Skocz do zawartości

jarek_g60

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarek_g60

  • Urodziny 25.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wojcieszyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    2000
  1. A jakie tarcze do tego?? od W8, jezeli tak to sa troche drogie !!!
  2. Jak zdejmiesz zderzak to odkręć przednia belkę z lewej strony śruby od przedniego pasa a z prawej poluzuj śruby, wtedy odciągniesz kilka centymetrów przedni pas z IC wychodzi bez problemu , 10 minut więcej odkręcania
  3. no tak, ale jak ktos robil wcześniej na markera to znaki nie bedą sie teraz pokrywac
  4. wszytko sie zgadza tylko trzeba kolo wałka rozrzadu odkrecic zeby bylo ok, wtedy wszystko pasuje idealnie i pasek jest dobrze naciagniety, pasek naciaga sie bez blokady pompy i luznym kolem wałka
  5. A odkreciles kolo walka rozrzadu ( kolo jest plywajace ) wał w zero pompa powinna pasowac zreszta i tak regulacja konta
  6. różnica jest w wirniku, miałem ten problem audi a3 97r , (klient mówił ze chce go naciągnąć na drogie koło ) wirnik ma chyba miej gwintu ( rozszerza sie i nie da sie dokręcić sprzęgiełka ) a przy próbie niszczysz gwint
  7. Przy tak wczesnym wtrysku był by błąd , w ogóle jak by silnik zapalili, w okolicach 90 juz pojawia sie usterka i auto wchodzi w tryb awaryjny,
  8. Wyjmujesz filtr powietrza ( cala obudowe ) i masz caly kolektor widoczny, przykrecony jest na imbusy 6mm plus dotatki jak egr itp
  9. Nic nie trzeba wiercic otwor pod gwintownik 16mm powinien byc okolo 14,5mm jak masz zerwany gwint to wlasnie taki jest ten otwor, a zeby bylo malo syfu to gwintownik smarujesz smarem wiekszosc opilkow sie do niego przykleja, zreszta mozna nalac troche oleju zeby to przeplukac,
  10. Mozesz kupic korek od Mercedesa, jest dłuzszy (wicej gwintu), w wiekszosci przypadkow pomaga, a uszczelke zamiast miedzianej mozna kupic w Hansaflex taka z gumowym uszczelnieniem - nietrzeba tak mocno dokrecac. A jezeli gwint nie trzyma w wogóle to korek o skody fabii o srednicy 16mm (chyba silniki MPI) i gwintownik, tylko trzeba idealnie nagwintowac zeby korek dolegal cala powierzchnia
  11. a akumulator nie rozładowany ( na swiatłach zostały )
  12. Prawdopodobnie twój luz jest spowodowany tym ze silnik nie jest w zerze, wałek prawy lekko przekręcił sie w stronę lewego (zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) a lawy na odwrót do prawego i wyszedł duży luz , na pracującym silniku wał ciągnie najpierw wałek lewy i luz sie kasuje, chyba ze napinacz jest rozwalony ( duży przebieg ) i nie napina
  13. To ja poprawie 55 Nm dokręcamy kola wałków, a rolka chyba jest wahliwa działa na nia cały czas tłoczek napinacza i dokręcanie i luzowanie raczej nic nie zmienia, A najważniejsze luz sprawdzamy w ZEROWY POLORZENIU SILNIKA
  14. ustaw silnik w zero, znak na kole, pletwy na walkach w jednej linii wieksze otwory skierowana do srodka, w tym momecie sprawdzi luz, mozesz przytrzymac kluczem walki bo maga troche uciekac, jak w tym momecie nie ma luzu to znaczy ze wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności