Jump to content

romniem

  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About romniem

  • Birthday 12/23/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    romek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sanok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Mam takie pytanie . W kodach wyposażenia auta widnieje ze bylo w nim ESP . przycisk tez jest . Jest cały czas podświetlany i jakieś przewody od niego wychodzą. wyciskanie przycisku nie powoduje wyłączenia ani też nie zaświeca się nigdy jego kontrolka . ESP tez nie działa i nigdy nie działało odkąd mam to auto . Po podłączeniu pod program diagnostyczny nie ma błędów związanych z ESP ani ABS. ABS dziala normalnie. Za bardzo nie rozumiem jeśli bylo by ESP zepsute to nawet jak by kontrolka się spaliła czy ktoś ja odłączył to jakieś błędy z tym związane powinny chyba byc
  2. Auto z tym silnikiem i z takimi objawami w tym przypadku ( bo te objawy mogą w każdej chwili uszkodzić silnik w taki sposób ze trzeba będzie szukać innego ) żeby sprzedać to musi być ktoś kto sam potrafi sobie to naprawić i trzeba sprzedać za symboliczne pieniądze. Ukrywanie wad przed kupującym może skutkować tym że bardzo szybko auto do Ciebie wróci i trzeba będzie oddać pieniążki. No niestety ten silnik przy większych przebiegach ma taki moment ze trzeba dobrych kilka tysięcy dołożyć albo oddać auto na złom. Jeżdżę takim od 4 lat. wiem co mówię 😂. Jak na razie u mnie wszystko sprawne. Też z polskiego salonu. 310 tys przebiegu z czego ja zrobiłem120. 210 tys zrobiło na gazie przez 10 lat. Caly osprzęt silnika oryginał. chciałbym jescze nim zrobić przynajmniej ze 100 tys 😂. Czy się uda czas pokaże. Jak na rszie sprzęgło dobre , z łańcuchem rozrządu tez sie nic nie dzieje. Jak juz zaczyna coś stukac to wróży bardzo droga naprawę. pozdrawiam
  3. Witam. Dawno nie byłem na tym forum i może piszę nie w tym dziale co trzeba więc z góry przepraszam . Chciałbym się dowiedzieć co może byc nie tak z moimi zamkiem . Błędów oczywiście brak. kodowanie modułu 0259. pilot otwiera wszystkie drzwi i zamyka. kodowanie 0258 tez działa bo sprawdzałem..Kwestia jest otwierania i zamykania drzwi z kluczyka. otwierają się i zamykają tylko drzwi kierowcy. Nie słychać tez wtedy silniczka w tych drzwiach ,otwieranie tak jakby " manualne " i po kilku sekundach włącza się alarm ( możliwe ze po otwarciu drzwi nie zwróciłem dokładnie uwagi kiedy) Po włożeniu kluczyka do stacyjki alarm ustaje . Domykanie szyb z kluczyka tez nie działa z pilota zresztą też. Chcialem spróbować ostatnio użyć tego czeskiego programu do ustawienia domykania z pilota ale na razie coś mam problem z zarejestrowaniem go i widzi tylko moduł ale nie ma aktywnych okienek aktywacji domykania. Moduł na pewno ta funkcję obsługuje bo sprawdzałem. Podejrzewam że jak nie działa domykanie szyb z kluczyka to i nie zadziała z pilota . Może ktoś ma wiedzę w jakim kierunku isc żeby kluczyk otwierał wszystkie drzwi. Pewnie by od tego trzeba zacząć.
  4. Pytanie może jest banalne ale chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica miedzy silnikami abs i adz ?Nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi a w stwierdzenie że jest to ten sam silnik tylko produkowany w innym czasie nie bardzo chce mi sie wieżyc.
  5. Witam wszystkich serdeczne .Miałbym takie pytanie może ktoś wie jakie oznaczenie ma sonda lambda która była orginalnie montowana w pasatach z silnikiem 1.8 AAM. Auto jest z roku 1995.Niestety swojej się jakiś czas temu pozbyłem i mam jakąś uniwersalną która nie szczególnie się sprawowała.(nie mam nawet pewności czy była odpowiednio dobrana) Chciałbym teraz kupić orginał o ile cena będzie rozsądna lub na podstawie oznaczenia jakiś dobry zamiennik.Z góry dziękuję.
  6. a czy te osłony pasów nie muszą być inne?,podobno muszą mieć wycięcie na ten wspornik-jak by ktoś mógł zrobić zdjęcie jak to ma wyglądać byłbym bardzo wdzięczny
  7. Witam wszystkich problem wprawdzie jest blachy ale nie za bardzo wiem jak poprawnie zamontować roletę bagażnika i jakich części będę potrzebował,do przeróbki gdyż mam wersję bez rolety.Pewien facet chce mi sprzedać roletę i prowadnice i twierdzi że to wystarczy -że wystarczy wywiercić otwory w boczkach przykręcić prowadnicę (do plastiku) i to wystarczy.Czy aby na pewno?
  8. Witam serdecznie . Ja mam ten sam silnik i ten sam problem.Wymieniłem wszystko co tylko można było-świece,kable,cewkę,aparat zapłonowy,sondę lambda,zrobiłem remont głowicy,uszczelniłem kolektor dolotowy i wylotowy, poduszkę pod wtryskiem,zamontowałem nowy wydech.Odwiedziłem kilka serwisów ,straciłem kilka tysięcy złotych,przewertowałem cały internet i dałem sobie spokój bo rozwiązania problemu nie znalazłem.Z tym wypadaniem zapłonu jeżdżę dwa i pół roku,przez ten czas zrobiłem 100000 km.(na liczniku mam 280000 km) Cały czas jest tak samo-ani lepiej,ani gorzej.Ciekaw jestem czy ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu bo z tego co zaobserwowałem to nęka on wiele silników 1.8 AAM.Ja już nie mam co wymieniać,silnik rozbierałem,pod komputer był podłączany wiele razy i przyczyny wypadania zapłonu nie znalazłem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy