Skocz do zawartości

r_afaello

  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O r_afaello

  • Urodziny 23.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kętrzyn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Cześć. Auto to pasek b5 ahu kolegi. Fura jest po modyfikacji i jeździ bez problemów już z rok wię c to nie kwestia programu. Egr zaślepiony. Zaczął dymić nie dawno. Widać chmurkę przy przyspieszaniu w lusterku wstecznym Dzisiaj podjechał do mnie żeby podłączyć pod laptopa. Błędów w silniku nie było. Log (1 - 003 - dyn) Log (2 - 008 - dyn) Log (3 - 011 - dyn) Log (4 - 003 - stat) Log (5 - 001,001 - staty + dyn) Log (6 - 000 - stat ) grupa 1 zrobiła siew jednym pliku statyczny i dynamiczny. O termostacie już kolegę poinformowałem - temp w sterowniku pokrywa sie z tą co podaje czujnik na zegary. Oczywiście wskazówka stoi pionowo. Rura górna gorąca dolna ciepła. Dla tego też obstawiłem termostat. Podpowiedzcie co może być nie tak że zaczął poddymiać. Jutro kolega zanurkuje pod maskę w poszukiwaniu ewentualnych nieszczelności między turbo a kolektorem.
  2. A czy ja też mogę przyjechać? (jeśli wygospodaruje trochę wolnego czasu) Passat już sprzedany i jest Audi ale skoro mam blisko do Mrągowa to bym podjechał i się poradził w sprawach technicznych (głośność, drgania silnika AVF) bo to bliźniacze konstrukcje?
  3. Witam. Pięknie proszę o rozkodowanie: WAUZZZ4B83N026850 Szczególnie interesuje mnie ESP ale czym więcej info tym lepiej :-)
  4. No dobra to temat skrzyni już zostawmy. Jakby się trafiła ładna sztuka to bym na skrzynię nie patrzył. Ale wciąż jestem głodny wiedzy / potwierdzonych faktów, że Pompowtryski potrafią sporo znieść i wcale nie powinienem się tak bardzo ich obawiać (bo taka przeważa opinia) Czy jeśli padają to robią to tak nagle bez uprzedzenia czy moze tak jak kolega wcześniej napisał, powinny być jakieś oznaki w VAG-u i obserwowanie go raz na jakiś czas uprzedzi mnie o zbliżającej się agonii abym mógł przedsięwziąć środki zaradcze (np. czyszczenie itp.)? A tak w razie "W" to droga jest to zabawa? Czyszczenie (chyba ultradźwiękowe), regeneracja, zakup nowego?
  5. No ale wychodzi na to (no chyba że źle doczytałem)że w skrzyni pięciobiegowej zapodajesz 5-tke i też lecisz mając prawie takie same obroty jak w przypadku VI.
  6. O to tu już kolejny argument przeciw skrzyni VI - przyznam że coś kiedyś czytałem o łożyskach w niej ale zapomniałem już. Tylko tak jak mówiłem ciężko znaleźć z 5, tak w ogóle to nie mogę wcale znaleźć auta z tym wyposażeniem i cenie już pomijając skrzynię
  7. NA rynku znacznie więcej widzę ze skrzynią VI. Właśnie z powodu tego powodu że ostatnie przełożenie jest podobne to średnio mi się to widzi. W serii wg teorii AVF ma większy niuton ale i tak pewnei bym auto chipował wiec ostateczny wynik byłby pewnie taki sam.Różnicę robi tylko ta większe sprzęgło / mocniejsze. Sam już nie wiem. Ale bardziej od wyboru skrzyni chyba dręczy mnie temat paliwa do PD. BartekP już się wypowiedział, że lać i obserwować na Vagu - no ok ale vag da mi informację , że coś sie zaczyna dziać ale czy STP jest w stanie to poprawić? Sama informacja to już coś ale stacji nei zmienię wiec będę musiał sie ratować Np ty STP (bo auta sprzedawać bym z tego powodu niechciał). bolo02 Paliwo z baniek może pochodzić z z markowych stacji więc nie znaczy że jest słabsze.
  8. No ta 6 to sam nie wiem. To napisano mi na innym forum odnośnie przełożeń "Jeździłem z 5 i 6 skrzynią, ostatnie przełożenie jest bardzo podobne jak nie identyczne. Przy 140km/h równo po 2700obr/min" Więc gdzie tu plusy?
  9. Dzięki BartekP to już jakieś pocieszenie. Proszę jeszcze innych o komentarz (wiadomo im więcej osób się wypowie tym lepiej)
  10. Witam. Planuję zmienić swojego paska B5 1.9TDI (AFN) na A6 też 1.9 TDI. Jako że obecne auto jest z1999r to chciałem chociaż o rok młodsze następne. I tu się zaczęły schody. Szukałem 110Km bo ten silnik po chipie już jeździ (mój właśnie jest chipnięty), jest trwały i teoretycznie cichszy niż 1.9 130Km na PD (mówię teoretycznie bo nie miałem okazji sprawdzić) i co najważniejsze pojedzie na wszystkim. Taki silnik i ten rocznik spowodowały to, że zarówno w kraju jak i za granicą (wstępnie zleciłem w miejscowym komisie poszukanie takiego celem sprowadzenia) jest bardzo mało ofert - to ostatni wypust z takim motorem. Chciałem mieć sedana, manual, tapicerkę inną niż ta w kratę oraz jako wisienka na torcie FIS. I tak po przefiltrowaniu ogłoszeń zostało prawie "0". Więc pomyślałem, że może dołożę trochę grosza (dobiję do 30tyś) i poszukam 130 (116 nie wchodzi w grę). i ze skrzynią 5 (podobno trwalsza niż 6 a na ostanim biegu wsumie niema różnicy w obrotach) No ale tu zaczyna się wyrywanie włosów z głowy jak będzie z trwałością silnika. W końcu to już PD. Wiem, wiem napiszecie tankuj tylko na sprawdzonej stacji i będzie Ok. Ale mam układ z szefem że raz w miesiącu mogę zalać 60l ON na firmę (z racji dojazdów) co pokrywa jakieś 60-70% mojego zapotrzebowania. Niestety jest to na konkretnej stacji a nie dowolnie wybranej i nie jest to duża znana sieć tylko "Tracom". Z tego bonusa nie mam zamiaru rezygnować a opcji zmiany na inną stację niema. Mógłbym w sumie co miesiąc dolewać jakiegoś cleanera czy coś do pompek i pozostałe 30-40% paliwa lać tylko z Schela ale wciąż nie wiem jaki to będzie miało wpływ na pompki. A legend o padniętych wtryskach już po 1 tankowaniu się nasłuchałem. Może ktoś zna tą sieć paliw lub sam tankuje PD na mniej znanych stacjach i ma jakieś zdanie w temacie? Czy może lepiej uzbroić się w cierpliwość i szukać 110 na pompie?
  11. Przekazałem koledze uwagę odnośnie zamkniętych drzwi. W weekend sprawdzał i bez zmian. Nie działa.
  12. Przytrzymywany był ponad 2 sekundy zarówno set jaki potem numeryczny. Ale przy otwartych drzwiach i nic z tego nie wyszło, gongu też brak. Spróbujemy z zamkniętymi drzwiami.
  13. Witam. dzisiaj miałem okazję oglądać nowy nabytek kolegi a mianowicie paska 2.0 TDI 140KM z 2006r. Na wyposażeniu posiada elektrykę siedzeń w raz z pamięcią. (Przyciski SET, 1,2,3) Naciśniecie 1,2lub 3 zmienia położenie fotela. Więc myślę, że jest OK. Problem powstał w momencie gdy chciliśmy zaprogramować własne ustawienia. Zapłon włączony , auto na ręcznym i na luzie. Naciskamy SET na jakieś 2 sekundy, puszczamy i na ciskamy któryś z numerycznych. (robiliśmy też próbę bez puszczania SET). Odrazu po wcisnieciu numerycznego przycisku fotel sie przestawia tak jakbyśmy w ogóle nie przeprowadzali zapamiętywania/programowania tylko poprstu nacisneli sobie przycisk. Nie zapamiętuje naszych ustawień. Z tego co wyczytałem po poprawnie przeprowadzonym "zapamiętywaniu" powinien odezwać się gong (mniemam że taki sam jak przy zostawionych włączonych światłach) - tu niestety cisza. Gdzie szukać przyczyny? Jełśi chodzi o vag-coma to mam ale niestety taki pasujący do mojego B5 AFN za 50zł i raczej nie da siego podłączyć do B6 (chociaż nei próbowałem).
  14. wiec tak. Aku był odłączany na 15 minut. Przekaźnik podmieniłem (kolega wpadł z paski 90KM)i też terkotał. Podłaczałem też przewody do aku i też nic. PRzed chwilą wstawiłem auto do warsztatu (cudem znalazł się 1 mechanik który zapomniał o 14tej skonczyc pracę). mam czekać na info po 18:00 Aktualizacja. Auto wróciło od elektryka/mechanika. Brak masy. Auto z powrotem wróciło do formy.
  15. AFN nie ma CAN. Mysle jeszcze nad akumulatorem (pisze równolegle na 2gim foruym i tam doradzają isć w tym kierunku). Ale rano jeździłem. Wyjąłem ten przekaźnik 219 otworzyłem i nic niepokojacego nie zaóważyłem (oznak spalenia itp. bo elektronikiem nie jestem). A to ewidentnie on drży i brzęczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności