onore Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2010 Przy okazji corocznego przeglądu i konserwacji spodu auta odkryłem, że: 1. podłoga jest podwójna, a między nimi znajduje się materiałowe wygłuszenie , 2. i w przedniej lewej części (dokładnie pod kierowcą) ono jest mokre :smutek. a) Czy ktoś ma już doświadczenia w osuszeniu tej części auta? Czy po wyjęciu fotela i tapicerki dostanę się materiału wygłuszającgo? b) Skąd się bierze tam woda? Choć za przednim kołem mam ogniska rdzy, to nie ma tam dziur, więc czy woda dostała się z góry, czyli np. na skutek nieużywana przez poprzednich właścicieli gumowych wycieraczek? W załączeniu zdjęcie z widocznym zdjętym gumowym kapslem i widocznym mokrym wygłuszeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martipless Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2010 przechodzilem przez podobny proces u siebie. Wysuczyc mozesz papierem toaletowym lub gazetami, to ladnie wchlonie wilgoc. Co do usuniecia problemu, to sprawdz czy wszystkie kanaly odplywowe w podszybiu sa drozne, pewnie bedzie masa lisci i innego niepotrzebnych uszczelniaczy, sprawdz czy podszybie jest dobrze zamontowane, oraz czy wszystkie gumowe kapsle sa na miejscu. Mozesz tez wziasc kogos, aby lal ci na szybe z wiadra a ty sprawdzaj czy i ktoredy przecieka. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onore Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2010 (edytowane) Z tym papierem można się jakoś dostać od góry np. po zdjęciu plastykowych wewnętrznych progów, wyjęciu fotela i po odchyleniu tapicerki, czy też tylko od spodu? EDIT: Kapsle są na miejscu, ale dodatkowo chce je pokryć Tecylem lub Fluidolem - zobaczymy co mis się jutro uda kupić. Edytowane 12 Września 2010 przez onore Dopisek uszczegółowiający EDIT: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martipless Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2010 wiesz co, ciezko mi powiedziec bo nie mam empirycznego doswiadczenia, ale jak przez 2 dni bedziesz co pare godzin wymienial te reczniki to 2-3 dni i powinno byc sucho, sprawdzone empirycznie, wiem, bo u mnie dywanik byl zanurzony w kaluzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2010 Ja miałem / mam problem z wodą pod fotelem pasażera w moim przypadku jest to wina źle wstawionej przedniej szyby, i niby nie ma wielkich przecieków, ale jak deszcz sączy się przez cały dzień to czuć mokrą wykładzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 12 Września 2010 ja też miałem taki problem w poprzednim pasku. tylko że u mnie przyczyną były dziury w podłodze. Stare wygłuszenia śmierdziały stęchlizną więc poszły do kosza a na ich miejsce przyszły nowe, ze szrotu, odpowiednio docięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onore Zgłoś #7 Napisano 12 Września 2010 Muszę sprostować to co napisałem. Wczoraj (w sobotę) późnym wieczorem skończyłem „skrobać” spód i nie maiłem czasu spojrzeć na to od wewnątrz. Dziś nie wytrzymałem i właśnie przed chwilą wybebeszyłem wewnętrzną tapicerkę. Kwestia podwójnej podłogi – jest pojedyncza. Wczoraj zmyliło mnie to, że wygłuszenie składa się 3cm gąbki pokrytej grubą i sztywną gumą, która zresztą popękała jak to wyciągałem. Opite wodą, ważyło kilka kilogramów. Natomiast co do źródła przecieków ... gąbka znajdująca się pod pedałami z ukosa jest sucha więc nie wiem czy to przecieki z podszybia, czy też ze śniegu wniesionych na butach poprzednich właścicieli. Będzie trzeba wszystko sprawdzić ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #8 Napisano 12 Września 2010 Z tej gabki zawsze woda splywa w najnizszy punkt i tam siedzi w niej ile tylko da rade wchlonac,reszta gabki,szczegolnie te czesci ktore ulozone sa pod pedalami bedzie sucha.2 tyg temu suszylem cala z powodu cieknacej przedniej szyby(nowa zle wklejona).Gazety tu nic nie dadza jesli wody jest duzo,moja suszyla sie przez 24 godz wiszac na lince i z calodobowym nadmuchem goracego powietrza,a i tak nie byla idealnie sucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2010 Tyle wody to napewno nie naniesione z butami. Miałem podobną sytuację, też musiałem tę gąbkę suszyć. Woda dostawała się przez drzwi. Wpływała między szybą a drzwiami i część tej wody wpływała do środka samochodu pod boczkiem drzwi. Aby to sprawdzić lej wodą po drzwiach i patrz czy się nie dostaje do środka. Nie musi być odrazu widoczne ale po jakimś czasie. Tylko najpierw trzeba ściągnąć plastikową osłonę progu (długa pod przednimi i tylnymi drzwiami), bo właśnie pod nią woda płynie do gąbki. Wspomniany problem rozwiązałem wklejając folię w środku drzwi, aby cała woda płynęła na dół do otworów. Ale z drugiej strony auta woda gdzieś mi się dostaje po uszczelce i na dole spod niej wpływa do środka (już nie przez drzwi). Ale ten przeciek jest mniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar1 Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2010 Zrób jak pisze RAFAL10, sprawdź folię pod tapicerką drzwi, jest montowana fabrycznie, ale lata i wielokrotne zdejmowanie tapicerki robi swoje. Miałem tak samo, ktoś wcześniej grzebał pod tapicerką i nie raczył założyć jakiejkolwiek nowej foli tylko podartą starą i tędy woda wlewała się do środka gdy spływała po szybie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal0785 Zgłoś #11 Napisano 13 Września 2010 Siemka! U mnie woda dostawała się przez ten właśnie gumowy korek w podłodze. Podczas jazdy w deszczu uderzenie wody spod kół jest na tyle duże że wtrzaskuje wodę pod korek, a wyciszenie chłonie jak głupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #12 Napisano 13 Września 2010 A u mnie szyba puszcza i podczas deszczu woda saczy sie po słupku przednim i kapie na wykladzine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach