Skocz do zawartości

konradk2

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konradk2

  • Urodziny 29.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Witam, odgrzeję kotleta, ale mam prośbę: czy któryś z kolegów mógłby zrobić zdjęcia miejsca, w którym jest zamontowany czujnik w kratce zderzaka? Niestety połowica zahaczyła chyba o krawężnik i teraz czujnik smętnie sobie zwisa, a ja nie mogę dopatrzyć się miejsca jego montażu. Dzięki
  2. To ja się też podepnę z pytaniem: czy koledzy próbowali może takiego rozwiązania, by w drzwiach przednich założyć silniczek od strony przeciwnej (tj. w prawych lewy)? Wydaje mi się, że powinien się zmieścić, a co najwyżej przewody ledwo sięgną, ale nie chcę niepotrzebnie znów tego rozbierać (kupiłem okazyjnie prawy silniczek, który okazał się lewy - sprzedawca milczy, więc ew. gdyby ktoś reflektował, to mam na zbyciu)
  3. U mnie piszczenie pojawiało się nagle, niezależnie od nagrzania silnika itp. Poszukiwana trwały długo, a winnym okazał się nadłamany przewód od czujnika Ale jak twierdzi elektryk, który w tym siedzi od dawna, w 90% wypadków winna jest elektronika w liczniku...
  4. Odsmażę wiekowe mięsko Czy siatka od Golfa 3 będzie pasować do B4? Na zdjęciu wyglądają podobnie.
  5. Witam, odświeżę trochę kotleta, ale muszę się podłączyć pod już istniejący wątek Mam pytanie: czy jest możliwość by po opuszczeniu "wózka" i wymianie gum miało to wpływ na np. inne ułożenie na poduszkach lub coś w tym rodzaju powodujące trudności we wrzucaniu wstecznego i dwójki?
  6. Witam, odświeżę starego kotleta, ale może ku przestrodze. Postanowiłem naprawić podnośnik elektryczny "wersją ekonomiczną" tj. użyć podnośnika manualnego i przełożyć silnik. Niestety okazało się że "łapa" do której przykręcany jest silnik różni się znacznie od wersji manualnej. Pozostała opcja rozwiercenia nitu, na którym jest oś obrotu "pantografu" i przełożenia całej "łapy" z silnikiem - i tu spory zonk: zębatka od manualnego jest na łuku ok. 9 mm mniejszym niż w elektrycznym i przełożenie okazało się niemożliwe :dupablada (mój błąd, że nie pomierzyłem przed wierceniem, ale nie spodziewałem się, że będą różne). Dla zobrazowania dorzucę zdjęcia. Być może jest to jednak kwestia roczników?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności