Skocz do zawartości

rotkeh

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rotkeh

  • Urodziny 01.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    henryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zamośc

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam proszę o ocenę (dwumasa sachs seria).
  2. A ja stawiam na dziurę w tłoku:D ; poczytaj to może coś Ci to pomoże według tego co tu piszą , bipy są ok , a 3 pompka leje paliwo na maxa żeby wyrównać obroty ,- sprawdź ciś. na cylindrach z wymianą pompki lepiej się wstrzymaj. http://forum.vw-passat.pl/threads/72089-Pytanie-na-temat-pompowtryskow-Bip-y
  3. Sprawdz wtyczki na pompowtryskach (pod pokrywa klawiatury czesto nie kontaktują w PD i wychodzą szopki)
  4. Wszystko ok, idzie po mapie minimalnie przywiesza kierownice poganiaj auto i powinno przejść. Co do mocy ,zrobić program dodać parę koni.
  5. Po tym co miałeś w grupie 011 bs nie sparawdzałem całego bo widać było na początku ,że nie ma zmian ciśnienia, do tego EGR nie załączał wniosek jeden brak podciśnienia w układzie .Jak robisz logi to przenoś wczesniej zrobione logi w inne miejsce , bo inaczej każdy log zapisuje w ten sam plik i wychodzą szopki:D. U Ciebie widać że najpierw przeładowuje potem niedoładowanie , nasuwa się wniosek jeden ,kierownice się zacinają , trzeba albo je rozruszać odkręcić gruszkę i sprawdzić czy nie przycierają się ( jak przyciera to rozruszać ją , druga opcja to czyszczenie naftą masz na forum opis , a ostateczność jak nie pomoże to turbo na stół ). Jeśli chodzi o EGR to odpal samochód podłącz vaga włącz basic seting 003 , maska w górę i ściągnij wężyk co 10 sekund ma zasysać powietrze- tak sprawdzisz czy N18 działa , membranę sprawdzasz tak jak Ci pisałem wczesniej (sposobów jest dużo). Jak tu wszystko ok to na 100% masz zaślepiony EGR. Jest coś jeszcze masz niskie wskazania przepływomierza na początku jest ok dalej widać że ,. Dla potwierdzenia moich domysłów dobrze by było podmienić od kogoś na próbę przepływkę i zrobić logi (może wystarczy czyszczenie , opisy na forum ). A i jeszcze jedno jak robisz logi to pedał w podłodze , nie ma głaskania
  6. Jest zaślepiony, albo uszkodzona membrana sprawdź szczelność membrany zdejmij wężyk od podciśnienia ,załóż inny na próbę zassij powietrze, jak nie ma oporu to na 100% membrana (powinno się dać płucami zassać i przy szybkim puszczeniu słyszeć specyficzne kliknięcie zaworu). Jesli chodzi o turbo suszarka nie dmucha w ogóle Sprawdz czy masz podciśnienie na układnie ( pomiar podciśnienia . na pompie ok, -1bar ),bo może to być problemem wszystkiego , posprawdzaj węźyki podciśnienia czy nie ma dziury ( wypinaj po kolei i dokładnie przejrzyj ).
  7. Tylko z tych logów nie widać jak działa EGR (brak 3 grupy)
  8. Przepraszam polonez faktycznie zagalopowałem się miałeś rację Tylko coś mi tu nie gra bo robi logi z wypiętym weżem od turbo(tu ma być znikome ciśnienie) i ze zmostkowanym mówi ze ruch sztangi jest 1,5 cm ,to na moje oko sztanga nie wraca do końca , czyli kierownice nie wracają do zderzaka ,syf w gruszce ,lub mechanik doregulował długość sztangi
  9. Polonez pomyśl zanim coś powiesz o ile coś wiesz popatrz na logi. większość w trybie awaryjnym robiona ,ale ten nie http://vaglog.rtnet.pl/napsterek_153137.html . Zwróć uwagę na N75 jak pracuje ,od dołu idzie w kosmos aż do trybu awaryjnego (on ma sterowanie podciśnieniem a nie ciśnieniem ) obejrzyj jak działa turbina wyciągnij wnioski a potem pisz.
  10. Wężyki tak ale gruszka sprawdzona ? (sam zajrzyj, do tego wystarczą CI płuca) skoro coś kleił to może to być problemem musi być nieszczelność w układzie podciśnienia (ta sama pompa działa na oba układy)po uruchomieniu silnika ma Ci gruszka wciągnąć sztangę do końca jeśli nie robi tego to turbo za dużo dmucha ,W logach szarpie jakby była dziura w gruszce lub zacinały się kierownice w turbo, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372 a dużo sie dowiesz i nie będzie Cię robił "kowal" w balona .
  11. Sprawdź gruszkę przy turbo a dokładniej ściągnij wężyk przy zaworku N75 ten co idzie do gruszki , dmuchnij w niego i posłuchaj czy gdzieś nie syczy , potem zasysaj powietrze przez ten wężyk i patrz czy sztanga przy turbo się porusza (ma wykonać ruch około 2 cm ,jesli tu wszystko szczelne , i sztanga się rusza , sprawdź zaworek N75 ,
  12. Zrób logi żeby można było coś porównać a nie pojedyncze odczyty wyrwane z logów ( kabel + vag ) i wklej na stronkę http://vaglog.rtnet.pl/ z tego można tylko wyczytac że silnik się kręci :doh
  13. Na to wygląda że masz dziurę (zawyżone wskazania przepływomierza) posprawdzaj przewody ,połączenia i IC
  14. N75 jest wysterowany na maxa ( 92,4%),raczej nie w nim problem , jeśli czyściłeś turbo to raczej sztanga przy turbo źle ustawiona trzeba wydłużyć. (zrób basic seting kanału 11). Jeśli nie to szukaj nieszczelność wężyka (nie koniecznie za zaworkiem N75) Sprawdź od vacum wszystkie połączenia (najlepiej by było zmierzyć podciśnienie ),
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności