Skocz do zawartości

turekdzik

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O turekdzik

  • Urodziny 21.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stalowa Wola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ciśnienie ciśnieniu nie równe lepiej przeliczyć przez przepływ z przepływki czyli mając mape smoke limiter przy przepływie 800mg dzielisz przez afr powiedzmy 17 i wychodzi 47mg
  2. Najlepiej sprawdzić podciśnienie które wchodzi na gruszkę po odpaleniu auta powinno być około -0,6 jeśli nie ma problem rozwiązany !
  3. Rufus110hp na podstawie jakich danych twierdzisz że dawka jest za duża ?
  4. Passaty i Golf 4 mają problem z tymi czujnikami stopu Sprzedałem setki już więc na 99% tutaj problem
  5. Masz 1500 obrotów zapodajesz żeby zapisywało wciskasz gaz do spodu i puszczasz dopiero przy 4500 nie możesz nawet na 1 sekundę odpuścić gazu bo gó..... z logowania
  6. Hybrydy z brd są spoko jak ktoś nie chcę nie wiem jak wiele zmieniać pod maską jak coś więcej to gtb czy to 17 czy 22 chodź jeśli jest miejsce to odrazy wkładać 22 !!!!
  7. Wgrywaj na auto będzie czuć 2 sprawa jeśli coś jest nie tak to będziesz po logach widział który parametr się nie zgadza z tym co zmieniłeś w sofcie
  8. Efekty bez hamowni ciężko ocenić dlatego wyjeździłem z 20 zbiorników w porównaniu z innym autem które cały czas było po modzie u dobrego tunera było wyznacznikiem !! 20x55 litrów to raz koszty 2 sprawa jak zrobisz 200 korekt softu to zrozumiesz co po co i dlaczego zmieniasz w sofcie
  9. To może inaczej czy po odpaleniu silnika dzwigienka opiera się o ogranicznik w turbinie ??
  10. Sprawdz czy dobrze podpiołeś N75 chodzi o przewód od niego do gruszki jeśli masz czym zmierzyć podcisnienie to powinno być około -0,6 po odpaleniu silnika
  11. zrób loga kanału 13 może pompki po 100 tyś już powoli niedomagają
  12. http://vaglog.rtnet.pl/ tutaj zapodaj logi będzie bardzo szybko i czytelnie myślę że uzyskasz więcej pomocy !!!!
  13. mpm plusem jest to że robi się na własnym aucie. Specjaliści też się kiedyś uczyli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności