Bossman121
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bossman121
- Urodziny 13.04.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
-
Rok produkcji
2007
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
Bossman121 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie wyjaśnione! Przyczyna to luzy przy napędzie klap. Trzeba zdjąć całą górę, dostać się do klap zawirowujących i tam ścierają się takie plastiki ograniczające ruch wałka klap. Trzeba skasować luz. -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
Bossman121 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kurcze mam to samo w 2.0 TDI CR (CAHA) kontrolka świeci od razu po skasowaniu. Komp podaje; czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym. Co za przyczyna? Pomoc bardzo mile widziana. -
Passat B6 wybita maglownica
Bossman121 odpowiedział ceroone → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Dołączam się do pytania na temat dokręcania i wyregulowania luzu na maglownicy. Co prawda nie wiem czy mi to pomoże ale dobrze wiedzieć czy takie coś jest możliwe. Mój problem polega na tym że kiedy delikatnie ruszam kierownicą (nawet na zgaszonym aucie) to słychać lekkie stukanie w maglownicy. Wie ktoś co z tym zrobić, ewentualnie czy można tak jeździć? Nie zauważyłem żeby auto ściągało na którąś ze stron, prowadzi się dobrze. Przebieg to 46tkm. -
Panowie, bardzo proszę o pomoc w sprawie alarmu. Otóż włącza mi się alarm po zamknięciu samochodu, raz po 5minutach raz po pół godziny, nie wiem od czego to zależy. Po wyłączeniu piszczącego alarmu już się nie włącza, aż do momentu gdy gdzieś pojadę i zamknę samochód, wtedy sytuacja się powtarza. Auto było u konkretnego gościa od takich spraw, było dokładnie przeskanowane kompem i żadnych błędów nie ma. Co może być przyczyną takiego zachowania alarmu? Alarm jest fabryczny. Posiada czujniki ruch, zaklejałem je taśmą żeby upewnić się że nie reagują na jakiś ruch ale piszczałka i tak się włącza! Jak do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. Mam nadzieję że ktoś z Was rzuci mi jakąś sugestię.
-
Panowie, bardzo proszę o pomoc w sprawie alarmu. Otóż włącza mi się alarm po zamknięciu samochodu, raz po 5minutach raz po pół godziny, nie wiem od czego to zależy. Po wyłączeniu piszczącego alarmu już się nie włącza, aż do momentu gdy gdzieś pojadę i zamknę samochód, wtedy sytuacja się powtarza. Auto było u konkretnego gościa od takich spraw, było dokładnie przeskanowane kompem i żadnych błędów nie ma. Co może być przyczyną takiego zachowania alarmu? Alarm jest fabryczny. Posiada czujniki ruch, zaklejałem je taśmą żeby upewnić się że nie reagują na jakiś ruch ale piszczałka i tak się włącza! Jak do tej pory nikt nie potrafi mi pomóc. Mam nadzieję że ktoś z Was rzuci mi jakąś sugestię.
-
No właśnie zdejmuję przewód z czujnika w trakcie pracy silnika i nic się nie dzieje, no i to mnie własnie martwi.
-
Witam. Mam problem z kontrolką oleju w passacie b6 silnik 2.0tdi 140KM BMP, wyświetlacz 1/2 MFA, po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju zaświeci na chwilę i gaśnie, po odpaleniu samochodu i zduszeniu go powinna zaświecić kontrolka ciśnienia a u mnie nie świeci, nawet jak odłącze czujnik ciśnienia to też nie zapala się kontrolka, czujnik sprawny bo mierzyłem miernikiem, na zgaszonym nie ma obwodu a na zapalonym obwód jest zamknięty. Proszę o pomoc, gdzie szukać przyczyny?
-
Witam. Mam problem z kontrolką oleju w passacie b6 silnik 2.0tdi 140KM BMP, wyświetlacz 1/2 MFA, po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju zaświeci na chwilę i gaśnie, po odpaleniu samochodu i zduszeniu go powinna zaświecić kontrolka ciśnienia a u mnie nie świeci, nawet jak odłącze czujnik ciśnienia to też nie zapala się kontrolka, czujnik sprawny bo mierzyłem miernikiem, na zgaszonym nie ma obwodu a na zapalonym obwód jest zamknięty. Proszę o pomoc, gdzie szukać przyczyny?
-
OK, dzięki za odp. Jutro postaram się podjechać pod kompa i mam nadzieję że znajdzie się przyczyna.
-
Witam Panowie! Mam problem ze swoim fabrycznym alarmem w B6. Po zamknięciu samochodu alarm włącza się po jakiś 20 minutach. Bez różnicy czy zamknę przyciskając przycisk na pilocie raz czy dwa, i tak się włączy. Wcześniej było wszystko ok, dzieje się tak od około tygodnia. Może coś ktoś poradzić? Cenna będzie dla mnie nawet informacja jak całkowicie odpiąć ten alarm. Bardzo proszę o pomoc. Pozdr.
-
Jak miałem B4 1.8 to spalał około 10L średnio
-
Ten wystający drut z pompki powinien się regulować obracając nim, jeśli tak nie jest najlepiej wymień na oryginalną pompkę.
-
Koledzy, mam problem ze swoim fabrycznym alarmem w B6. Po zamknięciu samochodu alarm włącza sie po jakiś 20minutach. Bez różnicy czy zamknę przyciskając przycisk na pilocie raz czy dwa, i tak się włączy.
-
wymiana chlodnicy wody/ odpowietrzanie ukladu
Bossman121 odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wszystko się zgadza! Klaksona nie było więc założyłem ale tylko po prawej stronie, nie spodziewałem się że po lewej też będzie. A więc masz rację to przewód od lewego klaksona. Wielkie dzięki za pomoc i zainteresowanie! Teraz już wiem od czego ten przewód, pozostaje mi tylko kwestia pracujących na maksa wentylatorów:/ -
wymiana chlodnicy wody/ odpowietrzanie ukladu
Bossman121 odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Poniżej podaje linki do fotek na których zaznaczyłem czerwoną strzałką kostkę która nie ma wejścia. http://www.bikepics.com/pictures/2140092/ http://www.bikepics.com/pictures/2140093/