Skocz do zawartości

martipless

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O martipless

  • Urodziny 15.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pszczyna

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1998
  1. Panowie, takie pytanko, jak sprawdzic jaki filtr paliwa potrzebuje do Skody Octavii 2 2.0 TDI BKD. Wg katalogu sa 4 mozliwosci Nr VIN WAUZZZ4BZYN051686 Moglby ktos pomoc?
  2. panowie, dla referencji 1.8T AGU po Chipie na jakies 180KM, na 17"ALU, przebieg powyzej 200tys, pali rzadko kiedy wiecej niz 10L przy dosc dynamicznej jezdzie. Przy spokojnej jezdzie(80-100km/h) w trasie 90% i 10% przez miasto udalo mi sie rekordowo zrobic 5.8L/100KM Zazwyczaj jednak spokojnie 6.5-7.5 przy powyzszej proporcji miasto/trasa. Srednio pali 8-8.5L Co prawda auto mniejsze bo Audi A3, ale jednak silnik bardzo podobny takze dodatkowy 1 litr przy srednim spalaniu trzeba dodac. Proponuje najpierw sprawdzic zaplon (swiece, cewki, modul zaplonowy(ten ktory rozdziela sygnal na cewki) filtry czujniki - najlepiej zrobic logi VAGiem i wrzucic do odpowiedniego dzialu Tu nie ma magii, a piszac, ze "silnik sprawdzony i pomozcie" daje nam tyle informacji do diagnozy co szklana krysztalowa kula. Co zrobiliscie, co sprawdziliscie?
  3. do czego to ma sluzyc? masz jakis opis? mam w sprzedazy takie rzeczy takze moze bede mogl pomoc pozdr
  4. I takie przebiegi o jakim mowi kolega wyzej sa jak najbardziej normalne Co wiecej, ma je 85% samochodow w Polsce Niesamowitym jest ze w Polsce na alledrogo auta maja po 150tys, udokumentowanego przebiegu z Niemiec. Wchodisz potem na mobile.de a tam auta maja od 250tys przebiegu wzwyz w dodatku sa drozsze niz w Polsce. Jak to mozliwe?? Ano sprowadzaja nam auta po kolizjach, naprawiaja tanim kosztem (potem sie dziwia, ale to auto sie psuje, juz w zyciu nie kupie Audi/BWM/VW itp), kreca liczniki i wszyscy zadoweni. Ja osobiscie chcialbym kupic auto 10 letnie z przebiegiem 200tys faktycznym, ale trafic w Polsce takie cacko nie po przejsciach graniczy z cudem. Co zrobic, gdy przecietny klient auta patrzy na przebieg i jak bardzo swieci sie metalik, niewazne ze silnik ma juz 7/8 zycia za soba, jezdzli na motodoktorze, 4 elementy wspawane. Niestety prawda taka, ze sprzeda sie szybciej niz auto dobre, bez zrobionej polerki, obszytej kierownicy nowa skora, i nowych nakladek na pedaly....
  5. wiesz co, ciezko mi powiedziec bo nie mam empirycznego doswiadczenia, ale jak przez 2 dni bedziesz co pare godzin wymienial te reczniki to 2-3 dni i powinno byc sucho, sprawdzone empirycznie, wiem, bo u mnie dywanik byl zanurzony w kaluzy
  6. przechodzilem przez podobny proces u siebie. Wysuczyc mozesz papierem toaletowym lub gazetami, to ladnie wchlonie wilgoc. Co do usuniecia problemu, to sprawdz czy wszystkie kanaly odplywowe w podszybiu sa drozne, pewnie bedzie masa lisci i innego niepotrzebnych uszczelniaczy, sprawdz czy podszybie jest dobrze zamontowane, oraz czy wszystkie gumowe kapsle sa na miejscu. Mozesz tez wziasc kogos, aby lal ci na szybe z wiadra a ty sprawdzaj czy i ktoredy przecieka. Pozdr
  7. panowie jest jakis sposob zeby aku sprawdzic? rozladowalem dwukrotnie tego lata zostawiajac lampy wlaczone na caly dzien, nie wiem czy aku da rade jeszcze tej zimy?
  8. focus 2.0 120tys km, jakis syntetyk przy spokojnej jezdzie zero ubytku, przy butowaniu na autostradzie przez pareset km potrafil i pol litra na 2tys km Audi A3 1.8T 160tys km na liczniku, 8100xcess 5w40 motul, kopci z rana choc na 10tys km wzial pol litra
  9. to ze niektore firmy zaopatruja sie w produkty innych firm jest dzisiaj powszechne co nie znaczy ze sa gorsze jakosciowo, przyklad Ruville ATE, Textar, oryginaly ida na pierwszy montaz dla VAGow czy mercedesa zazalen jeszcze nie mialem na jedno i drugie, no moze ze ATE za bardzo pylą, ale zeby ktos sie skarzyl na okres uzytkowania, to jeszcze sie nie zdazylo No chyba ze kupujecie u ruskich na targu
  10. wg Autodaty -olej i filtr silnikow -olej i filtr w skrzyni biegow -pasek rozrzadu Oraz kupa rzeczy ktora sie powinno sprawdzic, jak cos to poslij maila, przesle co mam z tym ze w wersji angielskiej Pozdr
  11. No mysle ze nie ma co porownywac, Motul to po pierwsze pewny olej rozlewany tylko we Francji, a dwa zdecydowanie wyzsza polka
  12. HTC touch pro, naprawde swietny kombajn biznesowy, nie robi tylko kawy bateria moglaby trzymac dluzej, ale i tak wieczorem kazdego dnia wpinam do pradu takze nie ma problemu
  13. ja polecam prom, 20F przy wczesniejszej rezerwacji i w godzinke jestes w Dover, no i zawsze wieksza przyjemnosc podczas duzego wiatru
  14. ja polecam Soline obok Rzeszowa, wielka zapora, kajaki, jachty, ludzie o spokojnym temperamencie ukrainski bimber po 25zl mozna tam spedzic naprawde dobre wakacje
  15. roznica jest duza, nie ma takiego przeswitu pomiedzy nadkolem a kolem, przy duzej feldze, ladnie to wyglada, tylko ten komfort na naszych drogach... ale mozna sie dowszystkiego przyzwyczaic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności