Skocz do zawartości

miras82

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miras82

  • Urodziny 02.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraśnik

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Ja nic nie podważałem. Przekręciłem i już, poszło. Po zaczepach zobaczysz w którą stronę musisz przekręcać. Jest przykręcony 1 śrubą i są 3 zaczepy.
  2. Możecie podrzucić aktualne zdjęcie gdzie znajduje się odma? Z góry dzięki
  3. na jakim odcinku to szukać - radio-stacyjka?
  4. miras82

    Klimatyzacja - climatronic

    Koledzy, climatronic z B5 podejdzie do B5FL?
  5. popieram. mój problem to szczytanie PIN - vag tacho? jaki licznik wybrać do mojego paska? jakoś nie moge się połączyć- mam kabel OBDII
  6. a jak ściągnąć kod PIN
  7. witam. wiem, że tematów wiele ale sporo chaotycznych -stąd mój post. czy vagcom 311.2 zakoduje kluczyk do immo w moim pasku? jeśli tak to mam prośbę o szczegółową instrukcję - krok po kroku jak to działać? nie znam również kodu PIN
  8. Kolego Daron mam pytanie - jak zwiększasz dawkę - nastawnikiem przesuwając czy vag? jaka powinna być wartość w AFN? U mnie jest około 4,5 Drugie pytanie - jak wydłużyć czas grzania świec? z góry dzięki za pomoc.
  9. a czy VAG COM da radę to w adaptacjach zmienić? czy konieczny jest VCDS? oczywiście w moim B5 (3B) dzięki za pomoc
  10. a jak te wartości 80 czy 120 ma się do wyświetlanych danych - tzn. np. pokazuje mi 5l/100km a w rzeczywistości spalanie mam na poziomie 5,5l/100km to jaki procent mi wzrośnie wyświetlane zużycie jeśli wbiję wartość 120- wzrośnie o 100% czyli będzie pokazywał 10l/100km? Czy dobrze myślę traktując zakres 80-100 jako -100% a zakres 100-120 jako +100%. Tak rozumując w moim przypadku należy podnieść o 10% (wskazuje 5l/100km a jest 5,5l/100km) wskazanie wyświetlacza a więc wpisać 102 w adaptacjach?
  11. mam pytanie odnośnie poduszek powietrznych. czy wyjęcie bezpiecznika całkowicie dezaktywuje obie poduszki, że nie będą aktywne? pytam w kontekście przewożenia tyłem do kierunku jazdy dziecka na przednim fotelu a w B5 3B nie ma możliwości wyłączenia poduszki pasażera. jako, że z dzieckiem jeżdże powoli więc jestem w stanie jeździć bez poduszek - w końcu golfem mkII ludzie robili bez poduszek miliony km
  12. sorki:D nie mogę...............:-) zagalopowałem się
  13. kolego masz nastawnik przy pompie wtryskowej do czyszczenia - miałem to samo i pomogło. czyszczenie jest proste - podstawa to oczywiście VAG i troszkę umiejętności
  14. mi wygląda to na śrubę mocowania obudowy filtra powietrza - stawiam na 99%
  15. nowoa napisał: "błędem było grzebać w czym na czym sie nie znamy, mogę podać ci instrukcje pilotażu boinga i po przeczytaniu polecisz nim? teraz to szukaj pompy na allegro albo oddaj ja komuś kto sie na tym kuma" sprawa nastawnika nie jest jakimś okropnym przedsięwzięciem żeby się za to nie zabrać samemu - DUŻO łatwiejsza od lotu beingiem. jak by każdy z każdą pierdołą jechać do "fachowców" to 1/ nikt nie miałby grosza przy d... 2/ chyba żaden passat nie nadawałby się do jazdy sory za OT ale takiem moje zdanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności