jarek_g60
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jarek_g60
- Urodziny 25.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wojcieszyn
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
-
Rok produkcji
2000
-
A jakie tarcze do tego?? od W8, jezeli tak to sa troche drogie !!!
-
Jak zdejmiesz zderzak to odkręć przednia belkę z lewej strony śruby od przedniego pasa a z prawej poluzuj śruby, wtedy odciągniesz kilka centymetrów przedni pas z IC wychodzi bez problemu , 10 minut więcej odkręcania
-
no tak, ale jak ktos robil wcześniej na markera to znaki nie bedą sie teraz pokrywac
-
wszytko sie zgadza tylko trzeba kolo wałka rozrzadu odkrecic zeby bylo ok, wtedy wszystko pasuje idealnie i pasek jest dobrze naciagniety, pasek naciaga sie bez blokady pompy i luznym kolem wałka
-
A odkreciles kolo walka rozrzadu ( kolo jest plywajace ) wał w zero pompa powinna pasowac zreszta i tak regulacja konta
-
sprzęgiełko alternatora - dwie wersje szerokości ?
jarek_g60 odpowiedział serek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
różnica jest w wirniku, miałem ten problem audi a3 97r , (klient mówił ze chce go naciągnąć na drogie koło ) wirnik ma chyba miej gwintu ( rozszerza sie i nie da sie dokręcić sprzęgiełka ) a przy próbie niszczysz gwint -
Przy tak wczesnym wtrysku był by błąd , w ogóle jak by silnik zapalili, w okolicach 90 juz pojawia sie usterka i auto wchodzi w tryb awaryjny,
-
DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO w 1.9 TDI----Proszę o pomoc
jarek_g60 odpowiedział Sobol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jest uszczelka -
DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO w 1.9 TDI----Proszę o pomoc
jarek_g60 odpowiedział Sobol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wyjmujesz filtr powietrza ( cala obudowe ) i masz caly kolektor widoczny, przykrecony jest na imbusy 6mm plus dotatki jak egr itp -
Nic nie trzeba wiercic otwor pod gwintownik 16mm powinien byc okolo 14,5mm jak masz zerwany gwint to wlasnie taki jest ten otwor, a zeby bylo malo syfu to gwintownik smarujesz smarem wiekszosc opilkow sie do niego przykleja, zreszta mozna nalac troche oleju zeby to przeplukac,
-
Mozesz kupic korek od Mercedesa, jest dłuzszy (wicej gwintu), w wiekszosci przypadkow pomaga, a uszczelke zamiast miedzianej mozna kupic w Hansaflex taka z gumowym uszczelnieniem - nietrzeba tak mocno dokrecac. A jezeli gwint nie trzyma w wogóle to korek o skody fabii o srednicy 16mm (chyba silniki MPI) i gwintownik, tylko trzeba idealnie nagwintowac zeby korek dolegal cala powierzchnia
-
b5 AFN - nie mogę odpalić - PILNE!! (rozwiązanie- BRAK MASY)
jarek_g60 odpowiedział r_afaello → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a akumulator nie rozładowany ( na swiatłach zostały ) -
Prawdopodobnie twój luz jest spowodowany tym ze silnik nie jest w zerze, wałek prawy lekko przekręcił sie w stronę lewego (zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) a lawy na odwrót do prawego i wyszedł duży luz , na pracującym silniku wał ciągnie najpierw wałek lewy i luz sie kasuje, chyba ze napinacz jest rozwalony ( duży przebieg ) i nie napina
-
To ja poprawie 55 Nm dokręcamy kola wałków, a rolka chyba jest wahliwa działa na nia cały czas tłoczek napinacza i dokręcanie i luzowanie raczej nic nie zmienia, A najważniejsze luz sprawdzamy w ZEROWY POLORZENIU SILNIKA
-
ustaw silnik w zero, znak na kole, pletwy na walkach w jednej linii wieksze otwory skierowana do srodka, w tym momecie sprawdzi luz, mozesz przytrzymac kluczem walki bo maga troche uciekac, jak w tym momecie nie ma luzu to znaczy ze wszystko ok.