Skocz do zawartości
Wesołek

Elektryczna pompa paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi odpowiedzieć na pytanie, jakie powinno być ciśnienie wytwarzane przez elektryczną pompę paliwa w zbiorniku na dojściu do filtra paliwa w Passacie 1.9 TDI (pompowtryski) silnik ATJ. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autodata mowi że co najmniej 3,5 Bara przy 1500 obr/min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż tak wysokie??? Myślałem, że ok 1,0bar. Ale skoro Autodata tak mówi to musi być prawda. Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

momento

Chyba autodata ma błędne dane bo sprawdziłem pompe paliwa do Twojego silnika i okazuje się ze podaje ona ciśnienie 0,5 bara i chyba właśnie takiego ciśnienia należy spodziewać się przed filtrem paliwa

Sorki za błedną informację

Edytowane przez darek_tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te 0.5 bar, to przy jakich obr. silnika? Na wolnych mam 0.4 a przy ok 2000 obr./min. 0.2bar. Drąże temat, bo autko trochę słabo pali. Zimny musi ok. 7x obrócić zanim zaskoczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile ma być przy wyższych obrotach ale wygląda na to że u Ciebie jest wszystko OK bo w innych autkach jest tak samo:

 

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=32427

 

Wprawdzie nikt nie odpowiedział na ten post ale chłopak ma ciśnienia identyczne jak Twoje.

 

A co do kiepskiego palenia to przegrzeb forum bo o tym już było. Może to być związane z nieszczelnościami w układzie paliwa, były też chyba przypadki że padała pompa wysokiego ciśnienia, ta która w dieslach jest pod maską

Edytowane przez darek_tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz troche z innej beczki, czy u was również słychać pompe po przekreceniu kluczyka? u mnie jak z rana przekrece stacyjke to slychac jakby pompa ciągła paliwo z powietrzem, po odpaleniu tez tak jest przez 3 sek później juz cicho, nie wiem czy tak ma byc czy to jakis problem z zapowietrzaniem sie. dodam ze dzieje sie juz tak odkad go kupilem, czyli prawie 2 lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A te 0.5 bar, to przy jakich obr. silnika? Na wolnych mam 0.4 a przy ok 2000 obr./min. 0.2bar. Drąże temat, bo autko trochę słabo pali. Zimny musi ok. 7x obrócić zanim zaskoczy.

Na jakim paliwie jeździsz jeśli na verwie vi powerach i tym podobnych zmień paliwo na zwykła ropę pompowtryski nie lubią chemii dobrze radzę walczyłem z tym problemem przez pół roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po odpaleniu tez tak jest przez 3 sek później juz cicho

Witam

U mnie po odpaleniu auta słychać pompe caly czas.Poprzednio jezdzilem i tego nie słyszalem. Zatankowalem do pełna i jakby bylo ciszej , teraz jest polowa i bardziej ja słychać. Jest to taki dzwięk jak na począku gdy przekręcam zapłon i pompa zasysa paliwo.Czy coś sie zaczyna psuć , moze trzeba wyjąc pompe i ja sprawdzic ,moze zaciągneła jakiś syf??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc dzis rano odpalił i za chwile zgasł,nie chce odpalić, pompy wogole nie słychac, błędow nie ma żadnych wiec postawilem ze to pompa. Jutro odbieram nową zamiennki bosha.Czyli wyszlo na to ze to buczenie to objaw nawalającej pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie .Podepnę się pod temat, bo jak tak czytam wcześniejsze posty to nie bardzo rozumiem ,piszecie że przy 2000 obr ma 0,4 ,na biegu jałowym ma 0,2 itd.Ale przecież jest to pompa elektryczna i ma chyba zawsze takie same ciśnienie (tak mi się wydaje).A sprawdziłem ja w ten sposób że odpiąłem węża który zasila filtr paliwa i podłączyłem pompę na krótko to ciśnienie miała tak słabe że nie mogła przepchnąć paliwa ze zbiornika na koniec węża.Ato ciśnienie to stwarza tandem pompa która zasysa sobie paliwo a elektryczna ją wspomaga.Albo Ja mam już kiepską pompkę elektryczną. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś czy elektryczna pompa paliwa powinna chodzić cały czas ? jak silnik pracuje to pompa w zbiorniku tez powinna działać ?

 

pacjent to 1,9 AVF

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bodajże, działa tylko przy włączaniu zapłonu i później już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa podaje paliwo tylko po przekreceniu zaplony przez 3 sek. ja wczoraj sprawdzalem w T5 elektryczna pompe ale wpinalem sie przed duo i na biegu jalowym bylo prawie 0,6 bara i tdopiero przy 4 tys spadlo na 0,5 bara w moim pasku mam tak samo jak ty ze spada cisnienie

 

---------- Dodano o 08:21 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:20 ----------

 

natomiast jak silnik pracuje to chodzi przez caly czas

 

---------- Dodano o 08:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:21 ----------

 

a co do tego buczenia to kazda tak ma musial byz zdjac takie biale kolanko ktore jest na dole pompy a ten wezyk wsadzic do obudowy pompy wtedy nie bedziesz tego slyszal

 

---------- Dodano o 08:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:24 ----------

 

a mozesz podac numer boscha i czy to sam wklad czy cala z obudowa i czujnikiem poziomu paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję trochę temat.

 

Walczę od 3 miesięcy z przerywaniem podczas przyspieszania, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, przerywa w zakresie 1500-2500obr. na 3,4,5 i 6 biegu. Sprawdzane: wtryski, dwumasa, sprzęgło, poduszki silnika i skrzyni, wymieniony filtr paliwa - nie pomogło.

 

Problem pojawił się w zasadzie z godziny na godzinę, nie postępował z czasem. Równolegle z tą sytuacją zauważyłem, że przy załączaniu zapłonu pompa przestała generować jakiekolwiek dźwięki, do tej pory bylo ją słychać za każdym przekręceniem kluczyka. Czy wiązać te dwa tematy? Czy ta pompa pracuje cały czas, czy tylko podaje paliwo przed rozruchem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności