Skocz do zawartości

mrc

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mrc

  • Urodziny 03.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam, czy problem udało się rozwiązać? jaka była przyczyna? U mnie problem jest w zasadzie identyczny. Jak samochód zostaje dłużej na postoju ( kilka godzin , przód wyżej niż tył ) za pierwszym razem odpala na ok 1 sekundę i gaśnie. Później muszę kręcić ok 15-20 sekund żeby załapał. Dodatkowo zazwyczaj po dłuższym kręceniu pojawia się komunikat "Alternator workshop" lub ostatnio ze kilka razy "stop! Oil pressure...".
  2. Jeśli chodzi o mojego paska to moc wróciła po dłuższej trasie (150km) i po króciutkim przegazowaniu na dwójce.
  3. Ok, a czy to wina kierownic czy trzeba szukać dalej ?
  4. Sorry że się wtrącę a czy taka praca sztangi turbiny jest prawidłowa? ( jest zauważalny skok ) https://www.dropbox.com/s/z1dthf8l0a86nnd/Passat%20-%20sztanga%20turbo.avi?dl=0
  5. Pod ciśnieniem to nie miałem wątpliwości że ma być sztywna, jedynie zastanawiała mnie czy tak ma być na postoju bo stara rura rzeczywiście była znacznie sztywniejsza. Dzięki za odpowiedź.
  6. Panowie, że tak się wtrącę w temat - wymieniłem dzisiaj rurę od IC do turbiny (tą w kształcie S ). Czy ta rura po wyłączeniu zapłonu powinna być miękka czy sztywna - poprzednia była dosyć sztywna a nowa rura po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest b. miękka. Czy tak powinno być ? Potwierdzam objawy syczenia i dymienia na czarno - to samo przerabiałem tyle że w moim przypadku wyrobiły się zęby na kołnierzu od w/w rury i ona wylatywała.
  7. https://www.dropbox.com/s/g4bwk1tnu19s7fo/DSC_0189.JPG @zyggy - węże od tego króćca na dole są zimne.
  8. Ok sprawdzę przy chłodnicy węże. Górny wąż jest na pewno ciepły, ale dolny muszę sprawdzić. Edit: Zapomniałem dopisać że przy zimnym silniku, gdy odkręcę korek to poziom płynu wzrasta o 2-3cm
  9. Witam, przedstawiam mój problem z bulgotaniem płynu. Problem pojawia się na zimnym silniku jak i ciepłym. Najczęściej przy starcie z miejsca. Często też pojawia się w momencie ostrzejszych zakrętów (np. przy zjeździe z autostrady ). Płynu nie ubywa, brak śladów spalin w układzie chłodzenia. Temp. ok ( przynajmniej przy liczniku; trzyma 90 stopni)). Temp. spada na postoju jeśli ustawiony jest grzania na fulla ( zrobiłem taki prosty test). Jeśli chodzi o węże to jest podejrzana sprawa: https://www.dropbox.com/s/bk5kdru3pl7e05c/DSC_0187.JPG Wąż oznaczony na czerwony jest ciepły, żółty natomiast jest cały czas zimny. Test zrobiony po przejeździe na autostradzie 140-160km/h, więc wydaje mi się że węzę powinny być ciepłe. Jaka może być przyczyna? Temostat? UPG ?
  10. Witam, co to za część? ( oznaczona na czerwono i co to wąż oznaczony na różowo ) https://www.dropbox.com/s/xkuq2ii9mdc079f/DSC_0099.JPG?dl=0 Ostatnio ( ost. 2 miesiące ) mam problemy z uciekającym płynem chłodniczym. Problem zaczął się od pękniętego korka ( widoczny na zdjęciu po lewej stronie ). 2 tyg temu wypiął się wąż dochodzący do czujnika ogrzewania paliwa(?). Czy te sprawy mogą mieć związek ze sobą ? W dodatku klima nie chłodzi tak jak powinna (a przynajmniej mam takie wrażenie - ale może to wina gazu) Dzięki za odpowiedź Edit: Wygląda to na chłodnice oleju ,proszę o weryfikacje
  11. Ok,już wszystko znalazłem: http://forum.vw-passat.pl/threads/27716-Co-to-za-element-uk%C5%82adu-ch%C5%82odzenia
  12. Witam, proszę o pomoc zidentyfikowania części układu chłodzenia w moim VW PASSAT B5 FL TDI. Dzisiaj podczas jazdy dostałem wycieku płynu chłodniczego. Winowajcom jest gumowa część (przerwała się guma) oznaczona na załączonym obrazku. Znajduję się po prawej stronie bloku silnika ( od strony zbiorniczkiem wyrów. ). Załącznik lub http://i.imgur.com/Qs9mwsG.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności