Skocz do zawartości
Gość kediwad09

piszczy i mruga kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kediwad09

witam!mam paska 1994 silnik ADZ no i piszczy mi kontrolka od oleju i się świeci!!! przy obrotach 2000 do 2300 na czwartym i piątym biegu.Wymieniona pompa oleju no i nawet czujnik oleju no i nie wiem czy mam się powiesić dziś czy jutro http://www.vw-passat.pl/images/smiles/612.gif pooooomoooocy!!!!!!!!!!!!!!

http://www.vw-passat.pl/images/smiles/612.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo jak nalałem oleju półsyntetycznego, wróciłem do mineralnego i się naprawiło. bardzo to dziwne ale podziałało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kediwad09

dzięki za radę spróbuję niebawem!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel B4 96

Witam Cie!

Miałem taki sam problem w B3 rocznik 92 1.8i

U mnie pomogła wymiana pompy oleju, zacinał się zawór zwrotny w pompie oleju a wszystko przez olej 10W40 tzw połsyntetyk... wypłukał jakiejś syfy z silnika i zacinał się zawór... różni magicy radzili robić szlify i remont silnika a ja się uparłem na wymianę pompy oleju na nową kosztowała 270zł oni się pukali w czoło a ja ją kupiłem i założyłem no i problem znikł jak ręką odjął a i dodam że już wiecej do starych silników tzn. 200tyś km i wiecej nie zaleję olei syntetycznych chyba że jesteś pewny że ma silnik w idealnym stanie...

JAK MASZ WIĘCEJ PYTAŃ PISZ [email protected] postaram się coś Ci doradzić ale niewiem kiedy teraz siądę na kompa, a jak masz ochotę to zadzwoń 602 26 74 16

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam podobny problem z kontrolką oleju z tym że ja wymieniłem olej półsyntetyk na mineralny i teraz jak się nagrzeje to świeci i piszczy kontrolka oleju przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu powyżej 2000 obrotów kontrolka gaśnie mam silnik 1,9 td aaz 93 rocznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czujnik oleju u siebie. U mnie z tego co wiem były 2 w 1z. Wymieniłem je i problem zniknął

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej półsyntetyk na mineralny i teraz jak się nagrzeje to świeci i piszczy kontrolka oleju

Jaki olej zalałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem oba czujniki i jest jeszcze gorzej po nagrzaniu miga na wolnych obrotach i oleju ubywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedz do mechaniora niech ci cisnienie oleju zmierzy. skoro oleju Ci ubywa po wymianie czujnikow to moze nie dokreciles ktoregos z nich i cieknie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem olej półsyntetyk na mineralny

Pytam się "dlaczego"?

Wymień na początek filtr oleju na innej marki a nie czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wymieniłem pompę oleju i nadal to samo , miga na wolnych i na 2300 do 2600 obrotów mało tego dymi na niebiesko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to moze warto byloby kompresje zmierzyc? Jak wymieniales pompe oleju sprawdziles panewki? ogolnie to gdzies ci cisnienie ucieka wiec trzeba sprawdzic wszystko panewki kompresje i glowice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panewki są ok przy wymianie pompy zajrzałem do nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kompresja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panewki posrednie walka pompy oleju jak wygladaja ... bo czesto sie o nich zapomina ...

Ale jak pisza koledy wyzej wpierw pomiar cisnienia manometrem u gory i na dole zeby miec pelen obraz :) bo wrozyc to mozna z fusow

Edytowane przez zipek135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mialem podobnie w moim pasku 1.8 ADZ po wymianie oleju z castrola i przejscieu na oplowski olej o tych samych parametrach .Gdy auto sie nagrzało podczas jazdy od czasu do czasu wlaczała sie kontrolka oleju i piszczal buzer od cisnienia .Wina lezala w oleju po wymiane (na oplowskim przejechalem moze z 1000km). zalałem znowu castrolem 10W-40 i nastala cisza .Mam przejechane kolo 490 000 gaz w aucie wymienialem ostatnio uszczelniacze i od wymiany do wymiany jakies 150ml.wcignie .pozdraVWiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli pomogla ci zmiana oleju, znaczy, ze juz silnik padaka dobry silnik ma okolo1.5 bara na rozgrzanym na jalowym biegu:) (lub i wiecej) czujnik w filtrze (dolny) jest bodajże na 0,9 bara, gorny jezeli pamietam dobrze a byc cos kolo 2 bary - 2000 rpm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam problem 1.8 ABS . Tylko ja zrobiłem mały remont; wymieniłem uszczelniacze zaworów, pierścienie, panewki korbowodowe . Już nie kopci ,ale kiedy się nagrzej to zaczyna właśnie kontrolka i buzer wariować, ale kiedy lekko zmienie obroty silnika na wyższe to przestaje i za jakiś czas ponownie, ale temperatura oleju sięga już 108 oC. Jedynie gdzie mam niewielik wyciek to z któregoś uszczelniacza wałka pośredniego lub korbowego.

 

Może ktoś z lekka "naszkicować " jak robi się tę pomiar ciśnienia oleju górny i dolny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podjedz do mechaniora niech ci zmierzy. Chyba ze masz manometr to ogarniesz sam. Wykrecasz czujnik wkrecasz manometr odpalasz i patrzesz co pokaze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Problem występuje nadal to znaczy że miga i piszczy kontrolka oleju po nagrzaniu silnika do 90 stopni przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu przestaje. Wymieniłem olej , filtr oleju,pompę oleju,głowica po regeneracji,nowa uszczelka pod głowicę ,pomiar ciśnienia na zimnym i ciepłym silniku w normie ,mierzyłem napięcie na alternatorze na wolnych obrotach 14,3v a przy wyższych obrotach spada do 11,2v i nadal niemoge zlokalizować usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności