Gość kediwad09 Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2006 witam!mam paska 1994 silnik ADZ no i piszczy mi kontrolka od oleju i się świeci!!! przy obrotach 2000 do 2300 na czwartym i piątym biegu.Wymieniona pompa oleju no i nawet czujnik oleju no i nie wiem czy mam się powiesić dziś czy jutro http://www.vw-passat.pl/images/smiles/612.gif pooooomoooocy!!!!!!!!!!!!!! http://www.vw-passat.pl/images/smiles/612.gif Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2006 Miałem to samo jak nalałem oleju półsyntetycznego, wróciłem do mineralnego i się naprawiło. bardzo to dziwne ale podziałało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kediwad09 Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2006 dzięki za radę spróbuję niebawem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel B4 96 Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2006 Witam Cie! Miałem taki sam problem w B3 rocznik 92 1.8i U mnie pomogła wymiana pompy oleju, zacinał się zawór zwrotny w pompie oleju a wszystko przez olej 10W40 tzw połsyntetyk... wypłukał jakiejś syfy z silnika i zacinał się zawór... różni magicy radzili robić szlify i remont silnika a ja się uparłem na wymianę pompy oleju na nową kosztowała 270zł oni się pukali w czoło a ja ją kupiłem i założyłem no i problem znikł jak ręką odjął a i dodam że już wiecej do starych silników tzn. 200tyś km i wiecej nie zaleję olei syntetycznych chyba że jesteś pewny że ma silnik w idealnym stanie... JAK MASZ WIĘCEJ PYTAŃ PISZ [email protected] postaram się coś Ci doradzić ale niewiem kiedy teraz siądę na kompa, a jak masz ochotę to zadzwoń 602 26 74 16 POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam wszystkich. Mam podobny problem z kontrolką oleju z tym że ja wymieniłem olej półsyntetyk na mineralny i teraz jak się nagrzeje to świeci i piszczy kontrolka oleju przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu powyżej 2000 obrotów kontrolka gaśnie mam silnik 1,9 td aaz 93 rocznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2013 sprawdź czujnik oleju u siebie. U mnie z tego co wiem były 2 w 1z. Wymieniłem je i problem zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2013 olej półsyntetyk na mineralny i teraz jak się nagrzeje to świeci i piszczy kontrolka oleju Jaki olej zalałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #8 Napisano 7 Czerwca 2013 wymieniłem oba czujniki i jest jeszcze gorzej po nagrzaniu miga na wolnych obrotach i oleju ubywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #9 Napisano 7 Czerwca 2013 podjedz do mechaniora niech ci cisnienie oleju zmierzy. skoro oleju Ci ubywa po wymianie czujnikow to moze nie dokreciles ktoregos z nich i cieknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 7 Czerwca 2013 wymieniłem olej półsyntetyk na mineralny Pytam się "dlaczego"? Wymień na początek filtr oleju na innej marki a nie czujniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #11 Napisano 8 Czerwca 2013 dzisiaj wymieniłem pompę oleju i nadal to samo , miga na wolnych i na 2300 do 2600 obrotów mało tego dymi na niebiesko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #12 Napisano 8 Czerwca 2013 No to moze warto byloby kompresje zmierzyc? Jak wymieniales pompe oleju sprawdziles panewki? ogolnie to gdzies ci cisnienie ucieka wiec trzeba sprawdzic wszystko panewki kompresje i glowice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #13 Napisano 8 Czerwca 2013 panewki są ok przy wymianie pompy zajrzałem do nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #14 Napisano 8 Czerwca 2013 a kompresja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #15 Napisano 8 Czerwca 2013 (edytowane) Panewki posrednie walka pompy oleju jak wygladaja ... bo czesto sie o nich zapomina ... Ale jak pisza koledy wyzej wpierw pomiar cisnienia manometrem u gory i na dole zeby miec pelen obraz bo wrozyc to mozna z fusow Edytowane 8 Czerwca 2013 przez zipek135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #16 Napisano 9 Czerwca 2013 Witam.Mialem podobnie w moim pasku 1.8 ADZ po wymianie oleju z castrola i przejscieu na oplowski olej o tych samych parametrach .Gdy auto sie nagrzało podczas jazdy od czasu do czasu wlaczała sie kontrolka oleju i piszczal buzer od cisnienia .Wina lezala w oleju po wymiane (na oplowskim przejechalem moze z 1000km). zalałem znowu castrolem 10W-40 i nastala cisza .Mam przejechane kolo 490 000 gaz w aucie wymienialem ostatnio uszczelniacze i od wymiany do wymiany jakies 150ml.wcignie .pozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #17 Napisano 9 Czerwca 2013 jezeli pomogla ci zmiana oleju, znaczy, ze juz silnik padaka dobry silnik ma okolo1.5 bara na rozgrzanym na jalowym biegu:) (lub i wiecej) czujnik w filtrze (dolny) jest bodajże na 0,9 bara, gorny jezeli pamietam dobrze a byc cos kolo 2 bary - 2000 rpm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #18 Napisano 10 Czerwca 2013 Ja mam taki sam problem 1.8 ABS . Tylko ja zrobiłem mały remont; wymieniłem uszczelniacze zaworów, pierścienie, panewki korbowodowe . Już nie kopci ,ale kiedy się nagrzej to zaczyna właśnie kontrolka i buzer wariować, ale kiedy lekko zmienie obroty silnika na wyższe to przestaje i za jakiś czas ponownie, ale temperatura oleju sięga już 108 oC. Jedynie gdzie mam niewielik wyciek to z któregoś uszczelniacza wałka pośredniego lub korbowego. Może ktoś z lekka "naszkicować " jak robi się tę pomiar ciśnienia oleju górny i dolny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #19 Napisano 10 Czerwca 2013 podjedz do mechaniora niech ci zmierzy. Chyba ze masz manometr to ogarniesz sam. Wykrecasz czujnik wkrecasz manometr odpalasz i patrzesz co pokaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darmaty Zgłoś #20 Napisano 20 Czerwca 2013 Witam ponownie. Problem występuje nadal to znaczy że miga i piszczy kontrolka oleju po nagrzaniu silnika do 90 stopni przy obrotach 2000 po lekkim przegazowaniu przestaje. Wymieniłem olej , filtr oleju,pompę oleju,głowica po regeneracji,nowa uszczelka pod głowicę ,pomiar ciśnienia na zimnym i ciepłym silniku w normie ,mierzyłem napięcie na alternatorze na wolnych obrotach 14,3v a przy wyższych obrotach spada do 11,2v i nadal niemoge zlokalizować usterki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach