Skocz do zawartości

bundy-er

  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bundy-er

  • Urodziny 10.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bundy-er

    silnik 1.9 tdi 105KM BLS BKC różnica

    Witajcie, Niestety ostatnio przy 140km/h zdechł mi silnik. Z tego co wiem BKC/BXE (passat b6 ok 240tyś )coś się zablokowało zerwało pasek. Zdjąłem głowice, zawory zablokowane dwie szklanki(popychacze) pęknięte, na tłokach ślady zaworów. Mam opcję kupna kpl auta B5 z 1.9 AFN turbem AWX (auto dostało klapsa więc motor nie uszkodzony, pali jeździ) lub kpl silnika z osprzętem ASZ. Pytanie do Was czy da się coś przełożyć w miarę łatwo z tych dwóch silników? Myslałem, żeby przełożyć kpl AFN ze skrzynią i osprzętem ale komp mi się raczej nie dogada. Czy były b6 z AFN ? Z góry bardzo dziękuję.
  2. bundy-er

    kodowanie pilota do b6

    Witam, Widziałem podobne pytanie, ale nie widziałem odpowiedzi. Otóż mogę otworzyć i zamknąć drzwi ale auto nie pali (kręci ale nie pali) domyślam się, że coś z immo albo ryglem bo też się zamyka z automatu, ale jak to kodować?? W drugim aucie mam tylko jednego pilota, czy mogę dokupić rozkodowany a sam go zakodować??
  3. bundy-er

    prośba o sprawdzenie i ocenę logów

    Witajcie Autko passat b6 1.9 BKC 105KM Chciałbym się podłączyć do tematu. W sobotę odebrałem od kumpla auto (moje) mówił, że czasami delikatnie kopci. Wsiadłem po delikatnym rozgrzaniu chmura, że nic nie widać. Moc ma, nie ubywa płynu, Mówił, że dolał 100g oleju bo na bagnecie było pomiedzy min a połową. teraz jest max. Ogólnie dym szary po prze gazowaniu zamienia się w czarny (wali paliwem i dodatkiem liqui molli.. W marcu auto miało robioną głowicę w związku z wytartym wałkiem. Wymienione wszystkie zawory szklanki, planowanie, frezowanie, uszczelniacze na wtryskach. Ogólnie czytałem, że ciężko się ustawia pompki w tym silniku. Ale auto pali na dotyk. Czasami wywalało błąd czujnika temp. Ale obecnie nie ma, żadnego błedu. Kopci jak....na zdjęciu logi 13 i 23 na fotkach. Kąt synchr na 004 to 0,00 a czasami 0,49, możecie pomóc, który jeszcze kanał sprawdzić. Wspomnę, że na odpalonym silniku strasznie chlapie na wyciągniętym bagnecie i korek wlewu trochę skacze. Ale czytałem, że korek to norma.
  4. Witajcie Autko passat b6 1.9 BKC 105KM Chciałbym się podłączyć do tematu. W sobotę odebrałem od kumpla auto (moje) mówił, że czasami delikatnie kopci. Wsiadłem po delikatnym rozgrzaniu chmura, że nic nie widać. Moc ma, nie ubywa płynu, Mówił, że dolał 100g oleju bo na bagnecie było pomiedzy min a połową. teraz jest max. Ogólnie dym szary po prze gazowaniu zamienia się w czarny (wali paliwem i dodatkiem liqui molli.. W marcu auto miało robioną głowicę w związku z wytartym wałkiem. Wymienione wszystkie zawory szklanki, planowanie, frezowanie, uszczelniacze na wtryskach. Ogólnie czytałem, że ciężko się ustawia pompki w tym silniku. Ale auto pali na dotyk. Czasami wywalało błąd czujnika temp. Ale obecnie nie ma, żadnego błedu. Kopci jak....na zdjęciu logi 13 i 23 na fotkach. Kąt synchr na 004 to 0,00 a czasami 0,49, możecie pomóc, który jeszcze kanał sprawdzić. Wspomnę, że na odpalonym silniku strasznie chlapie na wyciągniętym bagnecie i korek wlewu trochę skacze. Ale czytałem, że korek to norma.
  5. Witajcie, Spotkaliście się z zawieszonymi zaworami wydechowymi? Efekt był taki, że po wymianie rozrządu i ustawieniu konta auto brzmiało jakby miało wywaloną rurę od turbo ale czasami cichło po rozgrzaniu i przegonieniu, wymieniłem niestety kpl dolot. I nic. Zacząłem sam szukać i po rozebraniu całkowicie dolotu (do gołego kolektora) okazało się, że to stamtąd idzie dany odgłos. Stwierdziliśmy zawieszone dwa zawory wydechowe, które po przegonieniu go do czerwonego puszczały i auto np. tydzień chodziło ok. Od czego to może być? Głowica będzie ściągana jutro więc pełne oględziny dop jutro. Mam do kupna głowicę o regeneracji, ale jak coś poza głowicą (pękniecie/przytarcie się zaworów, wywalenie wałka itp.)ma na to wpływ to niee wiem czy zakładać nową.
  6. bundy-er

    Turbina - czyszczenie kierownic

    Witajcie, Niestety byłem na hamowni podczas chipa bo zawsze tak robią i przed chipem było to samo ale mniej odczuwalna bo słabszy był. Jak znajde wykres z hamowni przed i po to wrzucę. A ten elektrozawór podciśnieniowy powinien cykać? czasami jak podniosę machę a silnik chodzi ewidentnie coś tam cyka ale nie zawsze. Mam już drugi to zobaczę jak bedzie po podmianie. Z tego co ostatnio miałem robione logi turbo dmucha dobrze. Jeden wtrysk podobno mi kuleje ale czy to może być przyczyna?
  7. bundy-er

    Brak mocy. Czy to turbina?

    Witam, Mam 1.9 TDI B6 z 2006 roku pojawiła mi się Turbo dziura nawet do 2800 obr. Pomysłem był EGR, który w krótce padł. Wymieniłem zero błędów, zero przedmuchów na dolocie. Zimą słyszałem cykanie przy zespolonym zaworze podciśnienia, czy może to być przyczyną Jedyne co wyszło na logach dynamicznych podobno jeden wtrysk kuleje ale nie aż tak żeby miało to wpływ. Zrobiłem chipa. Chłopaki próbowali spod kompa to poprawić i nie dali rady, jak zaczyna ciągnąć to idzie pięknie ale do 2500-2800 lipa. Co może być przyczyną. Jakieś pomysły? PS: Czytałem również, że mogą być to zapieczone kierownice w turbinie, ale podobno wyrzuca wtedy błąd przeładowania powyżej 3 tyś obrotów. U mnie niestety nic nie ma
  8. bundy-er

    Turbina - czyszczenie kierownic

    Witajcie, mam inne pytanie, mam turbo dziurę do 3000 tyś, Byłem w kreatorze mocy, chłopaki z tego co pamiętam podnieśli mi moc do 150 KM ze 105. Powyżej 3 tyś naprawdę zaj....ciągnie a do 3 lipa. Nie mam żadnych błędów, Co to może być. czytałem że mogą to być zapieczone kierownice ale wszyscy piszą że wywala błędy a u mnie nic. Silnik 1.9 tdi 105 KM PS: Również nie widzę zdjęć.
  9. bundy-er

    Błąd 00532, 65535, 00588 VW Passat 1.8T AEB

    Witajcie mam takie pytanie od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd 01025 - Nieprawidłowe sterowanie Lampki MIL, szukałem na forach i wszędzie jest opis kodu błędu ale nie mogę znaleźć czy kto miał takowy i jak sobie z tym poradził.
  10. bundy-er

    Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

    Sprawdzałem i nic był popękany ale nie spalony. Wymieniłem i nic Quuuuuuuu.........................aaaaaaaaaa Sorki ale powoli mam dość
  11. bundy-er

    Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

    Sprawdziłem SB 14 był ok ale go wymieniłem - przekaźnik świec to jest ten bosch ostatnie zdjęcie (jak go sprawdzić po wyciągnięciu) - przekaźnik 100 to ecu? (jak go sprawdzić po wyciągnięciu) ---------- Dodano o 13:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:43 ---------- A wiesz możę gdzie w b6 jest odpowiednik tego przekaźnika 109 w b5 od zasilania ecu
  12. bundy-er

    Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

    Dzięki za info. Nie mogę się z nim połączyć. Blokada po lekkim wlożeniu kluczyka puszcza i kierownica gaśnie. Po włączeniu zapłonu już nic nie gaśnie i nie ma świec. Możliwe że czujnik sprzęgła wyskakuje przez brak ecu? Wyjąłem ecu był cały w lodzie teraz go grzeję. Wymieniłem akumulator bo poprzedni miał 11,5 po zapłonie. Niestety nowy też gdzie jest przekaźnik lub bezpiecznik od ecu na samym końcu dopiero po pewnym czasie się zapalały świece. A jak odepnę czujnik sprzęgła samochód odpali? Ps miałem robionego chipa PS po wysuszeniu ecu samochód zaczął kręcić niestety nie ma świec, ale to już coś Cały czas w samochodzie chodzi grzejnik może dlatego Nie wiem czy to ważne ale odkryłem że przy wyjęciu kluczyka jest piknięcię klaksonu. znalazłem tylko takie przekaźniki i bezpieczniki + po obu stronach przy drzwiach. gdzie jest od zasilania eku i przekaźnik ecu świec To są moje skrzynki które znalazłem
  13. bundy-er

    brak zasilania ecu

    Witajcie, Wiecie może gdzie jest taki przekaźnik w B6?
  14. A czy mieliście problem z odpalaniem przez ten czujnik?
  15. bundy-er

    Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

    Witajcie mam chyba podobny problem. W piątek dojechałem do domu zgasiłem i było wszystko ok. W sobotę wsiadłem do auta i zaczeła mi migać kontrolka świec.W związku z tym, że od jakiegoś czasu miałem problem z jedną świecą ale samochód odpalał próbowałem go odpalić i padł aku. W końcu się zebrałem wymieniłem świece naładowałem aku. Samochód po kilku godzinach odpalil poszedłem do domu po kompa to samochód padł. Później podgrzewania świec już nie było ale samochód kręcił. Stwierdziłem, że może aku jeszcze jest za słaby więc go podłączyłem na dłużej. Obecnie nie ma podgrzewania świec i wyskakuje mi czujnik położenia sprzęgła. Więc nie ma świec i silnik nawet nie kręci. Nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika. Odpiąłem aku na noc, rano wstałem i samochód odpalił za pierwszym razem jak póściłęm sprzęgło samochód zdechł. Gdzie znajduje się czujnik położenia sprzęgła w komorze silnika? da się go na próbę jakoś odpiąć i zobaczyć czy auto odpali? Jest jakiś bezpiecznik od świec? lub kompa? Bardzo prosze o pilną odpowiedź bo własnie zaczęły się mrozy a mam małe dziecko i auto jest mi potrzebne. PS: poniżej fotki z VAGA
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności