Skocz do zawartości

pauliosss

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pauliosss

  • Urodziny 13.04.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubelskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Trzeba by zajrzeć, niby wydaje mi się że elektrycznie bo jak naciskam otwietanie, odskakuje jakby było elektrt.
  2. popieram kolego, siostra tankuje tam audi a2 1.4PB i zauważyłem że z tłumika woda się leje, a czasami nawet potrafi się check zaświecić... Niby orlen ale straszne dziadostwo. Odradzam, ja często w LBN tankuje na lukoilu koło makro dobre i tanie paliwo.
  3. a ja mam pytanie, jak posiadam scyzoryk z 2 przyciskami i jak zakupię załóżmy z 3 do otwietania klapy bagażnika oraz zakoduje to będzie otwierać się bagażnik po zakodowaniu? Jest to zapisane gdzieś w ecu czy module komfortu? Czy może szkoda zachodu? Bo zrobił bym sobie bajer otwierania klapy automatycznie, tylko nie wiem czy w 98r da się taki kluczyk zakodować
  4. 1.9 110 AFN oryginalny przebieg 340tys. 1cyl: -0,2 2cyl: 0,0 3cyl:-0,2 od 240tys.w polsce na polskim ON czasami rosyjskim
  5. pauliosss

    Alkoholowy Kącik Passata

    :bry2lechem, Harnasiem i żubrem :564:
  6. Może masz od anglika Chodzi w kierunku ruchu wskazówek zegara. Ja ostatnio to robierałem, bo tez mi stawały na górze winny był mechanizm, zacierał się. Szlif papierem ściernym, nasmarowanie i działa jak fabryka.
  7. A ja mam pytanie, od 60km/h zaczyna coś wyć (wydaje mi się że most, po przedni właściciel mówił mi że właśnie most wyje, bo ktoś nie wymieniał oleju, przejeździł wymianę i dlatego tak się dzieje, on zmienił paragony mam) 60km/h jeszcze zaczyna cicho do 80km/.h, potem od 100-120KM/h wyje dosyć już głośno, (nie huczy, zgrzyta tylko wyje), jak puszcze gaz to przestaje cisza, jak dodam wyje, i tak samo jak jest gdzie pod górkę to dźwięk się nasila, od 140 już cichnie i nic nie wyje, czy to może być most? Pozostaje chyba tylko wymiana jak olej zmieniony, dodam że też podczas gwałtownego puszczania sprzęgła przy zmianie biegów szarpie, lub jak dodam gazu gwałtownie w podłogę, najgorzej jest jazda jedynką i puszczenie gazu, lub dwójką spokojnie wtedy muszę się strzec, nauczyłem się już jeździć z tym i puszczać sprzęgło delikatnie, myślę że są to poduchy, ale na razie brak funduszy na zajęcie się tym. Wkurza mnie jedynie ten most... Lub może to skrzynia, ale bardziej stawiam na to pierwsze...
  8. Ja mam narazie 350tys. prawie motor afn i nie dymi ładnie odpala żadnych odgłosów... Jedynie gdzieś w okolicach filtra oleju się smaruje, a poza tym brak wycieków.
  9. Mam pytanie do was, czy kabel OBD 2 zwykły za 20 dychy, którym podłączam samochód do diagnostyki vagiem czy vag-com to ten sam którego używa się do vag commander? Bo na rysunku wygląda podobnie, ale może się pewnie różnić w środku czymś. Czekam na odpowiedź, czy można tym zwykłym kablem robić diagnostykę vag jak i również commanderem. Czy potrzeba zakupić zestaw z aukcji? VAG K commander.
  10. Mam pytanie, zakupiłem passata w syncro 1.9 tdi afn 110Km, a wiadomo jak syncro i 110KM to trochę mało. Zdziwiłem się po zakupie bo ciągnął ładnie jak szalony, sprzedawca mi rzeknął potem że jest założony CHIPBOX w szwajcari go zakładali. No pojeździłem tak sobie trochę, wyczytałem że to wróg i odłączyłem, ale jak mam komplet pasażerów to jednak te 110 za mało jak jakaś górka. Mam pytanie, bo po odłączeniu przy spokojnej jeździe pokazuje komp koło 6.5L/100km średnią, a z boxem była często najniżej 4,5 a tak to 5.0-5.5L to już było dużo. Ten box niby ładnie wygląda jak nie na opornik owy z allegro za granicą może nie zakładają szajsu, lecz nie wierze w cuda. Mam pytanie czy jak wiadomo opornik oszukuje ecu np. podając błedne dane żeby lało paliwo, to czy i przypadkiem nie przenosi się i to na spalanie? Bo wydaje mi się że komp pokazuje te 5L na 100km, ale w rzeczywistości pali więcej niż bez boxa co wtedy pokazuje 6.5, jest taka możliwość że po podłączeniu boxa oszukuje ecu i pokazuje błednie spalanie, a w rzeczywistośći jest inaczej, patrząć na wskazówkę od paliwa to coś szybko myka. Jeden kabelek jest podłączony do wiązki do przepływomierza, wydaje mi się że jest to jakiś lepszy box oraz i turbo tak jakby lepiej pompowało jak podpięty. Muszę wybrać się do jakiegoś elektronika i zrobić go ewentualnie na przycisk, żeby się wpiął. Jest też na nim śruba regulacyjna, pobawiłem się ją i w pewnym momencie jak dałem parę obrotów na + to kupa czarnego dymu i aż silnikiem szarpnęło powyżej 4000obr, kopa wtedy ma niezłego. Jak to wyregulować? Tak aby po wciśnięciu gazu nie zadymił na czarno to będzie dobrze?Jak rozgrzany silnik to nie dymi po podłączeniu tego, a jak zimny to trochę lubi na czarno, ale nie tak bardzo. Nie interesują mnie żadne poważne chipy typu za 2000zł chcę podłączyć to z powrotem i jeździć na tym ewentualnie zrobić na przełącznik. Jedni piszą że ten kabelek cienki to pod przełącznik, ale u mnie wpięty on jest pod przepływkę. Interesuje mnie jak to wyregulować. Nie wiem kiedy to było dokładnie założone, ale naklejka już zestarzała się, od 2010 w PL samochód i z zegarów widzę że ponad 100tys. by wychodziło że na tym już samochód ma przelatane i nic się nie dzieje. Aktualny przebieg mam 334tys. km. Silnik cyka ładnie. Nie wiem czy to nie jest ten przypadkiem co w tytule napisane jest tam 1.9 tdi I Z3 hightech Czy nie przegrzeje to elementów silnika? Bo raz wydawało mi się że dolot od egr-a i turbo to aż żar bił. Co o tym wszystkim myślicie? Załączam fotkę tego pudełeczka
  11. Od póki mam 4x4 to wolę jeździć po mokrej nawierzchni niż po suchej. Prowadzenie bajka w zakrętach nawet z esp wymiekają, a w zimie można sobie wychodzić z zakrętów jak Kubica i to bez żadnych dodatkowych umiejętności. Prowadzi sie tam, gdzie chcesz, start ze skrzyżowania jak mokra nawierzchnia, albo błoto pośniegowe nie ma żadnego bełtania w miejscu. Co do spalania, mam AFN 110km i pali tyle mi co i ośka, nie wiem czemu inni uważają że pali te litr więcej, po założeniu boxa spalanie na trasie do 90km/h 4.6L nie do uwierzenia, ale prawdziwe. W zimie trzeba uważać, bo ciągnie pięknie na lodzie czy śniegu, ale gorzej z hamowaniem, depniesz zaraz na zegarach 120, a zatrzymać się już gorzej. Nie mam napisu syncro na klapie, mina kierowców którzy kręca w miejscu na skrzyżowaniu bezcenna idzie jak z torpedy. Doceniłem 4x4 i raczej ośki już nie kupię.
  12. Jak przebieg prawdziwy w co nie bardzo chce mi się wierzyć, to ktoś dbał o ten motor. U mnie 330000km i wygląda o wiele lepiej. Nawet jakbyś miał dziurawy egr to tyle oleju nie powinno się z niego wydobywać, albo odma nie ma silnika, albo turbo choć w tdi sprężarka jest dość odporna na złe jej traktowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności