Skocz do zawartości

marynarz01

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marynarz01

  • Urodziny 10.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tomaszów Lubelski

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam ja miałem podobną sytuację. Na wolnych obrotach lub jak się zatrzymywałem czułem gaz. Okazało się że kolanko przy mikserze było poluzowane i tam się wydostawał gaz.
  2. Tak podłączyłem go pod TPS. Na razie jeszcze testuję jak już wszystko poustawiam to napiszę co i jak.
  3. Witam dzisiaj założyłem wariator puma, mam pytanie do cristofa; czy po podłączeniu wariatora regulowałeś dodatkowo gaz, czy zostało tak jak było wcześniej.
  4. Witam. Moim zdaniem jak miałeś założony zawór i na gazie było o.k. to sonda do sprawdzenia.
  5. Oprogramowanie mam, ale wygląda na to że nie odczytuje sygnału z czujnika hala, inne dane odczytuje. Z zakładu który zajmuje się zakładaniem instalacji gazowych dzwonili do serwisu staga, powiedzieli żeby im wysłać odczyt z czujnika to napiszą odpowiedni program pod ten silnik. Mina miesiąc i nie mam odpowiedzi, więc kombinuję może w inny sposób.
  6. Troszkę odświeżę. Cristof czy masz jakieś oprogramowanie na płytce do tego wariatora, i czy można byłoby dostać taki program do tego silnika.
  7. Witam. Mam pytanie odnośnie czyszczenia tego filtru w pompie wspomagania, gdzie on się znajduje, czy trzeba demontować pompę z samochodu (mam samochód z klimatyzacją)
  8. Zakupiłem wariator stag tap 02 ale nie działa w moim silniku, ma może ktoś zamontowany ten wariator w podobnym silniku?
  9. Witam. Mam pytanie odnośnie wariatora stag czy do silnika adz powinien być stag tap 01, czy stag tap 02. jak ktoś mam zamontowane w takim silniku proszę o opinie jak to się sprawuje i czy warto zainwestować parę pln.
  10. Nad czarnym korkiem jest nakrętka na klucz 13, odkręcasz i wyciągasz do tyłu razem z linką, tylko nie wiem czy tam są tulejki.
  11. Witam mam pytanie ubywa mi płynu chłodzącego, w zbiorniczku nie ma oleju w oleju nie ma płynu. Zauważyłem mały wyciek przy reduktorze, dokręciłem przewód to mi płyn wypłyną przez korek w zbiorniczku, dolałem płynu teraz nie ucieka prze zbiorniczek ale dalej go ubywa.
  12. Czy próba olejowa wystarczy aby stwierdzić czy to zawory czy pierścienie, co mnie czeka jaki remont
  13. Wczoraj wymieniłem końcowy tłumik(oba wymienione firmy asmet) i bez większych zmian dalej słychać co jakiś czas detonacje, silnik równo pracuje, rano dodrze odpala. Wczoraj dokonałem pomiaru ciśnienia 8,6/9/9/9,2. Czy takie ciśnienie może mieć wpływ na mój problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności