-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Mgutek
- Urodziny 27.07.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zgierz
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Powitac widzę że nie tylko mnie dosiegnął ten problem miałem to samo zamek kierowcy przestał działać więc kupiłem drugi używany (100zł) wziąłem się za wymianę. Po wymianie wszystko było fajnie drzwi sie otwierały i zamykały no więc test zamknięcia. No i amen w pacierzu po przekręceniu kluczykiem mechanizm zamykał się i otwierał a drzwi nie mogłem otworzyć. Użyłem troche innej metody zdjąłem tylne drzwi aby mieć dostęp do śruby od bębenka zamka, po wykręceniu bębenka miałęm swobodny dostęp do linki którą zakładamy na zewnętrzna klamkę po zdjęciu jej i pociągnięciu płaskoszczypcami drzwi sie otworzyły ... Huraaa jednak to nie koniec klopotów po wyjeciu zamka okazało się że rygiel bardzo cięzko chodzi (nie odbija na sprezynie) więc postanowiłem z dwóch zamków zrobić jeden ale po kolejnych złożeniach coraz to nowe objawy samoistne opuszczanie szyb itp. Mechanizm od centralnego rozbierałem z 10 razy. Przelutowalem dobrą płytkę z nowego zamka do mojego starego ponieważ ten mój miał lepszy mechanizm (rygle). Po zlożeniu raz działa raz nie, jeszcze raz rozebrałem u mnie jest 8 pinów które wchodzą na płytkę jeden z nich miał pękniety lut. Po przelutowaniu wszystkich polączeń złożylem no i sukces w końcu działa uff... siedziałem nad tym dwa dni i wreszcie sukces.
-
Powitac miałem to samo zamek kierowcy przestał działać więc kupiłem drugi używany (100zł) wziąłem się za wymianę. Po wymianie wszystko było fajnie drzwi sie otwierały i zamykały no więc test zamknięcia. No i amen w pacierzu po przekręceniu kluczykiem mechanizm zamykał się i otwierał a drzwi nie mogłem otworzyć. Użyłem troche innej metody zdjąłem tylne drzwi aby mieć dostęp do śruby od bębenka zamka, po wykręceniu bębenka miałęm swobodny dostęp do linki którą zakładamy na zewnętrzna klamkę po zdjęciu jej i pociągnięciu płaskoszczypcami drzwi sie otworzyły ... Huraaa jednak to nie koniec klopotów po wyjeciu zamka okazało się że rygiel bardzo cięzko chodzi (nie odbija na sprezynie) więc postanowiłem z dwóch zamków zrobić jeden ale po kolejnych złożeniach coraz to nowe objawy samoistne opuszczanie szyb itp. Mechanizm od centralnego rozbierałem z 10 razy. Przelutowalem dobrą płytkę z nowego zamka do mojego starego ponieważ ten mój miał lepszy mechanizm (rygle). Po zlożeniu raz działa raz nie, jeszcze raz rozebrałem u mnie jest 8 pinów które wchodzą na płytkę jeden z nich miał pękniety lut. Po przelutowaniu wszystkich polączeń złożylem no i sukces w końcu działa uff... siedziałem nad tym dwa dni i wreszcie sukces.
-
Schemat do automatycznej skrzyni biegów
Mgutek odpowiedział Kuba1970 → na temat → Dokumentacje, opisy
witam Ja również bym potrzebował ten schemat skrzyni automatycznej - potrzebuje na zajęcia w szkole mój mail [email protected] -
[ elektryka/elektronika] Licznik do Passata B4 TDI !PILNE!
Mgutek odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
sorki stary post -
Witam Moja czarna strzała 1.9TDI z silnikiem AFN (110KM) W trybie mieszanym przeważnie miejskim pali 6.5 - 7 litra ON. Miałem kiedyś golfa I 1.5D to była maszyna 4,5 -5 litra ON. PozdroFki 4all
-
i ja oddałem swój głosik PozdroFki FOR All VW jest the best
-
Piszczenie z okolic przednich kół - jaka może być przyczyna?
Mgutek odpowiedział Elrond → na temat → Hamulce, felgi, opony
Mam pytanko czy możma jakoś wyeliminować piszczenie przy delikatnym hamowaniu?? Wymieniłem tarcze i klocki bo drżała kiera tarcze SBS (podobno szwedzkie) i klocki delphi po przejechaniu 500 km zaczeły mi piszczeć przy delikatnym hamowaniu tzn. przy prędkości 15-0 km/h matowałem papierem klocki i tarcze ale przeszło tylko na chwile da się coś z tym zrobić czy klocki do bani?????? czyli wymiany??? przecież to delphi panowie pomocy wstyd na każdym skrzyżowaniu. -
Kolego i ja miałem problem z drżeniem kiery podczas jazdy, przypadkowi mechanicy chcieli mi wymieniać maglownice, robić całe zawieszenie?!? to wszystko lipa, okazało się że koleś od którego kupiłem auto wymieniał tarcze i troszke "przysępił" kupił jakieś podróbki pewnie "chińskie" i na jednym kole tarcza miała o 1,5 mm za dużą średnice wewnętrzną i na piaste wchodziła luźno a druga wchodziła na delikatny wcisk. zainwestowałem - kupiłem nówki BREMBO + nówki klocki i jest miodzio !!!
-
Dzieki podobno takie same 5/100 sa przy golfach IV.
-
Witam ja również mam problem z doborem i kupnem felg stalowych na zimę ponieważ przeważnie do b4 są do sprzedania felgi na 4 śruby a ja mam 15'' na 5 śrub jeśli ktoś wie to czy to są takie same jak do b5 to proszę o poradę.