Wesołek Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2009 Witam. Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi odpowiedzieć na pytanie, jakie powinno być ciśnienie wytwarzane przez elektryczną pompę paliwa w zbiorniku na dojściu do filtra paliwa w Passacie 1.9 TDI (pompowtryski) silnik ATJ. Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2009 Autodata mowi że co najmniej 3,5 Bara przy 1500 obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesołek Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2009 Aż tak wysokie??? Myślałem, że ok 1,0bar. Ale skoro Autodata tak mówi to musi być prawda. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #4 Napisano 11 Października 2009 (edytowane) momento Chyba autodata ma błędne dane bo sprawdziłem pompe paliwa do Twojego silnika i okazuje się ze podaje ona ciśnienie 0,5 bara i chyba właśnie takiego ciśnienia należy spodziewać się przed filtrem paliwa Sorki za błedną informację Edytowane 11 Października 2009 przez darek_tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesołek Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2009 A te 0.5 bar, to przy jakich obr. silnika? Na wolnych mam 0.4 a przy ok 2000 obr./min. 0.2bar. Drąże temat, bo autko trochę słabo pali. Zimny musi ok. 7x obrócić zanim zaskoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2009 (edytowane) Nie wiem ile ma być przy wyższych obrotach ale wygląda na to że u Ciebie jest wszystko OK bo w innych autkach jest tak samo: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=32427 Wprawdzie nikt nie odpowiedział na ten post ale chłopak ma ciśnienia identyczne jak Twoje. A co do kiepskiego palenia to przegrzeb forum bo o tym już było. Może to być związane z nieszczelnościami w układzie paliwa, były też chyba przypadki że padała pompa wysokiego ciśnienia, ta która w dieslach jest pod maską Edytowane 14 Października 2009 przez darek_tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2009 teraz troche z innej beczki, czy u was również słychać pompe po przekreceniu kluczyka? u mnie jak z rana przekrece stacyjke to slychac jakby pompa ciągła paliwo z powietrzem, po odpaleniu tez tak jest przez 3 sek później juz cicho, nie wiem czy tak ma byc czy to jakis problem z zapowietrzaniem sie. dodam ze dzieje sie juz tak odkad go kupilem, czyli prawie 2 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2009 A te 0.5 bar, to przy jakich obr. silnika? Na wolnych mam 0.4 a przy ok 2000 obr./min. 0.2bar. Drąże temat, bo autko trochę słabo pali. Zimny musi ok. 7x obrócić zanim zaskoczy. Na jakim paliwie jeździsz jeśli na verwie vi powerach i tym podobnych zmień paliwo na zwykła ropę pompowtryski nie lubią chemii dobrze radzę walczyłem z tym problemem przez pół roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr.82 Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2010 po odpaleniu tez tak jest przez 3 sek później juz cicho Witam U mnie po odpaleniu auta słychać pompe caly czas.Poprzednio jezdzilem i tego nie słyszalem. Zatankowalem do pełna i jakby bylo ciszej , teraz jest polowa i bardziej ja słychać. Jest to taki dzwięk jak na począku gdy przekręcam zapłon i pompa zasysa paliwo.Czy coś sie zaczyna psuć , moze trzeba wyjąc pompe i ja sprawdzic ,moze zaciągneła jakiś syf?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr.82 Zgłoś #10 Napisano 31 Marca 2010 Więc dzis rano odpalił i za chwile zgasł,nie chce odpalić, pompy wogole nie słychac, błędow nie ma żadnych wiec postawilem ze to pompa. Jutro odbieram nową zamiennki bosha.Czyli wyszlo na to ze to buczenie to objaw nawalającej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2012 Witam serdecznie .Podepnę się pod temat, bo jak tak czytam wcześniejsze posty to nie bardzo rozumiem ,piszecie że przy 2000 obr ma 0,4 ,na biegu jałowym ma 0,2 itd.Ale przecież jest to pompa elektryczna i ma chyba zawsze takie same ciśnienie (tak mi się wydaje).A sprawdziłem ja w ten sposób że odpiąłem węża który zasila filtr paliwa i podłączyłem pompę na krótko to ciśnienie miała tak słabe że nie mogła przepchnąć paliwa ze zbiornika na koniec węża.Ato ciśnienie to stwarza tandem pompa która zasysa sobie paliwo a elektryczna ją wspomaga.Albo Ja mam już kiepską pompkę elektryczną. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saliczek Zgłoś #12 Napisano 26 Stycznia 2013 wie ktoś czy elektryczna pompa paliwa powinna chodzić cały czas ? jak silnik pracuje to pompa w zbiorniku tez powinna działać ? pacjent to 1,9 AVF pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #13 Napisano 26 Stycznia 2013 Bodajże, działa tylko przy włączaniu zapłonu i później już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2013 pompa podaje paliwo tylko po przekreceniu zaplony przez 3 sek. ja wczoraj sprawdzalem w T5 elektryczna pompe ale wpinalem sie przed duo i na biegu jalowym bylo prawie 0,6 bara i tdopiero przy 4 tys spadlo na 0,5 bara w moim pasku mam tak samo jak ty ze spada cisnienie ---------- Dodano o 08:21 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:20 ---------- natomiast jak silnik pracuje to chodzi przez caly czas ---------- Dodano o 08:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:21 ---------- a co do tego buczenia to kazda tak ma musial byz zdjac takie biale kolanko ktore jest na dole pompy a ten wezyk wsadzic do obudowy pompy wtedy nie bedziesz tego slyszal ---------- Dodano o 08:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:24 ---------- a mozesz podac numer boscha i czy to sam wklad czy cala z obudowa i czujnikiem poziomu paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawaii Zgłoś #15 Napisano 15 Listopada 2013 Odkopuję trochę temat. Walczę od 3 miesięcy z przerywaniem podczas przyspieszania, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, przerywa w zakresie 1500-2500obr. na 3,4,5 i 6 biegu. Sprawdzane: wtryski, dwumasa, sprzęgło, poduszki silnika i skrzyni, wymieniony filtr paliwa - nie pomogło. Problem pojawił się w zasadzie z godziny na godzinę, nie postępował z czasem. Równolegle z tą sytuacją zauważyłem, że przy załączaniu zapłonu pompa przestała generować jakiekolwiek dźwięki, do tej pory bylo ją słychać za każdym przekręceniem kluczyka. Czy wiązać te dwa tematy? Czy ta pompa pracuje cały czas, czy tylko podaje paliwo przed rozruchem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach