Skocz do zawartości

bronek39

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bronek39

  • Urodziny 08.04.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. Tutaj wraz z innymi pisałem o oświetleniu wnętrza. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46623
  2. poczytaj ten wątek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=598475#post598475
  3. "Zginął" mi sygnał na zamek przednich drzwi pasażera. Sprawdziłem siłownik-dobry, wizualnie obejrzałem kabelki szczególnie w "charmonijce" między drzwiami a słupkiem, nastepnie po rozpięciu "przedzwoniłem" przewody - wszystko OK. Dlatego pytam o taki schemat gdyż w tej chwili wiem np. na które przewody powinienem dostać impuls zamykania w samych drzwiach, tylko że już tam nie dochodzi. oglądając kolory przewodów ze schematów które m.in. dostarczyłeś zgadzają sie, tylko ta kolorystyka obowiązyje na odcinku ze złącza do zamka, natomiast są zupełnie inne kolory we wiązce z w/w złącza do złącza pod słupkiem już we wnętrzu kabiny. No i nie wiem gdzie tego sygnału dalej szukać. Mam nadzieje że zanadto nie pogmatwałem i choć trochę jestem zrozumiały.
  4. Dostałem i przeanalizowałem, ale na dobra sprawę to układu połączeń w samym wtyku tutaj nie ma, tzn. jest np ilość i jakie przewody wchodzą do wtyku czy do modułu komfortu natomiast jak to jest wewnątrz danego wtyku czy modułu połączone tego nie ma. Jeśli potrafisz mi pomóc to z góry dziękuje.
  5. Mam problem z centralnym zamkiem, korzystam z ruskich schematów, otwarłem ostanio tapicerke w przednich drzwiach ( od kierowcy udało mi się rozebrać zamek i przelutowałem mikrostyki zamka) "utknąłem" natomist w złączu znajdującym sie w drzwiach (przy silniczku od podnoszenia szyby). Czy ktoś ma schemat tego złącza tzn. układ połączeń "modułu połączeń" przednich drzwi nalepiej lewych, na ruskim schemacie jest to moduł o nr29. Czy może to jest w schemacie modułu komfortu jesli tak to proszę o podesłanie. [email protected]
  6. do vorix Zrób taką próbę: odblokuj drzwi z pilota, uchyl przednie drzwi kierowcy i nie wsiadając zamknij je, gdy mikrostyk jest OK "zauważy" że zostały otwarte i po ok. 20-30 s (różnie to jest nastawione w alarmach) ponownie nie zablokuje drzwi , gdyrygluje zamki masz pewność że nie działa mikrostyk w zamku. Przerabiałem to tydzień temu. po przelutowaniu lutów w zamku już mi nie blokuje drzwi no i brzęczek zaczął dziełać
  7. Wielkie dzięki pomogło , ależ to proste a ja sie tak meczyłem.
  8. Nie odpowiem ci na twoje pytanie ale mam swoje do Ciebie, ostatnio też chciałem powalczyć z lutami w zamkach co wspominasz że własnie przerabiałeś, utknąłem jednak nie mogąc odpiąć krótkiej lineczki od klamki do zamka nie chcąc nic uszkodzić odłożyłem to na jutro, mam już zamek na wierzchu jednak nie moge go wyjąć bo wisi mi na tej lince. Może coś mi podpowiesz, mam rozebrane drzwi od kierowcy.
  9. Ja ze wzgledu na latka mam pełny full zniżek, jednak ostatnio musiałem kupic autko żonie. W TU powiedzieli że mogą jej zaliczyć moje znizki jednak jak bedzie jakieś buum to oboje równo tracimy zniżki, oczywiscie musiałem na to przystać. Ze względu że moje autko już dwa razy poturbowała, muszę się liczyć ze zwyżką ubezpieczenia, ale przypadkiem przy zakupie przyczepy(towarówka) a w zasadzie przy jej ubezpieczeniu wymyśliłem że ze względu na niski koszt ubezpieczenia takiego "urządzenia" ubezpiecze przyczepke w innej firmie żeby mi leciała nowa zniżka. Jak pomyślałem tak zrobiłem stawiłem się w PZU tu przyczepka była ubezpieczona przez poprzedniego właściciela, a więc mogłem liczyć na upust w postaci niewykorzystanego ubezpieczenia, zdobyłem jeszcze potwierdenia mojej bezszkodowej jazdy za trzy ostatnie lata (cztery lata temu stłuczka mojej lepszej połowy) i mam na chwilę obecna już 4-letnią bezszkodową jazdę w zapasie na wypadek jakiegoś nowego buum.
  10. Mam problem z lewymi drzwiami przednimi , przestał działać centralny zamek. zamykając z pilota, tych drzwi nie zamyka, pozostałe OK. kluczykim gdy zamykam właśnie przez te drzwi pozostałe zamki nie reaguja, korzystając z ruskich schematów rozpoczołem poszukiwania usterki. I tu pierwsze pytanie: silnik siłownika zasilany jest poprzez przewody czarno/szary i czarno/niebieski tak przynajmniej wynika z ruskiego schematu, rozumie że ta kolorystyka obowiązuje wewnatrz drzwi których jeszcze nie rozebrałem, bo wiazka wychodząca z drzwi przez "chermonijkę" ma zupełnie inną kolorystykę i nie wiem które przewody "idą" na siłownik. Doszukałem się natomiast wpinki z alarmu , sygnał zamykania pojedyńczy krótki impuls plusowy, przy otwieraniu podwujny został wpięty na przewód czarno/biały i czarno/zielony przy przednim słupku lewym wewnątrz przy nogach kierowcy , tam jest cały zestaw wtyk i gniazd. Wg schematu ma się to nijak do całości, może ktoś wie jak to jest z tą kolorystyką przewodów , czy może wychodząc z drzwi zmienia na inne kolory , choc to byłoby nielogiczne , a może pracuje na niewłaściwym schemacie. Chciałem po prostu sprawdzic czy dochodzi sygnał zamykania do drzwi zanim je rozbiore bo może tego nie trzeba wykonywać. Jeśli ktoś może mi coś podpowiedzieć to bardzo bym prosił gdyz utknołem w martwym punkcie.
  11. Bardzo dobry opis bezpieczników, należy jednak uzupełnic o pewne szczegóły, nie widze opisu przy B5 3B który jest od oswietlenia kabiny ostatnio przy tym grzebałem ale nie pamiętam, a moim zdaniem trzeba takie opisy jeszcze udoskonalać
  12. Jeśli można to proszę o przesłanie schematu centralnego zamka do B5 na adres: [email protected] Z góry wielkie dzieki
  13. Naprawiłem w końcu ten wlew paliwa, uszkodzony tak jak myślełem perzewód pomiędzy wyłacznikiem wlewu a bezpiecznikiem czyli zasilający + , umiejscowiony we wiązce w podłodze pod nogami kierowcy, nie dałem rady w którym dokładnie punkcie gdyż musiałbym zrywać dywanik a to niestety zbyt dużo roboty iodpuściłem. Przewlokłem nowy kabelek i zaprawiłem go od wyłącznika wlewu paliwa do złączki na dole przy lewym przednim słupku w kabinie, kolor przewodu czerwony z niebieskim paskiem.
  14. Wczoraj również to znalazłem, jest dokładnie tak jak napisał Dumanek, moim zdaniem to fuszera VW aby pod dywanikiem robić takie złączki, UWAGA jesli już otworzycie dywanik to macie oprócz pakietu przewodów oświetlenia kabiny (przewody czerwone z czarnym paskiem ) trzy złączki po trzy przewody do poprawinia - nie wiem od czego one są , ale profilaktycznie również je przelutowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności