Skocz do zawartości

Maroo12

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maroo12

  • Urodziny 06.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy jeżeli przy każdej jeździe temperatura w ogóle mi nie wzrasta jeszcze przed zima normalnie się podnosiła na początku zimy to musiałem go trochę przypiłować żeby zaskoczyła temperatura a teraz w ogóle się nie podnosi wskazówka tylko stoi na 0 to znaczy ze termostat już do wymiany tak?
  2. Witam. Mam pytanie mianowicie kupiłem rurę 1m (mniejszej nie mieli) i pytanie jest takie czy mogę wywalić kata starego i na jego miejsce wspawac rure? czy nie trzeba jej jakoś wyginać? i czy dobrze rura się dopasuje bo kupiłem 60 mm średnicy. A Kata chciałbym sprzedać. Posiadam passka b5 1.9 TDI. 99r.
  3. Witam dzisiaj w moim pasztecie przestało chodzić wspomaganie kierownicy tzn. raz na światłach jeszcze kierownica trochę pokręcę (z lekkim oporem) potem na 2 światłach już nie dam rady fajera ruszyć a kola to jak w beton wbite. Wszystko stało się nagle dzisiaj. Poziom płynu wspomagania jest w normie teraz pytanie co to może być? Sprawdziłem wszystko nigdzie płyn nie przepuszcza. Wcześniej przy skrętach wydawał dziwne dźwięki ale nie wiedziałem ze to może być pompa a dzisiaj poczytałem i dowiedziałem się ze to pompa mi siadla. Przy niskich obrotach fajera stoi w miejscu ani drgnie jak dam mu ze 3-4 tys. obrotów wspomaganie lekko zaskoczy ale to dosłownie lekko. Teraz czy opłaca się czyścic tą starą pompę? czy wyrwać zamiennik ze sklepu oryginalny- na szrocie. Jakim płynem przepłukać nowa pompę czy jak nowa nieużywana to nie trzeba a jeśli kupie używana to czym ropa sama wystarczy do przepłukania? I jaka ilość tego płynu do płukania I jakim płynem wspomagającym lepiej zalać nowa pompę?
  4. Witam dzisiaj w moim pasztecie przestało chodzić wspomaganie kierownicy tzn. raz na światłach jeszcze kierownica trochę pokręcę (z lekkim oporem) potem na 2 światłach już nie dam rady fajera ruszyć a kola to jak w beton wbite. Wszystko stało się nagle dzisiaj. Poziom płynu wspomagania jest w normie teraz pytanie co to może być? Sprawdziłem wszystko nigdzie płyn nie przepuszcza. Wcześniej przy skrętach wydawał dziwne dźwięki ale nie wiedziałem ze to może być pompa a dzisiaj poczytałem i dowiedziałem się ze to pompa mi siadla. Przy niskich obrotach fajera stoi w miejscu ani drgnie jak dam mu ze 3-4 tys. obrotów wspomaganie lekko zaskoczy ale to dosłownie lekko. Teraz czy opłaca się czyścic tą starą pompę? czy wyrwać zamiennik ze sklepu oryginalny- na szrocie. Jakim płynem przepłukać nowa pompę czy jak nowa nieużywana to nie trzeba a jeśli kupie używana to czym ropa sama wystarczy do przepłukania? I jaka ilość tego płynu do płukania I jakim płynem wspomagającym lepiej zalać nowa pompę?
  5. Odkopię trochę stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary rury(które są potrzebne przy zakupie) gdyż chcę ją wstawić zamiast katalizatora. Dlatego idąc do sklepu potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej więcej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Lepiej wbić bezpośrednio rurę a kata sprzedać czy wybebeszyć kata i w niego wbić rurę? Jeszcze coś, mianowicie takiego kata sprzedawać na allegro czy są specjalne skupy? Z góry dzięki za odpowiedz.
  6. Odkopując stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary tej rury (które są potrzebne przy zakupie) chciałbym zrobić tak jak kolega robert tyle ze w silniku afn (wywalenie wnętrza kata i wbicie rury) dlatego potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej wiecej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy Rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Z góry dzięki za odpowiedz.
  7. Dzięki wielkie za solidne opisanie zaraz idę sprawdzać I jeżeli szczotki będą starte do konca to już kupować cały ten wentylator tak?
  8. Teraz tymczasowo tez tak jeżdżę (ze zdjętym schowkiem) ale wentylator ten głośniej pracuje jak wcześniej na wolnych obrotach (2-3 kreska) w ogóle go nie czuć żeby dmuchał dopiero jak dam maksimum mocy to czuje ze dmucha czy to właśnie może być przyczyna tych zużytych szczotek? A ten rezystor to muszę zobaczyć jaki mam u siebie o ile dobrze dumam to on jest pod kolumna kierownicy tak?
  9. 4f9 (szczotki do wymiany) bankowo i 4fa o ile dobrze pamiętam i nie wiem czy dobrze sprawdzałem w internecie co on znaczy ze to może być niski poziom płynu klimatyzacji ale 2-3 msc temu był nabijany do pełna.
  10. Witam, podepnę się pod temat. Mam następujący problem z wentylatorem dmuchawy klimatyzacji (tego za schowkiem) posiadam passata b5 przed liftem 99r 1.9 tdi pytanie brzmi następująco jak sprawdzić grubość szczotek w tym wentylatorku i gdzie one sie mniej więcej znajdują (czy widać je gołym okiem) jestem zielony w tych sprawach. Ale w zimę 2011/2012 klimatyzacja chodziła mi bardzo ładnie natomiast teraz 2012/2013 (zima) klima a dokładnie ten silniczek się zacinał nieraz tak ze nie chciał się wgl uruchomić uruchamiał sie przez jakis czas jak stukałem w tapicerkę nad airbagiem lub bezpośrednio w niego (może i trochę niebezpieczne ryzykiem wybuchu poduszki) ale innego wyjścia nie było bo parowały mi wszystkie szyby. Teraz przez 2-3 dni przestał wgl działać wyjąłem go przeczyściłem tak jak ktoś gdzieś w poradniku opisał i narazie działa lecz błąd climatronika wyskakuje mi ze mam zużyte szczotki i najprawdopodobniej tak jest bo wentylatorek ten chodzi nieco głośniej jak kiedyś i na 2-3 kresce wgl nie czuć ze dmuchawa dmucha dopiero jak włączę na full to czuć ze pracuje. I powracam do pytania gdzie te szczotki w wentylatorze się znajdują mniej więcej i czy widać je gołym okiem? dodam ze jest to angielski passat jeśli to coś zmienia (bez przekładki-kierownica po prawej). Jestem zielony w tej sprawie i jeśli coś źle zrobiłem na forum to przepraszam ale tez jestem tu swiezakiem Dodam jeszcze ze posiadam go ponad 2 lata i nic w nim w związku z klimatyzacja nie robiłem (prócz jej nabicia) a wątpię ze poprzedni właściciel tez coś przy tym robił. Na pewno filtr pyłkowy do wymiany będzie bo czytałem ze średnio wymienia się go co 2 lata. Czekam na odpowiedz niektórym może się wyda moje pytanie banalne i na głupie ale akurat w tej sprawie jestem bezradny. Mam Climatronika bez manuala.
  11. Witam, odkopie trochę stary temat. Mam następujący problem z wentylatorem dmuchawy klimatyzacji (tego za schowkiem) posiadam passata b5 przed liftem 99r 1.9 tdi pytanie brzmi następująco jak sprawdzić grubość szczotek w tym wentylatorku i gdzie one sie mniej więcej znajdują (czy widać je gołym okiem) jestem zielony w tych sprawach. Ale w zimę 2011/2012 klimatyzacja chodziła mi bardzo ładnie natomiast teraz 2012/2013 (zima) klima a dokładnie ten silniczek się zacinał nieraz tak ze nie chciał się wgl uruchomić uruchamiał sie przez jakis czas jak stukałem w tapicerkę nad airbagiem lub bezpośrednio w niego (może i trochę niebezpieczne ryzykiem wybuchu poduszki) ale innego wyjścia nie było bo parowały mi wszystkie szyby. Teraz przez 2-3 dni przestał wgl działać wyjąłem go przeczyściłem tak jak ktoś gdzieś w poradniku opisał i narazie działa lecz błąd climatronika wyskakuje mi ze mam zużyte szczotki i najprawdopodobniej tak jest bo wentylatorek ten chodzi nieco głośniej jak kiedyś i na 2-3 kresce wgl nie czuć ze dmuchawa dmucha dopiero jak włączę na full to czuć ze pracuje. I powracam do pytania gdzie te szczotki w wentylatorze się znajdują mniej więcej i czy widać je gołym okiem? dodam ze jest to angielski passat jeśli to coś zmienia (bez przekładki-kierownica po prawej). Jestem zielony w tej sprawie i jeśli coś źle zrobiłem na forum to przepraszam ale tez jestem tu swiezakiem Dodam jeszcze ze posiadam go ponad 2 lata i nic w nim w zwiazku z klimatyzacja nie robiłem (prócz jej nabicia) a wątpię ze poprzedni właściciel tez coś przy tym robił. Na pewno filtr pyłkowy do wymiany będzie bo czytałem ze średnio wymienia się go co 2 lata. Czekam na odpowiedz niektórym może się wyda moje pytanie banalne i na głupie ale akurat w tej sprawie jestem bezradny. Mam Climatronika bez manuala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności