Skocz do zawartości

Szczepekzecho

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Szczepekzecho

  • Urodziny 29.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wlkp.

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Muj ABS jak go kupiłem palił 1L oleju od wymiany do wymiany teraz pali 1,5 litra przez te 7 lat zrobiłem 80tys km ( pierwszy rok na taryfie) autko ma prawie 300 tysiaków też mi kopci na zimnym silniku na niebiesko i nic z tym nie robię i nie zamierzam bo na gazie litr to standard. Martwić się będę jak dojdzie to 2,5 litra choć gdy zajeżdżałem Poloneza na Taxi to tamten TYP już na samym końcu brał litra ale na tysiąc km.
  2. Dokładnie tak jak danek75 pisze tylko dorzucę swoje trzy grosze Jak odepniesz aku i będziesz odpalał na zimnym silniku nie dodawaj (nawet nie dotykaj pedału gazu Aż się wentylator na chłodnicy nie załączy) Za takie programowanie niby komputera zapłaciłem kiedyś 50zł dopiero znajomy mnie oświecił że ten typ Tak ma po odłączeniu aku i podłączeniu od razu sobie pojedziesz i dobrze przy gazujesz to on sobie zapamięta że wolne obroty to minimum 1,5tys. ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:14 ---------- PS Danek75 pasek B3 nie powinien dojść do 90C jeśli dojdzie a nie ma opałów to trzeba wymienić czujnik temperatury który załącza wentylator bo ten czujnik ma dwa biegi pierwszy załącza na wolniejsze obroty wentylator chyba przy 70C a drugi na szybkie obroty przy 90C A jest tak dlatego że ten pasek nie ma wlotu powietrza z przodu i gorzej się chłodzi Pozdrawiam Rafał
  3. tak ale jakie moce teraz mają silniki, 1,6 passat nie jest wstanie wyciągnąć tyle kucyków a poza tym jak pisano tarczki wentylowane nie przegrzewają się tak szybko. A jak piszą że zmienili na nowe tarcze wentylowane i nowe klocki jakość hamowania przy nówkach musi się poprawić nawet i przy zwykłych tarczach ---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:08 ---------- Paz tym nie pisałem że lepsze są pełne tarcze tylko nie ma sensu ładować kasę w przeróbki.
  4. ee wentylowane to dobre ale jak w góry lub autostrady i zwalniasz jak jest nagle 70km/h ale tak serio szkoda kasy na tarczki przede wszystkim nowy płyn jak ostro jeździsz to to co tam jest to już tylko imitacja płynu hamulcowego, jak założysz nowe tarczki i klocki zmienisz płyn będzie Ok jak jak będziesz miał super oponki to już bajka. Ja mam przy swoim zwykłe tarcze na klocki nie szczędzę zakładam tylko najlepsze oponki tez nie byle jakie i jak trzeba jak wcisnę HALT tylko czuję smród spalonej opony więc więcej nie wycisnę nawet na wentylowanych tarczach Wentylowane są dobre ale jak. Jeździsz w górach, masz załadowane auto lub ciągniesz przyczepkę załadowaną w innych przypadkach nie ma sensu, ta kase co byś wydał na przeróbki wydaj na płyn hamulcowy ( teoretycznie powinno się go i tak co jakiś czas wymieniać ja wymieniam co 3 lata) , lepsze klocki i Opony
  5. eee mój dzióbek robi tak od daaawna, jak zimny to robi se chmurkę i tak jak brał od początku 1,5l oleju od wymiany do wymiany na początku gdy go kupiłem i tak bierze do dziś ( ale trzeba doliczyć że jeździ na gazie więc olej musi brać ) ale jedna zasada nie leje do ślinika jakiegoś taniego oleju typu lotos itp. koledzy po fachu nauczyli mnie że na byle czym daleko nie zajedziesz i tak leje tylko castrola, zrobiłem nim prawie 70tys na taryfie w ciągu 1,5 roku no 30tys w ciągu ostatnich 3 lat jak odszedłem z taryfy. Ale kopcić zaczął jak mniej zaczął jeździć czyli ostatnie 30 tysiaków może wcześniej też by zakopcił ale nie miał szans ostygnąć A remontu silnika nie opłaca się robić nowy/używany dostaniesz za 4-7 setek wiec wyznałem zasadę do puki się da to jeżdżę potem zrobimy przeszczep:)
  6. tia ale takie zabezpieczanie zazwyczaj to jakiś przełącznik gdzieś ukryty jeśli go nie tykałeś to nie wyłączyłeś Alle warto sprawdzić
  7. Zales miałem kłopot gdy po zimie siadła mi pompka paliwa przewody mogą być wilgotne i cyrki z wyświetlaczami ale jak kręci jest iskra to nie podaje paliwa i tutaj szukaj. pompkę łatwo sprawdzić (jest głośna) więc wystarczy jak otworzysz z tyl bagażnik wujmiesz koło nastawisz ucha i poprosisz kogoś żeby przekręcił kluczyk ale tylko tak żeby oświeciły się kontroli jak usłyszysz takie bzzzz to pompka chodzi jak nie to lipa. dla pewności możesz odpiąć wężyk paliwa i na oko zobaczyć czy tu dochodzi paliwo jeśli tak to zostaje najdroższa sprawa wtrysk się zapiekł choć pompka tez nie tania wiem bo mam auto w gazie i zajechałem ją nie wiedziałem jeszcze wtedy że smaruje czy tam chłodzi się ona paliwem:( ---------- Post added at 18:35 ---------- Previous post was at 18:26 ---------- a jeszcze zapomniałem pompka chodzi przez 1-2 sekundę po przekręceniu koczyka aż nie nabije odp ciśnienia więc nie przeraź się jak ją usłyszysz a za chwile przestanie chodzić Pompka też może nie chodzić gdy nie dostaje prądu, może być zawalony filtr paliwa. Co do przewodów jak będzie ładne słoneczko wystaw go na nie to wilgoć się usunie:) ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:35 ---------- Beny a spróbuj na pych może po prostu szczotki w rozruszniku się zawiesiły lub skończyły ten typ tak ma u mnie kręci aż nie odleci szczotka a na drucikach nie kręci i to nie ma nawet objawów że się kończą po prostu koniec o kropka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności