_gregor Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2010 W moim pasku siedzi pompa paliwa zamontowana razem z pływakiem w baku, problem w tym, że nie pompuje paliwa. Po sprawdzeniu elektryki wychodzi na to, że przekaźnik nie załącza tejże pompy paliwa. Bezpiecznik nr 28 jest OK. W opisie który znajduje się tutaj wynika że przekaźnik sterujący pompą paliwa ma numer 261 natomiast u mnie na tym miejscu siedzi przekaźnik o oznaczeniu 373 (8D0 951 253A). Po przemierzeniu przekaźnika wygląda że jest OK. Czy ten przekaźnik może służyć jako zamiennik? Czy jest możliwość chwilowego wymuszenia uruchomienia pompy paliwa poprzez VAG-COM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2010 Chmm, o silniku AJM i pompie paliwa w zbiorniku ciekawie mówią w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9798&highlight=przeka%BCnik+pompy+paliwa PS. Ja nie wiem jak to jest rozwiązane w tym silniku, ja tylko skorzystałem z wyszukiwarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2010 Podaj na przekaznik napiecie dokladnie nie pamietam ale 88 i chyba 86 to plus i minus albo odwrotnie,na pozostałych 2 pinach powinno się zewrzeć,ewentualnie wsadzic kawalek kabla w gniazdo po przekazniku i pompka powinna ruszyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #4 Napisano 11 Października 2010 Chmm, o silniku AJM i pompie paliwa w zbiorniku ciekawie mówią w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread...k+pompy+paliwa PS. Ja nie wiem jak to jest rozwiązane w tym silniku, ja tylko skorzystałem z wyszukiwarki Tak wiem czytałem już ten i podobne tematy i jeszcze raz potwierdzam - u mnie w AJM jest pompa paliwa w baku. Podaj na przekaznik napiecie dokladnie nie pamietam ale 88 i chyba 86 to plus i minus albo odwrotnie,na pozostałych 2 pinach powinno się zewrzeć,ewentualnie wsadzic kawalek kabla w gniazdo po przekazniku i pompka powinna ruszyc. Przekaźnik po podaniu napięcia zwiera, wygląda na to, że będę musiał "wsadzić" kawałek druta w gniazdo przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 11 Października 2010 Rozumiem ze po zwarciu jest przejscie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #6 Napisano 11 Października 2010 Rozumiem ze po zwarciu jest przejscie? Tak po zwarciu przekaźnik ma przejście na stykach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1986ac Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2011 a jak będzie w avf-ie z 2002r. bo też nie dochodzi prąd na pompe w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2011 Tak po zwarciu przekaźnik ma przejście na stykach. podobnie jak tu kolega napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #9 Napisano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Help... Mi sie wydaje że w baku niema pompy ale do baku idą cztery przewody, prawdopodobnie dwa od pływaka a pozostałe od wstępnej pompy. Może ktoś przerabiał temat i zakładał pompę może od awx na tych ori kablach i zakładał inny przekaźnik. Z tego co wiem to przekaźnik od świec jest wspólny z pompą?? Poza tym nie wiem jak z ecu, czy musi mieć uruchomiona funkcje pompy? Jeżeli ktoś się orientuje w temacie to proszę o pomoc. Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesinek Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam. Wie ktos jak sterowany jest przekaznik od pompy paliwa w baku w silniku 115PD ATJ. Wysterowujac VAGIEM slychac jedynie zalaczanie przekaznika pod deska a napiecie do pompy nie dochodzi. Jedynie napiecie pojawia sie na odpalonym silniku. Chcialbym dowiedziec sie jak sterowana jest ta pompka. Szukam przyczyn ciezkiego rozruchu zimnego silnika........ Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam. Wie ktos jak sterowany jest przekaznik od pompy paliwa w baku w silniku 115PD ATJ. Wysterowujac VAGIEM slychac jedynie zalaczanie przekaznika pod deska a napiecie do pompy nie dochodzi. Jedynie napiecie pojawia sie na odpalonym silniku. Chcialbym dowiedziec sie jak sterowana jest ta pompka. Szukam przyczyn ciezkiego rozruchu zimnego silnika........ Pozdrawiam przyczynami mogą być zła dawka startowa, źle ustawiona synchronizacja rozrządu, cofające się paliwo, czujnik temp cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2011 Wysterowujac VAGIEM slychac jedynie zalaczanie przekaznika pod deska a napiecie do pompy nie dochodzi. Jedynie napiecie pojawia sie na odpalonym silniku Sterowanie tam jest trochę dziwne, można powiedzieć, że przekaźnik zasila kolejny przekaźnik. Dlatego nie masz plusa na pompie. Schematy znajdziesz w autodacie, esi tronicu, czy elsa. Szukam przyczyn ciezkiego rozruchu zimnego silnika Sądzę, że nie potrzebnie idziesz w tym kierunku. Sprawdz tematy o których pisał mielke, sprawdz odczyty przed rozruchem i pompki po rozruchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesinek Zgłoś #13 Napisano 17 Kwietnia 2011 Pompki sprawdzalem na cieplym silniku wszystkie byly w normie jak dobrze pamietam to 3 pompki na kanale 23 bipy mialy do 10 a jedna wachala sie w granicach 20 z tego co wyczytalem norma jest do 30 chodz slyszalem ze nawet do 60. Kat synchronizacji tez jest ok 0.6 czasami skacze do 1.1. Korekcja dawki na wtryskach tez sa w normie. Nie sprawdzalem jedynie dawki rozruchowej. Czujnik cieczy sprawny wymieniany zima byla lekka poprawa po wymianie ale i tak zima mial lekki problem przy odpalaniu. Przy -15 odpalal zazwyczaj za 2 razem mial podwyzszone obroty i trzeslo silnikiem trawlo to tak ze 30 sekund i bylo juz pozniej ok. Wygladala to na zapowietrzanie sie ukladu ale moge sie mylic...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #14 Napisano 17 Kwietnia 2011 ze nawet do 60 No przy 60 to już misfajery są. Z tego co opisujesz może się zapowietrzać. Dymi po odpaleniu jak ma tą czkawke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesinek Zgłoś #15 Napisano 17 Kwietnia 2011 Lekko dymi na szaro-niebiesko tylko przez chwile pozniej juz jest ok. W styczniu regenerowalem turbo. Nie wiem teraz czy ktoras pompka nie leje i czy wyciagac je skoro mieszcza sie w normie........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #16 Napisano 17 Kwietnia 2011 Turbo zostaw w spokoju, nie bierze udziału w rozruchu silnika. Nie chcę Cię źle naprowadzać jak nie widzę auta, ale ja na pierwszy ogień poszedł bym w kierunku paliwa. Nieszczelność tam czuje. Pompki zostaw na koniec, te bipy są ok, poza tym demontaż, sprawdzenie i montaż jest dość kosztowny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #17 Napisano 17 Kwietnia 2011 Mam pytanie... jężeli prypowietrza się uklad lub brakuje paliwa w głowicy moze auto przydymiać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #18 Napisano 17 Kwietnia 2011 Mam pytanie... jężeli prypowietrza się uklad lub brakuje paliwa w głowicy moze auto przydymiać Jaki kolor dymu i w jakich okolicznościach występuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #19 Napisano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Kolorek jest siwy. Dawke mam 70mg i doladowanie jest osiągniete. Kolor się nasila wraz z obrotami.. Naciąg na pompkach mam 180'. Niemam pompy wstepnej. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesinek Zgłoś #20 Napisano 18 Kwietnia 2011 Wspomnialem o turbo bo koles od regeneracji mowil ze lopatki od strony goracej zostaly wypalone prawdopodobnie przez zla dawke paliwa lejace wtryski itp. Wiec moge miec jednak problemy z pompkami ale niechcialbym ich ruszac bo to dosc kosztowne. Tylko jak sprawdzic zapowietrzanie sie ukladu albo cofanie sie paliwa w latwy sposob???? Lekki wycieka mam przy vacupompie ale to bardziej sie poci niz leci i trudno powiedziec czy to olej czy paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach