Skocz do zawartości

franek261

  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O franek261

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Libusza/Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Dziwne trochę, jak passiek ostygł to znowu pojawił się metaliczny tarcie przy wciśnięciu sprzęgła. Widzę że bez mechanika się nie obejdzie;(
  2. Tak czy tak to z wizyty u mechanika się nie obejdzie. Zobaczymy jaką będzie miał one teorię na ten temat. Mariusz widzę że samochodzik taki sam więc objawy mogą być podobne, oby nie
  3. Przeczytałem powyższy wątek w linku - zdania są podzielone. Nikt nie miał przypadku z metalicznym odgłosem ewidentnie wychodzącym ze skrzyni lub sprzęgła. Co do biegów to przy zimnym i ciepłym silniku wchodzą teraz ok. Przejechałem się i redukowałem biegi może z 100 razy i nić. Biegi lekko wchodzą a metaliczny odgłos przestał być słyszalny. Przy zimnym silniku po wciśnięciu sprzęgła oczywiście był, ale jak ruszyłem z 1 po 2-3 metrach już nie był słyszalny (specjalnie się zatrzymałem żeby to zweryfikować). Zagrzałem go do 90 stopni i chodzi jak marzenie. Nie wiem co teraz robić, może faktycznie z olejem coś nie tak, albo to początki awarii sprzęgła lub skrzyni. Co o tym sądzicie?
  4. Też pierwsze pomyślałem że może oleju mało. Zresztą to się stało podczas jazdy ciągle na 5 biegu około (350km). Czy mogę samemu stwierdzić ile oleju jest i jak go wymienić - gdzie jest wlew. Acha teraz jest bardziej słyszalna zmiana biegów niż wcześniej - na sucho, ale podejrzewam że w czasie jazdy również. Zobaczę co powie mechanik, mam nadzieje że nie będzie konieczny remont skrzyni. Czy w przypadku awarii docisku są problemy z włożeniem biegów? Jakby ktoś maił jeszcze jakieś pomysły co to może być to pisać. Dzięki
  5. Witam, pasiek jeździł spokojnie do czasu, a mianowicie wróciłem z urlopu po przejechaniu 600km autostradą przy zjeździe podczas redukowaniu odczułem trudności w wrzuceniem biegów, coś jakby blokowało biegi. 1-2-3-4- ciężko wchodzą. W garażu przy zapalonym silniku i wciśniętym sprzęgle słychać piski, metaliczny szmer jakby metal ocierał się o metal - na włożonym dowolnym biegi bez puszczania sprzęgła, gdy puszczę sprzęgło be wrzucania biegu szelest cichnie. Biegi trochę lepiej wchodzą jak trochę wystygł samochód, ale wciąż nie jest to tak samo jak wcześniej. Co może być przyczyną takich objawów.Może mało oleju w skrzyni, łożysko? Samochód ma przejechane ok 286tyś.
  6. Witam, teściowi się to również przydarzyło tylko ze w ciągniku. Zanim wywaliło blok obróciło mu panewkę na korbowodzie. Nie szlifował, założył nowe blaszki na korbowód i wyjechał. Za chwile stuk i jazgot, jak by ktoś młotem nawalał. Obróciło panewkę (tą samą) i wywaliło blok. Tak było w ciągniku wiec może historia jest podobna.
  7. Czytałem już ten watek. Ja mam zawór czysty i nawet nie widać na nim "syfu" ani oleju. Nie wiem czy się da go wyczyścić ( jutro rozbiorę go). Czasami mam nierówną pracę silnka i trudności z odbaleniem, nie wiem czy to jest jego wina ( kwakania chyba tak).
  8. Już się dowiedziałem że to zawór egr kwacze chodz wcześniej niebył nawet słychać jak pracował. I tu mam pytanie czy mozna go naprawić??? Wszytkie żarówki stopu mam sprawne i świecą. Wykasowałem błędy z silnika i narazie kontrolka świec nie mruga. Ciekawi mnie inna przyczyna że w czasie jazdy silnik zgasł. Później nie mogłem go odpalić, a jak się udało to myślałem że silnik wyskoczy z budy bo takie drgania dostał. Kilka razy na wonych obrotach sam zgasł. Ma kotoś pomysł co może być przyczyną?
  9. Witam. Szukałem na forum i chyba mam pierwszy taki przypadek. Jadę sobie dziś samochodem aż tu nagle silnik przestaje pracować. Nie dało się silnka uruchomić, a jak sie udało chyba raz to nierówno pracował i mocno zaczeło trząść "budą" obroty falowały. W silniku słychać takie dziwne pykniecie "klaśnięcie" przy dodawanie gazu i wyłączeniu silnika za każdym razem - taka metalowa gruszka z otworami nad turbiną ( widac jak się tam sztanga przesuwa i spada spowrotem). Dodatkowo zaczęła mi mrugać kontrolna grzania świec żarowych. Po podłaczeniu waga wykazal mi uszkodzenie mechaniczne - błąd nieznany. Skasowałem go ale dalej sa obroty nie równe, vag nic nie pokazuje, słychać takie klaskanie przy zwiększaniu obrotów. Co może być przyczyną. Dzieki za każdą informacje na ten temat
  10. Witam. Pytanie jak w tytule. Troche mi rdza wyszla po zimie i chciałbym kupić drzwi lewa strone cala do b5 - 98r - sedan. Podejda po lifcie? dzieki
  11. To możesz mieć małego problema jak z policja się spotkasz, lub na przeglądzie.
  12. A mają homologację bo nie widzę nigdzie o niej wzmianki w aukcji?
  13. Hej. Ja wyciagałem już dwa razy i nie ściągałem kiery. Odkręcasz cztery śryby w plastiku pod kierownicą i go ściągasz. Następnie kolejne cztery śruby w tym plastiku na kierownicy co maskuje się obniżenie kiery i go lekko odchylasz w strone kiery. Dostajesz się do dwóch śrub mocujących licznik. Odkręcasz je. Lekko podciągasz licznik i go przechylasz, wkładasz dłoń za licznik i wypinasz złączki. I licznik wyciagasz bez problemu.
  14. Witam. Ja zakupiłem kilka sztuk w firmie TME. Nie zawsze mają, a jak nie mają na stanie to sprowadzą. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności