Maroo12
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Maroo12
- Urodziny 06.05.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana termostatu 1.9 TDI AFN (fotostory)
Maroo12 odpowiedział emge → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Czy jeżeli przy każdej jeździe temperatura w ogóle mi nie wzrasta jeszcze przed zima normalnie się podnosiła na początku zimy to musiałem go trochę przypiłować żeby zaskoczyła temperatura a teraz w ogóle się nie podnosi wskazówka tylko stoi na 0 to znaczy ze termostat już do wymiany tak? -
wymiania / demontaż katalizatora 1.8T
Maroo12 odpowiedział robert-o → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam. Mam pytanie mianowicie kupiłem rurę 1m (mniejszej nie mieli) i pytanie jest takie czy mogę wywalić kata starego i na jego miejsce wspawac rure? czy nie trzeba jej jakoś wyginać? i czy dobrze rura się dopasuje bo kupiłem 60 mm średnicy. A Kata chciałbym sprzedać. Posiadam passka b5 1.9 TDI. 99r. -
wymiana płynu wspomagania kierownicy w Passacie B5 1998r.
Maroo12 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam dzisiaj w moim pasztecie przestało chodzić wspomaganie kierownicy tzn. raz na światłach jeszcze kierownica trochę pokręcę (z lekkim oporem) potem na 2 światłach już nie dam rady fajera ruszyć a kola to jak w beton wbite. Wszystko stało się nagle dzisiaj. Poziom płynu wspomagania jest w normie teraz pytanie co to może być? Sprawdziłem wszystko nigdzie płyn nie przepuszcza. Wcześniej przy skrętach wydawał dziwne dźwięki ale nie wiedziałem ze to może być pompa a dzisiaj poczytałem i dowiedziałem się ze to pompa mi siadla. Przy niskich obrotach fajera stoi w miejscu ani drgnie jak dam mu ze 3-4 tys. obrotów wspomaganie lekko zaskoczy ale to dosłownie lekko. Teraz czy opłaca się czyścic tą starą pompę? czy wyrwać zamiennik ze sklepu oryginalny- na szrocie. Jakim płynem przepłukać nowa pompę czy jak nowa nieużywana to nie trzeba a jeśli kupie używana to czym ropa sama wystarczy do przepłukania? I jaka ilość tego płynu do płukania I jakim płynem wspomagającym lepiej zalać nowa pompę? -
Wspomaganie - dziwna sprawa, pompa ? zwrotnica ? :/
Maroo12 odpowiedział buggie → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam dzisiaj w moim pasztecie przestało chodzić wspomaganie kierownicy tzn. raz na światłach jeszcze kierownica trochę pokręcę (z lekkim oporem) potem na 2 światłach już nie dam rady fajera ruszyć a kola to jak w beton wbite. Wszystko stało się nagle dzisiaj. Poziom płynu wspomagania jest w normie teraz pytanie co to może być? Sprawdziłem wszystko nigdzie płyn nie przepuszcza. Wcześniej przy skrętach wydawał dziwne dźwięki ale nie wiedziałem ze to może być pompa a dzisiaj poczytałem i dowiedziałem się ze to pompa mi siadla. Przy niskich obrotach fajera stoi w miejscu ani drgnie jak dam mu ze 3-4 tys. obrotów wspomaganie lekko zaskoczy ale to dosłownie lekko. Teraz czy opłaca się czyścic tą starą pompę? czy wyrwać zamiennik ze sklepu oryginalny- na szrocie. Jakim płynem przepłukać nowa pompę czy jak nowa nieużywana to nie trzeba a jeśli kupie używana to czym ropa sama wystarczy do przepłukania? I jaka ilość tego płynu do płukania I jakim płynem wspomagającym lepiej zalać nowa pompę? -
Odkopię trochę stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary rury(które są potrzebne przy zakupie) gdyż chcę ją wstawić zamiast katalizatora. Dlatego idąc do sklepu potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej więcej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Lepiej wbić bezpośrednio rurę a kata sprzedać czy wybebeszyć kata i w niego wbić rurę? Jeszcze coś, mianowicie takiego kata sprzedawać na allegro czy są specjalne skupy? Z góry dzięki za odpowiedz.
-
Wycinanie katalizatora (1.9 TDI AVF AWX)
Maroo12 odpowiedział robertAVF → na temat → Poradniki i instrukcje
Odkopując stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary tej rury (które są potrzebne przy zakupie) chciałbym zrobić tak jak kolega robert tyle ze w silniku afn (wywalenie wnętrza kata i wbicie rury) dlatego potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej wiecej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy Rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Z góry dzięki za odpowiedz. -
Dzięki wielkie za solidne opisanie zaraz idę sprawdzać I jeżeli szczotki będą starte do konca to już kupować cały ten wentylator tak?
-
Teraz tymczasowo tez tak jeżdżę (ze zdjętym schowkiem) ale wentylator ten głośniej pracuje jak wcześniej na wolnych obrotach (2-3 kreska) w ogóle go nie czuć żeby dmuchał dopiero jak dam maksimum mocy to czuje ze dmucha czy to właśnie może być przyczyna tych zużytych szczotek? A ten rezystor to muszę zobaczyć jaki mam u siebie o ile dobrze dumam to on jest pod kolumna kierownicy tak?
-
4f9 (szczotki do wymiany) bankowo i 4fa o ile dobrze pamiętam i nie wiem czy dobrze sprawdzałem w internecie co on znaczy ze to może być niski poziom płynu klimatyzacji ale 2-3 msc temu był nabijany do pełna.
-
Witam, podepnę się pod temat. Mam następujący problem z wentylatorem dmuchawy klimatyzacji (tego za schowkiem) posiadam passata b5 przed liftem 99r 1.9 tdi pytanie brzmi następująco jak sprawdzić grubość szczotek w tym wentylatorku i gdzie one sie mniej więcej znajdują (czy widać je gołym okiem) jestem zielony w tych sprawach. Ale w zimę 2011/2012 klimatyzacja chodziła mi bardzo ładnie natomiast teraz 2012/2013 (zima) klima a dokładnie ten silniczek się zacinał nieraz tak ze nie chciał się wgl uruchomić uruchamiał sie przez jakis czas jak stukałem w tapicerkę nad airbagiem lub bezpośrednio w niego (może i trochę niebezpieczne ryzykiem wybuchu poduszki) ale innego wyjścia nie było bo parowały mi wszystkie szyby. Teraz przez 2-3 dni przestał wgl działać wyjąłem go przeczyściłem tak jak ktoś gdzieś w poradniku opisał i narazie działa lecz błąd climatronika wyskakuje mi ze mam zużyte szczotki i najprawdopodobniej tak jest bo wentylatorek ten chodzi nieco głośniej jak kiedyś i na 2-3 kresce wgl nie czuć ze dmuchawa dmucha dopiero jak włączę na full to czuć ze pracuje. I powracam do pytania gdzie te szczotki w wentylatorze się znajdują mniej więcej i czy widać je gołym okiem? dodam ze jest to angielski passat jeśli to coś zmienia (bez przekładki-kierownica po prawej). Jestem zielony w tej sprawie i jeśli coś źle zrobiłem na forum to przepraszam ale tez jestem tu swiezakiem Dodam jeszcze ze posiadam go ponad 2 lata i nic w nim w związku z klimatyzacja nie robiłem (prócz jej nabicia) a wątpię ze poprzedni właściciel tez coś przy tym robił. Na pewno filtr pyłkowy do wymiany będzie bo czytałem ze średnio wymienia się go co 2 lata. Czekam na odpowiedz niektórym może się wyda moje pytanie banalne i na głupie ale akurat w tej sprawie jestem bezradny. Mam Climatronika bez manuala.
-
Witam, odkopie trochę stary temat. Mam następujący problem z wentylatorem dmuchawy klimatyzacji (tego za schowkiem) posiadam passata b5 przed liftem 99r 1.9 tdi pytanie brzmi następująco jak sprawdzić grubość szczotek w tym wentylatorku i gdzie one sie mniej więcej znajdują (czy widać je gołym okiem) jestem zielony w tych sprawach. Ale w zimę 2011/2012 klimatyzacja chodziła mi bardzo ładnie natomiast teraz 2012/2013 (zima) klima a dokładnie ten silniczek się zacinał nieraz tak ze nie chciał się wgl uruchomić uruchamiał sie przez jakis czas jak stukałem w tapicerkę nad airbagiem lub bezpośrednio w niego (może i trochę niebezpieczne ryzykiem wybuchu poduszki) ale innego wyjścia nie było bo parowały mi wszystkie szyby. Teraz przez 2-3 dni przestał wgl działać wyjąłem go przeczyściłem tak jak ktoś gdzieś w poradniku opisał i narazie działa lecz błąd climatronika wyskakuje mi ze mam zużyte szczotki i najprawdopodobniej tak jest bo wentylatorek ten chodzi nieco głośniej jak kiedyś i na 2-3 kresce wgl nie czuć ze dmuchawa dmucha dopiero jak włączę na full to czuć ze pracuje. I powracam do pytania gdzie te szczotki w wentylatorze się znajdują mniej więcej i czy widać je gołym okiem? dodam ze jest to angielski passat jeśli to coś zmienia (bez przekładki-kierownica po prawej). Jestem zielony w tej sprawie i jeśli coś źle zrobiłem na forum to przepraszam ale tez jestem tu swiezakiem Dodam jeszcze ze posiadam go ponad 2 lata i nic w nim w zwiazku z klimatyzacja nie robiłem (prócz jej nabicia) a wątpię ze poprzedni właściciel tez coś przy tym robił. Na pewno filtr pyłkowy do wymiany będzie bo czytałem ze średnio wymienia się go co 2 lata. Czekam na odpowiedz niektórym może się wyda moje pytanie banalne i na głupie ale akurat w tej sprawie jestem bezradny. Mam Climatronika bez manuala.