Skocz do zawartości

zawan

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zawan

  • Urodziny 16.08.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    opolskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, ja również proszę o zdjęcia z pierwszego postu na [email protected] dzięki
  2. zawan

    kontrolka tempomatu

    Też mam działający tempomat ale kontrolka nie świeci. Fajnie by było gdyby świeciła
  3. To jest złączka kabla antenowego. Wymieniałem antenę i dokładnie to widziałem
  4. Witam Proszę o poradę co może być przyczyną delikatnych stuków. Auto na postoju, wciskam sprzęgło i tak trzymam i słyszę delikatne stuki, odczuwam je też na pedale sprzęgła. Bez sprzęgła zwiększam obroty i znowu słyszę te stuki. Gdzie szukać usterki ?
  5. może to pomoże: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8905&highlight=program+vag
  6. Musisz się przyjrzeć czy się obraca trzpień (zdejmij te plastiki co przeszkadzają, filtra nie trzeba zdejmować). Ale problem może być w tym, że trzpień wyskoczył z lampy i chociaż się kręci z zębatką to nie rusza lampą - nie przerabiałem tego ale jest na forum opis jak ktoś to z powrotem wkładał do lampy. Jak wyciągniesz lampę to może coś wyczaisz. Demontaż lampy (w moim modelu) jest opisany tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400&highlight=lampy ja dodatkowo odkręcałem drugą śrubkę bliżej środka auta (lepiej odgina się grill) klucz torx, u mnie 25. Super glu wg mnie zdecydowanie nie da rady. Ja miałem dwuskładnikowy klej PLastic Welding System firmy Versachem a może być też distal, najlepiej szybkoschnący. masz tu jeszcze inne wątki: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15485&highlight=regulacja+reflektor http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7880&highlight=regulacja+reflektor http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14466 http://www.passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=348&Itemid=57
  7. Skoro przed wymianą żarówki świeciło dobrze to może poprzednią żarówkę też miałeś włożoną odwrotnie (nie wiem czy da się w ogóle tak odwrotnie włożyć). Z tego co wiem to nie ma części do naprawy mechanizmu ręcznej regulacji. Ja sobie to sam naprawiłem. Sprawdź czy plastikowa zębatka trzyma się na stałe na trzpieniu czy też się wokół niego kręci. Gdy kręcisz imbusem od góry to porusza się jedna zębatka i ona napędza drugą zębatkę tą na trzpieniu a on wtedy wkręca się lub wykręca z lampy (regulacja). Luźno kręcącą się zębatkę po trzpieniu możesz przykleić bardzo mocnym klejem (uważaj by nie skleić jej z obudową lampy). Jeśli jednak trzyma się się mocno trzpienia to w trakcie kręcenia imbusem (u mnie można też "krzyżakiem") dociskaj palcem tą zębatkę na trzpieniu (tak by ząbki nie przeskakiwały). Ale najpierw zdiagnozuj sprawę dokładnie. Z prawej strony trochę ciasno ale da się coś zobaczyć i wetknąć paluchy. Do klejenia zdejmowałem lampy (w moim modelu AJM to łatwa sprawa) O ile regulacja lamp w naszych paskach jest taka sama to wszystko będzie ok. Powodzenia
  8. zawan

    lusterka B5(3B)

    Sprawdziłem, faktycznie mam tylko dwa silniczki od regulacji wkładu poziom / pion. Składanie elektryczne odpada Dzięki zima18 za sugestię.
  9. zawan

    lusterka B5(3B)

    Witam Jak w temacie - czy można to jakoś naprawić ? W papierach paska napisali coś po niemiecku , żeby nie składać lusterek ręcznie tylko elektrycznie bo jak nie to będzie problem - tyle udało mi się przetłumaczyć. Ale może da się to jakoś tanio naprawić. Ogrzewanie i regulacja działają normalnie. Pozdrawiam
  10. Ja przykleiłem mocnym szybkoschnącym klejem 3 plastikowe zębatki i 1 nakrętkę (zgubiłem 1 plastik) tak jak radził "pwanic". Regulacja działa i w końcu coś w nocy widzę. Przy zerwanych zębatkach nie dość że nie miałem regulacji to jeszcze lampy opadły i jazda nocą była wielkim stresem. Lampy można zdemontować spokojnie, odkręcając po dwa wkręty mocowania grilla by lekko go wygiąć przy wyciąganiu lampy. Nie trzeba demontować zderzaka, tak jak gdzieś już tutaj czytałem.
  11. zawan

    zużycie leju

    Witam Przebieg mojego paska w tej chwili 193 000 km (przebieg sprawdzony w ASO VW), olej Castrol GTX Magnatec 5W-40, po około 13 000 km od wymiany dostałem sygnał, że niski poziom oleju, dolewka 1 litr. Czy takie zużycie oleju (1 litr/13 000 km) może świadczyć o konieczności przeprowadzenia jakiś napraw? Pozdrawiam
  12. tel. serwis 074 856 33 71-73 pod tym numerem podano mi ostatni przebieg i datę ale niektórzy już potem próbowali i nie udało się. Może podają te dane jednej osobie na dzień
  13. Witam, słyszałem taką historię (nie znam się na tym i nie pamiętam szczegółów): mechanik wymieniał sprężarkę na nową w Audi. Podobno przy jeżdżeniu na starej zepsutej olej (nie wiem jaki ) dostawał się "gdzieś" i tam się gromadził. Już z nową sprężarką mechanik dał kopa na trasie i wtedy ten nagromadzony olej został zassany czy coś takiego no i auto się zepsuło. Podobno powinien ten olej nagromadzony usunąć w trakcie wymiany sprężarki. Mniej więcej tak to było, może tu jest podobnie.
  14. Witam, Kupiłem autko 07.2007 z przebiegiem 178000 teraz mam 194000. Dzisiaj dzwoniłem do http://jodko-schiewe.vw.pl/ i udało mi się uzyskać informację o ostatnim serwisie w Niemczech: listopad 2006r. przebieg 164000 . I jeszcze mi pani przypomniała o serwisie płynu hamulcowego (zgodnie z nalepką na drzwiach kierowcy). Nie pojadę do nich bo za daleko (ok. 33zł płyn, robocizna 150zł). No ale pasek kosztował sporo jak na średnie ceny w czasie zakupu więc sprawdza się to co niektórzy tu piszą, że nie ma auta tanio i z małym przebiegiem (oryginalnym). P.S. Czy muszę trzymać się ściśle terminu wymiany płynu hamulcowego? Pozdrawiam
  15. U mnie też chodzi ten wentylator i u mojej mamy też. To podobno jest związane z klimą i tak ma być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności