce w którym może znajdować się moduł? ?? Ktoś zrobić fotkę modułu z daleka Anny było widac jego pozycję pod fotelem? Wszystkie zdjęcia na sieci pokazują sam moduł w mega przybliżeniu
  6. Witam Mam następujący problem. Mam paska z 2009r z multif kierownicą, modułu pod fotelem nie widzę ale po vcds wiem ze mam premium z koncowka 730a. Wykasowalem z programu stare sparowane telefony i dopiero wtedy auto zobaczylo mojego samsunga s3. Wszystko zadzialalo, wpisalem pin w formacie 4x4 i mogę dzwonić i odbierać połączenia. Czego natomiast nie mogę to pobrać z karty sim lub telefonu kontaktów. Dodam ze zadzialalo nawet podglafanie smsow z telefonu na fisie (biały) mam rns300. Przy probie updatu ksiazki tel. Notorycznie znajduje mi 0 kontaktów. Najlepsze jest że jak zadzwoniłem na numer z książki telefonicznej wklepujac go recznie to potem w ostatnich połączeniach miałem dowyboru ten numer ale już z opisem (czyli imie i nazwisko osoby o tym numerze) Przeczytałem cały ten wątek i kilka innych ale nie mogę znaleźć odpowiedzi. Ma ktoś pojęcie co robie nie tak? ??
  7. Mielke wielkie dzięki. Kabelek wysłany ekspresowo wszystko zrobiłem zgodnie z zaleceniami i zadzialalo:) jeszcze raz dzięki za pomoc
  8. Wracając do mojego pytania:czy ktoś kompetentny może powiedzieć czy będę mógł spokojnie ze 110 na 140-150km zchipować motor bez zmiany podzespołów? Unas na wrzosach chciałem sobie orientacyjnie tylko hamownie zrobić żeby wiedzieć jak auto wypada a potem pojechać powiedzmy do Gdanska zrobić u fachowców
  9. Hej zastanawiam się nad chipsem do 2.0 tdi-cr 110KM. Czy sam chip będzie wystarczający? Czy aby podnieść np go do 150-160km będę musiał wymienić jakieś podzespoły? Chodzi p to czy z czasem nie będzie się przez nie dużo szybciej zużywać
  10. po chipie ta skrzynia będzie problemem?
  11. to jest common rail w tdi. cbdb (ostatniej literki nie pamiętam ale na pewno pierwsze trzy są takie na wlepce) czyli raczej wlepka to 100% i to pewnie jest to 110KM...
  12. właśnie jest w papierach 81 kw skreslone i napisane chyba 103. Z listy silników w tym temacie wychodzi ze to niby jest 81... cbb i chyba cba to są te mocniejsze - ale mówię to wynika tylko z tej listy silników z pierwszego posta
  13. nie mieli? nie było? żądanie klienta? nie wiem.
  14. Mam takie pytanie : chciałbym sprawdzić numer silnika w passacie B6 2.0 tdi. W papierze jest 110kw, a sprzedawca coś przebąkuje że jest 140. Na słupku i na pokrywie pasa jest oznaczenie CBD - czyli że to ten słabszy model - ale czy jest możliwe żeby był wymieniany silnik i te oznaczenia byłyby błędne? Czy jeśli fizycznie nie można tego sprawdzić to pewnie będę się musiał udać na hamownie co ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności