amadol Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2009 WITAM! Następnym moim zmartwieniem są trzeszczące drzwi (pasażera-oczywiście od strony wewnętrznej)a mianowicie niedawno niestety byłem zmuszony rozkręcić prawe przednie drzwi pasażera ze względu na awarie zamka...Czy to już jest tak jeżeli się je raz rozkręci to już tak będzie że będą oddawały nieprzyjemne odgłosy gdy się na nie trochę nadusi heh tak samo mam z podłokietnikiem...proszę poradźcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleksander Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2009 Taki urok Passata raz ruszysz a potem jest jak jest ,podobno można to złożyc na specjalny silikon wtedy jest efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amadol Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2009 tylko jaki silikon, gdzie go zaaplikować he itd może ktoś już to robił?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_cobra Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2010 Blachę w drzwiach przykręć na nowy sylikon(stary usuń) i będzie trochę lepiej a co do plastików to nie tylko drzwi trzeszczą. Mnie np wk...ia trzeszczenie gdzieś po lewej stronie licznika w desce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2010 Mnie np wk...ia trzeszczenie gdzieś po lewej stronie licznika w desce Dosłownie mam to samo. To już mój drugi B5 i w okolicy licznika słyszę trzeszczenie. Z podłokietnikiem poradziłem sobie bo napier... dużo plaku i jakoś ucichło. Jeśli chodzi o drzwi to od wewnętrznej strony boczka przyklejona jest po całym obwodzie aksamitna taśma, która lubi się z czasem odklejać. Jeśli jej nie ma to w czasie jazdy obicie boczka ociera o drzwi i wtedy słychać przyjemny pisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszu_sk Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2011 Mam podobny problem w drzwiach przednich, to są trzaski a dobiegają z okolic słupka, bądź drzwi przy zamku, na dziurach i nierównościach, masakra, jak auto jest zmrożone np -15 na polu to cisza a jak tylko trzochę cieplej to masakra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 8 Lutego 2011 Mam podobny problem w drzwiach przednich, to są trzaski a dobiegają z okolic słupka, bądź drzwi przy zamku, na dziurach i nierównościach, masakra, jak auto jest zmrożone np -15 na polu to cisza a jak tylko trzochę cieplej to masakra... Ja sobie już z tymi piskami poradziłem. Zdjąłem boczek z którego dobiegały skrzypiące odgłosy. Użyłem pistoletu do plastiku i od wewnętrznej strony wzmocniłem wszystkie zgrzewy łączące boczek w jedną całość. Posmarowałem gumowe podkładki, które są na każdym korku smarem. Na koniec dobrze skręciłem śruby łączące boczek do drzwi i zapomniałem co to są piski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2011 Ja sobie już z tymi piskami poradziłem. Zdjąłem boczek z którego dobiegały skrzypiące odgłosy. Użyłem pistoletu do plastiku i od wewnętrznej strony wzmocniłem wszystkie zgrzewy łączące boczek w jedną całość. Posmarowałem gumowe podkładki, które są na każdym korku smarem. Na koniec dobrze skręciłem śruby łączące boczek do drzwi i zapomniałem co to są piski. Rozumiem że klejem z pistoletu poleciałeś po fabrycznych zgrzewach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2011 Pewnie koledze chodziło o trzeszczenie wkładu w boczku drzwiowym,nie wiem jak u kolegi Marek77 po klejeniu bo jak znowu się nadusi to i tak po będzie skrzeczeć,bo tam jest ruch milimetrowy i klejenie raczej na krótko ,ja wlałem smaru w płynie WURTH(który jest jak WD ale po kilku sek. robi się tłusty i gęsty jak smar z puszki)i ruszałem boczkiem na zgrzewach aż doleciał w miejsca piszczące czyli również w okolice klamki,można zastosować coś ala WD,musi być tłuste i ważne żeby nie odparowywało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2011 Rozumiem że klejem z pistoletu poleciałeś po fabrycznych zgrzewach? Dokładnie tak. Nadal jest cisza więc poskutkowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DRACK Zgłoś #11 Napisano 19 Lutego 2011 To trzeszczenie nie ustąpi u mnie było to samo, jak to zrobiłeś po jakimś czasie wróci do normy trzeszczącej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demonr Zgłoś #12 Napisano 3 Maja 2011 witam, mam podobnie jak koszu_sk, trzaski dochodza od strony slupka, zamka. Przy ruszaniu , hamowaniu, na nierownownosciach, w momencie jak pracuje karoseria, jakby cos sie napinalo i trzeszczy. Mam to od strony kierowcy i doprowadza mnie to czasami do szalu. Jest jeszcze w tych drzwiach stukotanie ale przy rygielku i z tego co wyczailem to sam rygielek jest dobrze wygluszony guma siedzi prawidlowo w otworze w blasze przez ktory przechodzi ciegno rygielka ale stukotanie spowodowane jest luzem przy "haczyku" ciegna przy samym zamku. Jednak numer jeden to te trzaski, skrzypienie od strony zamka, slupka. Mial ktos cos takiego, jak sobie z tym poradzil, pomocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz_kajtek Zgłoś #13 Napisano 3 Maja 2011 (edytowane) Napisał michal_cobra Zobacz postMnie np wk...ia trzeszczenie gdzieś po lewej stronie licznika w desce Dosłownie mam to samo. To już mój drugi B5 i w okolicy licznika słyszę trzeszczenie. Ja również mam to samo!! i trzeszczące drzwi przy otwieraniu również Edytowane 3 Maja 2011 przez mateusz_kajtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MotoTechnic Zgłoś #14 Napisano 4 Maja 2011 Kumpel próbował nasmarować,ale to też nic nie dało. Pozostaje jedyne wytłumaczenie,jakim jest albo zużycie,albo wada fabryczna. Nie widze innego wyjścia. Pozdrawiam MotoTechnic.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #15 Napisano 7 Maja 2011 ojjj to mój przypadek nie jest odosobniony:D ja również użyłem pistoletu na klej i dodatkowo zamocowałem nim wszystkie przewody latające w drzwiach. poprawa jest aczkolwiek zamierzam jeszcze przesmarować wszystko co jest możliwe bo auto tej klasy nie powinno tak trząść się na nierównościach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #16 Napisano 14 Maja 2011 Nie wiem, czy zauważyliście, ale większość z pojazdów "tej klasy", ma już dobre 10lat w du.psku;)Przebieg na liczniku zazwyczaj ma się nijak do stanu faktycznego:DJa osobiście bardziej martwił bym się odgłosami dochodzącymi spod maski czy z zawieszki:D A tak na marginesie, montując blachę do drzwi, lepiej jest użyć dobrej uszczelki samoprzylepnej z pianki poliuretanowej, bo wycinanie i wyskrobywanie silikonu, to średnio fajne zajęcie, pomijając fakt, iż blacha trzyma się dodatkowo na kilku śrubach i wątpię, żeby to ona trzeszczała;)Natomiast boczek drzwi ma naklejone na brzegach takie paski wygłuszające i one lubią się zwinąć, przy demontażu czasem urywają się ori zaczepy i jeśli nie ma wszystkich, to tez boczek bardziej "pracuje" Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demonr Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2011 Znalazlem przyczyne trzaskow u siebie. Po dokladnym przyjrzeniu sie drzwiom okazuje sie ze opadly. Mam przetarcia na progu plus przetarta uszczelke na slupku. na drzwiach na odcinku od strony slupka wogole nie mam uszczelki. Wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel przed sprzedaza usunal zniszczona uszczelke zeby ladnie wygladalo (z lewych i prawych). Tak wnioskuje po porownaniu z uszczelkami na drzwiach tylnych. Tam jest uszczelka plus filc czy inny podobny material. Takze czeka mnie regulacja a najpewniej wymiana zawiasow z przodu plus nowa uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demonr Zgłoś #18 Napisano 23 Maja 2011 Trzaski usunięte, koszt 3.65 (wazelina techniczna) . Przesmarowalem zamek, zapadke czy jak to tam sie nazywa i cisza. Zima spsikalem ta zapadke konkretnie wd40 i wyplukalo pewnie caly smar. Posmarowalem i koniec trzaskow. Mala rzecz a cieszy, i cisza jest . Zawiasy i tak wymienie bo szkoda mi progu i uszczelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszu_sk Zgłoś #19 Napisano 13 Czerwca 2011 Ja również znalazłem przyczynę trzasków, opdnięte drzwi na zawiasach, tyle że u mnie jeszcze ni psuły się ani progi ani uszczelki, i smarowanie tez nie pomaga, jedynie wymiana zawiasów, a roztrzepałem drzwi do blachy, wyjąłem szybę i nawet bawiłem się w nawijanie linek paskudna robota, ale 2,5h i zrobione, obym nie musiał tam znowu zaglądać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jey 350 Zgłoś #20 Napisano 22 Lipca 2011 Witam, w końcu i mi udało się usunąć trzaski prawych drzwi, rozbierałem tapicerkę kilka razy podklejałem ją wymieniałem zatrzaski i nic wciąż stuki, drzwi nie są opuszczone i brak luzu na zawiasach ręce opadały aż w końcu popsikałem zamek smarem silikonowym do wysokich temperatur w sprayu i nastała długo oczekiwana cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach