Skocz do zawartości

Loki

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Loki

  • Urodziny 06.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja mam problem takie, że czasem mi lampka dział czasem nie.. Jest zapalony passek otwieram bagażnik świeci.. za chwilkę otwieram i nic, zgaszę passka i znów się pali po otwarciu bagażnika.. czy przyczyna będzie mikro wyłącznik.. ? Czy może wystarczy go przeczyścić np. Kontakt spray..
  2. powiem ci szczerze, nie mam takiej kontrolki.. albo nie działa..
  3. ok tak zrobię.. tylko jeszcze jedno pytanie.. czy ma znaczenie jaki kabel np. pół kwadrat ?
  4. Aha i wszystko jasne.. ale gdybym obciął i połączył tylko z licznikiem to nie będzie działać..?
  5. Witam.. Mam problem takie że jak na zamkniętych drzwiach włączę lampkę podsufitową na otwieranie drzwi to mi cały czas świeci.. rozumie ze któryś mikrostyk widzi otwarte drzwi.. jak to sprawdzić wszystkie zamki wykręcać poklei??
  6. Witam.. Sorry że tak jeden po drugim poście, ale mam pytanie bo zastanawia mnie jedno.. ? Do wyciągnięcia pinu potrzebne są specjalne szczypce, czy po prostu obcinacie i łączycie z nowym pinem, a potem do licznika jak dobrze zrozumiałem tą instrukcje..
  7. chyba dziś to zaatakuje.. ciekawe czy się uda..
  8. sorry nie lukłem że masz ten sam motor.. ;P zdarza się..
  9. witam.. ten element dostępny tylko w serwisie i musisz to sprawdzić po nr vin bo jest kilka rodzai jak mi wyślesz vin to mogę ci posłać nr oe..
  10. ja mam AJM i nie ma możliwości żeby żeby pasowało z 1.8 T.. Po nr nadwozia sprawdzałem to jedynie pasuje z ATJ, AVF, AWX
  11. witam.. jeżeli chodzi o EGR to przyczyną zaolejenia tego zaworu jest turbina która ciśnie olej ponieważ ma już wyrobione uszczelniacze tak jak to jest u mnie.. A odnośnie tego ze na śrubie z pokrywy zaworów pojawił się olej to po wymianie uszczelki pokrywy ponieważ do naszego silnika AJM nie ma zamiennika tej uszczelki i tylko oryginał razem z pokrywą..!
  12. raniman a mozesz mi to przybliżyc jakos bardziej nie wiem od ktorej strony zaczac moze jakies zdjecie albo na co rozkrecic.. Mam ETKE moze to mi jakos pomoze..?
  13. dzięki.. za wszystkie odpowiedzi.. bede musial odwiedzic jakiegos normalnego mechaniora i cos z tym zrobić.. Pozrdawiam.. LOkii..
  14. Witam.. Koledzy mam taki problem.. Pewnego razu musiałem ustawić sobie zbieżność no i po ustawieniu zauważyłem że przekręciła mi sie kierownica o jakieś 45 stopni.. no i mówię temu ci mi to ustawiał ze doszło do takiego czegoś.. powiedział żebym pojeździł tydzień i i przyjechał sprawdzić zbieżność czy sie nie przestawił i przestawimy kierownice.. mówię ok.. po tygodniu sprawdził zbieżność była ok i powiedział ze przestawił kierownice.. wsiadłem zeby sie przejechać i zauważyłem ze nie była idealnie prosto lecz troche uciekała.. po przejechaniu sie kawałek i wróceniu do warsztatu kireownica wróciła do dawnej pozycji czyli jakies 45 stopni była znów przekręcona.. mechanik stwierdził ze to on nie wie co to może być..(powiedziałem mu że hu.. z niego a nie mechanik..) nawet nie wiem czy do tego zajrzał .. Pytanie moje takie.. czy jest możliwość przestawienie sobie samemu kierownicy (dodam ze mam airbag i nie da sie jej wykrecić i tak sobie przestawic) może gdzieś tam na układzie kierowniczym..? może miał ktoś taki problem..? czy musze odwiedzić mechanika (ale jakiegos innego bo ten to jest jakiś pajac..)
  15. szczałka pokazuje za co masz złapac i odgjac do siebie..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności